Náhradná autobusová stanica Mlynské nivy bola uvedená do prevádzky

Zastávky MHD sú aj po presune autobusovej stanice na pôvodných miestach.

Od nedele 1. októbra 2017 je v plnej prevádzke náhradná autobusová stanica Mlynské nivy na Chalupkovej/Bottovej ulici. Nachádza sa na opačnej strane ulice Mlynské nivy ako doterajšia stanica. Pôvodná autobusová stanica Mlynské nivy k rovnakému dátumu ukončila svoju prevádzku.

V budove náhradnej autobusovej stanice, ktorá je spoločná s predajňou Alza.sk, sa nachádza čakáreň pre cestujúcich, predajne cestovných lístkov (vrátane električeniek na MHD a IDS BK), toalety, úschovňa batožín, stravovacie prevádzky a novinový stánok. K dispozícii sú pre cestujúcich aj informačné terminály na vyhľadanie spojenia a overenie platnosti čipovej karty, predplatného lístka, či kreditu na karte. V budove je možné využiť bezplatný Wi-Fi internet. Odchody jednotlivých spojov cestujúci nájdu na informačných displejoch na nástupištiach i v budove stanice.

Zastávky MHD sú po sprevádzkovaní náhradnej autobusovej stanice vo svojich pôvodných polohách. Pre prístup k náhradnej autobusovej stanici je možné využiť nasledujúce najbližšie zastávky MHD:

  • Autobusová stanica (na Páričkovej ulici) - linky 21 25 88 a 210
  • Autobusová stanica (na ulici Mlynské nivy) - linky 50 70 97 202 205 212 N61 a N72

V pešej dostupnosti k autobusovej stanici sú aj ďalšie zastávky:

  • Mlynské nivy (na Karadžičovej ul. za výškovou budovou VÚB) - linky 78 a N33
  • Twin City (na Karadžičovej ul.) - linky 78 a N33 - prístup cez Továrenskú ulicu
  • Svätoplukova - linky 205 a 208
  • Košická (na Prievozskej ul.) - linka 208
  • Košická (na Košickej ul.) - linka 68
  • Prístavná - linka 88

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #94:
Ahaaa, takze to je vzdy tento zachvat iba nasledok opatovneho absolvovania lobotomie 😉
Reakcia na: piggee #93:
Nevšimol si si, že je to stále ten istý?
To je nejaky pravidelny interval (ma to aj svoj CP?), co sa tu vzdy objavi nejake nacisticko-bolsevicke
individuum a zaplavi to tu svojim mozgovym trustom, alebo to len tak nahodne (ako sicilske AST - proste sa len niekedy nahodne zjavi)?
Reakcia na: peste.noire #91:
peste.noire Ešte nám napíš ty bolševický aparátčik koľko by si dal učiteľom ak pre debilného vodiča je málo 600 eur. Vymastený šašo, si uvedom že tento systém fungue vďaka ľuďom čo majú vzdelanie a nie vďaka tým čo vedia stlačiť spojku a predať lístok. Ale pracovať hlavou bolo a vždy bude ťažšie ako paprčami. A že som robil oboje!!! ?
Reakcia na: Viko #89:
Ibaže to sú česi, teda moraváci, kde možno myslia na svoje vrecko, ale nie tak ako my. Ja som patriot a na prvé miesto staviam národné záujmy, lenže bohužiaľ tento sprostý zvlčelý národ ak dostane možnosť podnikať, tak 80-90% ľudí sa chce iba nabaliť a nie niečo dokázať, a ponúkať lepšie služby. To je ten nie že háčik ale hák. Prečo to ale tvrdím ďalej ... Tak mám to integrované všetko pod jednou strechou, kde mám jedného GR - a nákladná a osobná časť, s cestnou a železničnou divíziou v jednom. V osobnej doprave, keďže sa jedná o verejný záujem, tak som radikálne a zásadne proti aby sme sa skladali my všetci v cestovnom a dotáciách na zisk dopravcovi. Jediné jedno s čím súhlasím, že priamo štát odmení na každom závode (kedysi mal každý okres závod, dnes už ledva každý druhý, či tretí) vedúceho a rovným dielom aj šoférov. Absolútne nesúhlasím s dealovaním nemalého finančného obnosu do súkromných rúk vedeniu dopravcu, ktorý šoférom a ostatným prevádzkovým hodí omrvinky. A teraz musím opäť zdôrazniť, že to nie sú nejaké moje robotnícke, či socalistické chúťky á la "Kelňa", ale uvedomenie si stavu, že záujem o prácu strojvodcu, sprievodcu, zamestnanca vozňovej služby, disponenta, šoféra autobusu je tak mizerný, že za chvíľu budeme čítať vývesky od ZSSK a SADiek, že ktoré obce ostanú bez dopravy úplne a starosta tam bude musieť za obecné peniaze naškrabať na minibus. Veď to budeme na úrovni Moldavska či Albánska. Dávať šoférovi pod 660 čistého (cca 20 000 Sk) je minimálne drzosť, keďže si majiteľ SADky zatiaľ niekde na ranči preháňa koníky alebo kupuje kaštiele a stavia piatu vilu.

