Evidenčné číslo:104
Typ: SOR BN 9.5
Výrobca: SOR Libchavy
Výrobné číslo: 1193
VIN: TK9N9XXRLM1SL5193
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): 2TD 2620 (CZ) (do 4/2022)
NR-638LU (od 4/2022)
Rok výroby: 2021
Sprevádzkovanie: 1.1.2022
Depo: Mlynárce
Informačný systém: BUSE BS 300
BUSE BS 190, BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 310 (144 × 19 px amber), BS 310 (112 × 19 px amber), BS 310 (32 × 19 px amber), BS 310 (32 × 19 px amber)
Charakteristické znaky: štandardné rozloženie interiéru s priestorom pre invalidný vozík a jeden až dva detské kočíky
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: vozidlo vybavené systémom APC (automatické počítanie cestujúcich)

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: dingo #1:
Mali by patriť ČSAD Havířov (https://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce=autobus&iddopravce=28&vyrobce=SOR&ntyp=BN&typ=BN+9.5), ktorý je tiež vlastne Transdev. Takže myslím, že české značky bude trvalé riešenie. Osobne v tom nevidím žiaden problém, Arriva tu tiež mala autobusy, ktoré boli majetkom Arrivy Liorbus alebo Arrivy Nové Zámky. Dokonca autobusy na českých značkách nie sú v Nitre žiadnou novinkou, za Veolie tu boli viaceré Karosy na českých značkách.

Zostane na českých značkách?