Do Žiliny prišiel prvý trolejbus Škoda 27 Tr Solaris

Do vozovne trolejbusov DPMŽ dnes, 28. augusta 2017 zavítal na nákladnej cestnej súprave z Bratislavy prvý článkový trolejbus Škoda 27 Tr Solaris. V Žiline bude pokračovať proces schvaľovania nového typu dráhového vozidla, ktorý v uplynulých dňoch už prebiehal v hlavnom meste. Nový trolejbus bol označený #266. Najprv bude zaradený do skúšobnej prevádzky bez cestujúcich, potom do skúšobnej prevádzky s cestujúcimi.

Začala sa tak písať nová kapitola histórie žilinskej MHD.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miro #25:
Keď dojazdí 2000 km bez záťaže.
Reakcia na: Dispecer #24:
Ďakujem, a kedy začne jazdiť s cestujúcimi?
Reakcia na: Miro #23:
Prebieha druhá fáza (viď #19).
Čo je s ním? Ešte stále jazdí bez cestujúcich? Už je tu skoro mesiac.
Reakcia na: Mongolec #20:
V ktorej relácii presne ak vies o tom bola ta reportáž.
Reakcia na: Bodrik #19:
Snáď budú jazdy s cestujúcimi už čoskoro. Po Žiline jazdí od konca augusta, čo je vrátane dneška 18 dní (samozrejme, v niektoré dni mohol byť odstavený). Podľa reportáže v TV Raj najazdí za deň 300 - 400 km. Ak rátam s tou najnižšou hranicou 300 km, tak 4 000 km sa takto najazdí za 13-14 dní.
Reakcia na: Miro #18:
Ak si pozrieš článok v Žilinsko Vecerniku z minulého utorka tak sa dozvieš. Ze testovanie prebieha vo viacerých fázach.

1. 2000 km s naloženymi krátkymi kolajnicami
2. 2000 km bez nich

Až po týchto dvoch bodoch absolvuje bod 3. Co je:

3. 5000 km s cestujúcimi.

Predpokladám že ešte predtým dajú z DPMZ nejaký návod na používanie nových označovacov.
Kedy má začať prevádzka s cestujúcimi?
Aj dnes brázdi ulice nový Solaris,nápis na transparente sa zmenil na TET Testovacia Jazda
Reakcia na: Miro #13:
A v Brne to mali vymakané ešte lepšie, tam sa číslo linky vyklápalo spolu s otvorením prvých dverí, takže ak zastavil v zastávke druhý vlak, bolo hneď vidieť, či stanicuje alebo nie.
Reakcia na: URBINO #12:
A včera, keď som ho fotil ja, tak tam zaručene rolovalo slovenské "Skúšobná jazda". ?
Reakcia na: URBINO #12:
Je to možné, ja som ho videl len z diaľky.
Reakcia na: Dispecer #11:
Že je to štandard neznamená, že je to tak aj najvhodnejšie. Keď mávali električky T3 číslo linky vpredu v strede, dávalo sa niekde (napr. v Prahe) aj na pravé predné zrkadlo, práve preto, že keď stáli dve električky za sebou, číslo tej druhej nebolo spredu vidieť. Ale je pravda, že zadné číslo linky mali tiež v strede a to akosi nevadilo.

http://verejna-doprava.eu/mfoto/praha/t3.jpg
Reakcia na: Miro #10:
Nie,nie,včera roloval text český.
Reakcia na: Miro #10:
Umiestnenie displeja v strednej časti zadného čela je (nielen) u Solarisov štandard...
Reakcia na: URBINO #7:
Ja myslím, že tam je normálne po slovensky "Skúšobná jazda".

A len taká drobná pripomienka, neviem, prečo je displej vzadu v strede? Podľa mňa je lepšie, keď je na pravej strane, pretože potom je číslo linky lepšie vidieť, keď za ním na zastávke stojí ďalšie vozidlo. Na druhej strane kladne hodnotím, že je číslo linky aj na ľavom boku tohto trolejbusu.
Reakcia na: URBINO #8:
Podľa informácií, ktoré odzneli pred pár týždňami v televíznej reportáži má byť 5 000 km bez cestujúcich a rovnaký počet s cestujúcimi, ale mohlo sa to zmeniť.
ináč,nevie sa,koľko km musi nabehať ,,naprázdno,, bez cestujúcich?
Reakcia na: Davidoshmhd #6:
Tak tak,pomýlil som si písmenká?