Pointa je ďalej v tom, že rozparcelované na viac dopravcov a viac objednávateľov ako je tomu dnes máš viac ľudí v systéme a o to ťažšiu kontrolu nad tým. Preto to chcem mať centralizované a pod maximálnou kontrolou, teda aj kontrola ľudí, ktorí s tým robia a akonáhle začne robiť proti udržaniu dopravnej obslužnosti a rozvracať to, tak letí bars aj cez zavreté okno obrazne povedané. A ak ja ako objednávateľ presne viem čo chcem, tak založím vlastného dopravcu a priamo cez neho to vykonávam a nemusím nič súťažiť a naťahovať sa s arogantným vedením súkromníka (sprivatizovanej SADky), ktoré nemôžem vymeniť a trpím ho ako svokru na nedeľnom obede. Takto by som mal priamo ako objednávateľ dosah na personálnu politiku štátneho dopravcu a keby tam bol nejaký przniteľ, tak by letel proste. Ak sa ešte vrátim k súťažiam tak čo vlastne v súťaži súťažím?
- CP musím ja do súťaže dať = dopravca musí splniť
- vozidlá musím tiež vedieť aké chcem z hľadiska kapacity a vybavenia = súťažím keď tak výrobcu autobusov, ktorý mi ich dodá v takom prevedení aké je najbližšie mojím predstavám, čo chcem mať v teréne
- šoférov mám vždy tak či tak, tých nesúťažím = teoreticky TTSK by namiesto SADDS vysúťažil napr. maďarského dopravcu z Gyoru pre obsluhu okresov DS a KN a dajme tomu ak potrebuje 200 šoférov naraz, tak nebude vláčiť nových, ale preberie šoférov, ktorí od SADDS odídu po tom, čo dopravca prehrá v súťaži = šoférov mám tak či tak tých istých, súťažím iba vedenie! A ja osobne vedenie súťažiť nepotrebujem ale priamo dosadiť takého človeka alebo tím ľudí, za ktorý ručím, že to budú zodpovedne viesť. Zodpovedne myslím tak, že aj prevádzke rozumejú a včas predídu stavu aký je napr. v MHD Nitra alebo iných mestách, kde mesačne musia šoféri vziať 1-3 služby navyše aby neboli výpadky spojov. Vo vedení dopravcu nemá robiť čo človek "manažér", ktorý iba manažuje bez dumstu o prevádzke a potrebách prevádzky, keďže to je výstupný produkt podniku a na ten sa treba orientovať, ten zarába na chleba.

