Pozvánka na verejnú diskusiu o MHD Nitra (29.2.2016 19:00 – 21:00)

Spravodajský portál Nitralive.sk a fond Bona via pozývajú všetkých záujemcov o autobusovú dopravu v Nitre na verejnú diskusiu na tému Mestská doprava v Nitre: význam, súčasný stav a možnosti ďalšieho rozvoja

Podujatie sa uskutoční vo Fotogalérii Trafačka, na ul. Janka Kráľa 65 v Nitre v pondelok 29. februára 2016 o 19. hodine.

Účasť na diskusii prisľúbili Milan Jankulár a Vladimír Šimko zo spoločnosti ARRIVA NITRA a.s., ktorí budú v prvej časti stretnutia prezentovať diskutovanú tému z pohľadu dopravcu. Po skončení úvodnej prednášky bude nasledovať moderovaná diskusia.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: juraj66 #1:
Arriva je hosť a k času sa nevyjadrila - prijali pozvánku. 19:00 je úplne normálny čas aj pre pracujúcich ľudí aj pre zvyšok verejnosti. Práve naopak dúfame, že príde čo najviac ľudí.
Reakcia na: juraj66 #7:
máš pravdu, to dobré do Nitry nepriniesla Arriva, ale niektorí jej zamestnanci, bez ktorých by to vyzeralo ako v leviciach, Trnave, Zvolene alebo iných obskurných SAD prevádzkach... Alebo si myslíš, že napr. pravidelné intervaly, preklady, prípoje, nosné linky tu narástli samé ako huby po daždi?
Reakcia na: juraj66 #7:
Nie je mi známe, že by čokoľvek z toho priniesla Arriva. Objednávateľom je MESTO.
Je dobre, ze vobec je nejaka diskusia, aj ked je zrejme, ze ide skor o osobnu iniciativu a zanietenost jednotlivcov.
Cas zaciatku nikdy nebude vyhovovat vsetkym. Zaciatok o 19 00h umoznuje prist aj ludom, co su v praci dlhsie ako do 14 00h - a to je uz dnes asi vacsina...
K ARRIVE NR: V ziadnom pripade sa nejedna o ideal v poskytovani sluzieb a uz vonkoncom nie tak, ako ju pozname v zahranici. Napriek tomu si myslim, a dovolim si pouzit znamu frazu z reklamy "to najlepsie co doma mame".
Jeden priklad, ktory na mna milo zaposobil a aj malickosti vytvaraju dojem na danu spolocnost ci produkt. Navstivil som predajne miesto ARRIVA na AS a chcel som si kupit knizny CP na PAL. Potesilo ma - bol na predajni. Uplne ma dostalo, ze mila pani mi ho podala so slovami "nech sa paci, bezplatny vytlacok". Nejde o dve, ci tri eura, ale o princip, ze konecne aj do nasich krajov zavanul ten spravny prozakaznicky cerstvy vzduch. Opakujem sa, detail, ale doteraz nevidane...

Ak mi cas dovoli, so zaujmom si vypocujem urcite zaujimavu diskusiu!
Položme si otázku. Čo dobré sem Arriva priniesla??? Menej spojov, obmedzenia,reštrikcie..... Nie sú schopní postaviť autobusovú stanicu,pričom nová bude rovnaký paškvil ako tá stará,cestujúci budú čakať v zime a vo vetre pričom ich budú osierať holuby. Chýbajúce zastávky(cintorínska,smer ZM),bez elektronických panelov.....Samá nula . Cestujúci si zaslúžia lepšie služby
Reakcia na: S499.1023 #5:
Z počutia viem ,že tam ludí nemusia vyhadzovať, oni sami odchádzajú....?
Reakcia na: juraj66 #4:
A sa čím tie služby porovnávaš? Lebo ja by som mal nejaké partikulárne výhrady ale v rámci Slovenska je to špička.
Prvé dvere sú tie, ktoré sú na pravej strane vozidla prvé v smere jazdy. Väčšinou sú to tie pri vodičovi.
A ako je to teda s tým prepustením?
Reakcia na: S499.1023 #3:
Problém spoločnosti Arriva sú jej slabé nevyhovujúce služby voči cestujúcim o čom sa presviedčam dlhodobo.
Prvé dvere nepoznám ale ak sa bavíme o predných dverách tak tie sú tiež určené na nástup cestujúcich.
Reakcia na: juraj66 #1:
Aký máš problém so spoločnosťou Arriva? Prepustili ťa? To máš blbé ale my ti s tým nepomôžeme, budeš musieť začať lepšie pracovať-
Odpoveď k autobusom: Nie sú náhodou prvé dvere určené k nástupu len tých cestujúcich, ktorí si budú u vodiča zakupovať cestovný lístok?
Reakcia na: juraj66 #1:
WTF? Čo je nevhodné na 19:00? Lepšie by bolo to dať o siedmej ráno, alebo o polnoci? #facepalm#
Mňa by zaujímalo prečo bude diskusia prebiehať v tak nevhodnom čase o 7 hodine večer. Niekto si želá aby tam prišlo čo najmenej ludí,však spoločnosť Arriva.
Mám otázku k autobusom: Prečo nie je pri predných dverách umiestnený označovač čipových kariet ???? Nastúpil som do preplneného autobusu prednými dverami a bohužial som si nemohol označiť čipovú kartu.
Žiadam spoločnosť Arriva aby dobrovolne odišla zo slovenského trhu kvoli nekvalitným službám ktoré tu poskytuje....