Čo sa týka Carga ... tak nemal som problém so súťažou nikdy. Lenže toto nie je súťaž ale to, že Cargo má takpovediac svoje "dcérske" spoločnosti, kde nemá ale podiel, iba svojich bývalých zamestnancov s horúcimi linkami na súčasné vedenie a iných nižšie postavených zamestnancov. Keďže nepreukázali súkromníci nič viac, než že žijú z nepoctivého postupu a priživovania sa na práci iných, tak odmenou za to, by som im podnikanie v doprave zrušil s tým, že naše Cargo im odvezie tovary do PPS, príp. do prvého pohraničného významného bodu a tam nech si podnikajú s ucelenkou ďalej. A vlastne na úvod by nebolo treba robiť ani takéto radikálne opatrenia hneď. Bohate by postačilo keby si NAKA plnila svoju povinnosť a nasadili by tím ľudí na komplet špičku Carga aby nazbierali dôkazy. Garantujem, že za 30-60 dní by s hanbou akú Európa nepozná vyvádzali v putách desiatky ľudí zo sídel Carga v Košiciach a Bratislave, na to stavím svoju kartu s PIN kódom. A to by si videl ako rázom také "súkromné" špedičky ako PSŽ, ŠZDS, Petrolsped, CarboRail, TransLog, Railtrans a Lokorail končia na smetisku železničných dejín nehovoriac o tom, že buď by ich vedenie ušlo na Bahamy alebo skončilo v Ilave/Leopoldove, v ďalšom slede by išli Express Group a možno aj iní, ktorým ale nechcem krivdiť zbytočne za každú cenu. Mn musia fungovať úplne inak ako dnes, kedy sa čaká až sa nazbiera záťaž a čaká sa v Cargu na zázrak so založenými rukami ako naše SADky, ktoré si myslia, že s nezmeneným linkovým vedením a stagnujúcou alebo upadajúcou ponukou spojov zaujmú ľudí. Takisto Cargo musí garantovať štandardy obslužnosti tarifných bodov a vlečiek. Aj ten preprah z Mn na Pn a spracovanie je vecou individuálneho prístupu konkrétnych zamestnancov, či je to pre nich otázka cti, že zásielku spracujú čo najskôr a zaradia na Pn, alebo nie. Ďalej je to aj vecou účelového komplikovania technicko-technologických postupov a naťahovanie časov aby bolo "čo robiť". Ale opäť tieto normy a smernice interné pre Cargo podpisuje vedenie, ktoré to robí pri plnom vedomí, že Cargo poškodzujú a to platí aj pri Pn vlakoch, dokonca násobne. Čiže úmyselné poškodzovanie podniku, čo by mohli orgány činné v trestnom konaní náležite oceniť.

V každom prípade nemám problém to prebrať osobne pri pive, keďže vidím, že máš dobrú vôľu načúvať tomu čo hovorím ?
Reakcia na: david1 #88:
si si istý. skús ešte raz prečítať tie podmienky.?
Reakcia na: peste.noire #86:
Keďže ja si snahu vážim, skúsim trocha rozvinúť, v čom sa nezhodneme.

K osobnej doprave:
Na dopravnej obslužnosti má záležať najmä objednávateľovi. Keď ten skáče ako SADka píska, logicky nastane problém. Ale stačí sa ísť pozrieť do blízkeho IDS JMK aby si videl, že netreba unitárneho dopravcu na funkčný systém.
Neviem, z akej skúsenosti vychádzaš keď si myslíš, že štátna správa na rozdiel od samosprávy nie je korumpovateľná. Tí ľudia tiež museli odniekiaľ prísť, niekde začať... (Viď napr. spor o licenciu Tichomír Kačo vs. KSK 2003, kde ho najprv pofidérne odpálkoval kraj, po odvolaní následne i MD lebo tam robili ľudia z prac. históriou v doprave v KSK)
No a k hospodáreniu... Nie je Cargo dostatočným mementom prístupu "s cudzieho krv netečie"? Súkromný podnikateľ si svoje dementné kroky vždy odskáče sám, štátny čokoľvek utopí z rozpočtu. Dotované súkromné podnikanie je trocha oriešok, ale možno by boli lepšou motiváciou nejaké odmeny napr. za nižšiu stratu oproti predchádzajúcemu roku.
Čo sa regulácie týka... Nech je limitovaná ZDO, jak vlaky tak autobusy. Ale podľa mňa by nad rámec toho mal existovať komerčný segment, ktorý súťažením o zákazníka a vzajomnou konkurenciou bude aj dopravcov ZDO motivovať dvíhať kvalitu svojich služieb.

K nákladnej doprave:
Kým sa nezmení 1) poplatok za DC 2) kapacita tratí, tak sa nebude vyplácať voziť nič iné než ucelenky. Pretože dnes si už 90% firiem nemôže dovoliť čakať na Mn, čakať kým sa preštrikuje do uzla, kým sa jeho tovar prepriahne na inú vetvu Mn, dovezie, vyloží... Kamión môžu poslať hneď a od brány k bráne, tomu sa v dnešných podmienkach nedá konkurovať bez ohľadu na vlastníctvo dopravcov.
Reakcia na: omg123 #87:
Prečo?
Pokiaľ neporušuje pravidlá diskusie tak nie je dôvod. 100 ľudí 100 názorov v diskusii.

Najlepšie je nereagovať.
to akoze fakt nie ste schopni toho sasa zablokovat?
Reakcia na: Ike #85:
Ok, rozdelím to :
STAV OS. DOPRAVY: Ono to spolu súvisí, to nie je možné tie veci deliť všetky ako píšeš. To, kto ovláda dopravu má toxické účinky na dopravu a samozrejme kvalitu služieb. Často krát sú to psychopati, ktorí chorobne túžia sústreďovať moc a peniaze, a vôbec im nezáleží na nejakej doprave a obslužnosti, tá je trhacím kalendárom a jazdí sa tak často ako to SADke vyhovuje personálne, či tam majú alebo nemajú šoféra v obci alebo na závode, ktorý danú linku vypravuje. Keď bude najhoršie tak sa odpracú na Bahamy a ich kamaráti z radov krajských poslancov už schvália nejaké uznesenie ako oddĺžiť skrachovaného dopravcu a príde potom nejaký psychoš č.2.
RIEŠENIE OS. DOPRAVY : Ako som napísal dávno. Doprava je strategické odvetvie národného/štátneho hospodárstva a keďže je to dotované a bez dotácie nie je možné voziť za prijateľné ceny, tak logicky nebudem vytvárať prostredie na korupciu, kde dopravcovia motivujú politikov a členov odborov dopravy na mestách a VÚC. Vybavená vec - v osobnej doprave jeden dopravca a mám rázom priamy dosah na diaľkové linky, ktoré viem odstrániť zo súbehov s vlakmi a viem ich relokovať tam, kde vlak vôbec nejazdí.
STAV NÁKL. DOPRAVY:
Pokiaľ sleduješ objemy prepráv po železnici, tak súkromníci nepriniesli vôbec navýšenie a 90% tranzitu Kúty - Štúrovo sú vlaky zajednané Cargom a na licenciu Carga, len subdodávateľsky podvodom vďaka väzbe na vedenie Carga to vozia súkromníci. U ČD Cargo detto, tam viem o prípadoch, kedy za rypnutie si do "partnerstva" s ODOS sa dávali žlté a červené karty, keď sa dakto ozval, že prečo dávajú chémiu a uhlie voziť u nich, pričom vedeli prevádzkoví a obchodníci, že to vedia sami odviezť svojím rušňom, svojimi vozňami a svojim rušňovodičom. Čiže tu nie je zámer služby vstupom súkromného sektora skvalitňovať, ale urvať z koláča a najlepšie bez námahy, pretože administratívne bremeno znáša štátny dopravca, to však nič nemení na tom, že 25% úradníckeho aparátu je v ZSCS zbytočného a opäť v tom lieta vedenie, ktoré za organizačnú štruktúru zodpovedá a vidia ako to ich kamaráti robia s minimom úradníckeho aparátu. Prečo si nevziať pozitívny príklad? Keby dnes Ersék vyhodí celé vedenie (čo je sci-fi), tak ti ručím, že do 3-6 mesiacov sú u iného súkromníka a tam razia úplne inú personálnu a mzdovú politiku, na to dám krk. Prečo to nerobia aj u štátneho dopravcu a ešte ho poškodzujú prihrávaním zákazok súkromníkom? Čiže za cca 15 rokov partizánčiny sa ukázal iba zmrzačený charakter a bohužiaľ snáď jediný seriózny súkromník LTE už pomaly na Slovensku nepôsobí, čo je veľavravné, že v skorumpovanom prostredí a bez napojenia na vedenie Carga nemajú šancu.
RIEŠENIE NÁKL DOPRAVY:
Presun tovarov by mal pre firmy zabezpečiť štát a tých čo spôsobili tento úpadok a stagnáciu železničnej dopravy tak im doživotne zakázať činnosť v doprave, a samozrejme súdny spor voči nim viesť ako s najťažšími kriminálnikmi. To, že tam má interes smerácky milionár Brheľ je irelevantné, riešil by som rovno aj daňové podvody Budamaru so železnou rudou (viď. Panama Papers, čomu sa nevenovala žiadna strana v NR SR, ktovie prečo ...). Nevyhnutná podmienka by zároveň bola aby štátne Cargo zabezpečilo po zoštátnení flotilu rušňov a počet rušňovodičov aby 365 dní v roku zabezpečili prebratie ucelenky v PPS od dopravcov z AT, CZ, PL a HU do 60min, čo je aj bežný čas koľko súkromníci v Štúrove a Kútoch postávajú pokiaľ si videl ZCP. Detto zberné Mn vlaky do každého tarifného bodu každý pracovný deň aspoň 1 pár. V prípade prezencie väčšieho množstva výrobných podnikov ponúknuť prvý pár Mn doobeda a druhý pár Mn poobede. A nevyhnutné je aby sa podporovali železničné vlečky a nie, že v Žarnovici dlhé roky nevyužívané koľaje do Preglejky a potom keď tam ZC REAL prenajali plochu pre podniky, tak zrazu koľaje vytrhali hajzli ako prevenciu, keby náhodou niekto mal záujem voziť po železnici aby to nešlo, pretože je efektívnejšie ťahať kamióny centrom Žarnovice a ničiť ľuďom život. Pri takej frekvencií služieb a tiež podpore vlečiek už má železnica šancu konkurovať a nielen prežívať z vozby uceleniek chémie, obilnín, dreva, rudy, uhlia a železiarskych výrobkov či automotive (aj to bohvie dokedy vyrábanie áut na sklad bude mať úspech asi ako vyrábanie na sklad za čias ZSSR ...) ale opäť lákať aj menších zákazníkov.

P.S.: Prepáč, ale deliť to na X príspevkov, keby tu dakto videl 6 príspevkov, tak by ho kleplo.
Reakcia na: peste.noire #84:
Iba jeden komentár:
ak už posielaš 5 komentárov naraz, skúsi ich rozdeliť. Daj do jedného návrhy, do druhého skúsenosti a do tretieho štandardné omáčky ? lebo Ťa nikto nebude brať vážne, ak v jednom príspevku na 20 riadkov opíšeš všetko od slniečkarskych povaľačov, Kisku, Fica cez Cargo až po dopravnú obslužnousť autobusovou dopravou na Gemeri.
Reakcia na: Rubber38 #83:
Aha ... takže čo ich blahorodie zaujíma? Neviem či hebrejsky, čínsky, možno svahilsky alebo žeby mongolsky pomohlo napísať, že pokiaľ neporiešiš bordel za oponou, kde sú tí čo ťahajú nitkami v doprave, tak môžeš sa aj prekrojiť, môžeš spraviť sebelepší návrh dopravnej obslužnosti, pretože noty čo a ako sa bude jazdiť sa rozdávajú inde. A pretože súkromný sektor v doprave riadia nemalé kolosy, tak automaticky sa tam točia veľké peniaze a to logicky láka politikov, ktorí zas súkromníkom priklepávajú dotácie v doprave, príp. iné kšefty. Čiže ak dopravu komplet zoštátnim tak vyhodím z kola stovky skorumpovaných ľudí. Potom už je len posledný ľahký krok zákonom a vyhláškou príslušnou riešiť fungovanie štátneho dopravcu a zodpovednosť za jeho výsledky. A nemusím sa ja ako objednávateľ doprosovať desiatkám dopravcov, že či by sa im neuráčilo napr. myslieť na to, že aj zo Svidníku, Stropkova, Revúcej alebo V. Krtíša sa tiež potrebujú ľudia niekam dôstojne prepraviť a mať v ponuke nejaké diaľkové autobusové spoje rovnomerne rozložené aspoň každé 2h v trase kde pretnú kolmo vlakovú linku, odovzdajú si cestujúcich a budú pokračovať smerom, ktorý nemajú šancu vlakové rýchlikové linky obslúžiť napr. LC - VK - Šahy - LV / NZ / NR alebo KE - RV - RA - BR - BB alebo tretia trasa SK / SP - PO - LE - SNV - PP - BR - BB / RS?! Stále nevidím jeden jediný poriadny dôvod prečo by jeden štátny dopravca nemohol všetko poriadne, kvalitne a v náležitej hustote obsluhovať a prečo by to mal súkromný sektor przniť vyberaním hrozienok z koláča. Myslím, že opäť si jeden z tých, ktorí nevytiahli zadok z BA ďalej ako je Nitra a prevýchovný pobyt v okrese s mizernou dopravou obslužnosťou a poriadne arogantnou SADkou by ti otvoril oči na to stavím kľudne aj mesačný plat.
Reakcia na: peste.noire #82:
Myslím, že na tom, aký s tým má problém sa tu zhodneme všetci okrem teba, čo ostatne vidno aj na tom toľko premieľanom hodnotení komentárov - jednoducho nás to kvetnaté "poukazovanie na to, ako súkromný sektor..." na tomto mieste absolútne nezaujíma. Vykričím ti to aj CAPS LOCK-om, ak to pomôže.
Reakcia na: Mike #81:
Aký máš problém s tým, že poukazujem na to, ako súkromný sektor rozkráda železničnú nákladnú dopravu? Ďalej aký máš problém s tým, že som jasne pomenoval a uviedol príklady ako sa správajú dopravcovia vykonávajúci linky v rámci Zmluvy o výkone vo verejnom záujme? Toto, čo sa tu deje je podľa teba v poriadku?!
Reakcia na: Rubber38 #78:
Preto som rád, keď má príspevok toľko mínusiek, že je rovno skrytý a neukazuje sa 🙂
Reakcia na: Rubber38 #78:
Tu na imhd.sk je strávený čas produktívny?! ?
Reakcia na: Viko #75:
Pozri ja som začal písať ako sa rozkráda. Napísal som ako fungujú SADky? NAPÍSAL! Napísal som riešenie ... to, že ideologicky zaslepení liberáli extrémistickí, ktorí by celý štát rozpredali súkromníkom to odmietajú bez zamyslenia sa, že čo je riešenie v našich zvlčelých podmienkach, to ani omylom. Jediné čo v záchvatoch vedia verklikovať je mantra privatizačného kriminálnika Ivana Mikloša :"Štát je zlý vlastník!" ... Štát nie je zlý vlastník, zlí sú tí, čo spravujú štát a sú to práve takí ako Mikloš a súkromníci, ktorí čakajú, kedy dostanú za zlomok ceny štátny majetok/podnik alebo sa dostanú k dotáciám od štátu.
Napísal som aj ako sa rozkráda Cargo. Ani to nepomohlo. Tak čo potom? Dám preč vulgarizmy a nič sa nezmení, lebo im vadí v prvom rade, že to píšem ja, vadí im to ideologicky, pretože o zoštátnení strategických odvetví odmietajú počuť a odmietajú pochopiť, že "koliká bije"! Tak o čom to je? Tu sa môže raziť poslušne iba jedna jediná ideologická rovina všetko rozdajme do súkromných rúk a potom títo čo to zastávajú majú najviac kecov ako sú podmienky pre súkromníkov neošetrené a robia si čo chcú. Tu nikdy nebude nič nastavené na fixné pravidlá, ale stále budú výnimky a preto podnikanie v strategických odvetviach je na Slovensku čistý tunel a patrí tam aj doprava. Ak má doprava za niečo stáť a majú dostávať ľudia aj v poslednej malej obci, kde žije do 50 ľudí, tak nie je možné si tie služby objednávať u súkromníka. Kedy to zapne týmto diskutérom prosím ťa?! Až budú mať 50-60 rokov a nebude mať nikto o verejnú hromadnú dopravu záujem?
A príspevok je bez vulgarizmov ... len mám pocit, že každý sa zameria na to, čo sa mu hodí, a teda nevníma obsah a myšlienku, ale ideologicky zaslepene budú akurát tak nemiestne kecy. K tomu Cargu sa doteraz nikto nevyjadril, či je normálne aby Cargáči pracovali na plné korytá pre súkromníkov, ktorým to istí vedenie Carga. Na privatizáciu SADiek a skorumpovaných poslancov sa tiež nevyjadrili. Prečo? Žeby sami mali interest niektor v tých firmách, alebo mali známych, či je im viac ideologické presvedčenie než doprava, i keď tušia, že je to ich presvedčenie choré, tak budú to hlásať pozerať sa s úsmevom na tvári ako doprava ide ku dnu. Hlavne, že sa im splnil ideologický sen - štát je ošklbaný o kontrolu nad dopravou ale to nevadí, všetko je súkromné. ?
Reakcia na: peste.noire #77:
Chlapče, ale do KristaAllaha, kedy si konečne prestaneš pliesť diskusiu pod článkom z topky.sk s diskusiou pod článkom z imhd.sk? Veď ty nás tu normálne hromadne oberáš o (produktívny) čas ?
Reakcia na: shaggy #71:
Tvoj primitivizmus je katastrofálny ... to, čo píšeš by som ani na toaletný papier nevytlačil ... ? Možno prevýchovný pobyt s kakaovníkmi denno denne na krku by slniečkarskej lúze ako si ty veľmi rýchlo urobila jasno, kto je tu nebezpečný a kto denno denne ohrozuje ľudí ... mi ukáž, kde si chalani "v zelenom" dovolia vyberať mýtne a napádať slušných ľudí ako v Strážskom alebo hádzať kamene po autách pre zábavu a pod. činy! Nikde, nemá argumenty, si proste bezzubý a iba pľuješ naprádzno, o ničom, nevieš ani figu borovú a potom, že sme "blaváci" za idiotov. No jasné, keď "inteligencia" z BA vie najlepšie ako žije zvyšok Slovenska docestovali maximálne po Nitru ?
Reakcia na: 810zssk #73:
Mal ich už aspoň 20 ? Zrejme bude mať v zálohe pripravené už ďalšie 4 nicky ?