V prevádzke je 7 dní v týždni.
Cestujúcim v nitrianskej mestskej doprave, ale aj ďalších typov dopráv v podaní spoločnosti Arriva, slúží od začiatku júna nová zákaznícka infolinka. Cestujúci prostredníctvom nej získajú informácie o cestovných poriadkoch, aktuálnych obmedzeniach v doprave, ale operátorky pomôžu aj pri ďalších problémoch, ako napríklad hľadaní zabudnutej veci v dopravnom prostriedku a podobne.
Hlavnou výhodou novej infolinky je jednotné telefónne číslo na všetky typy dopráv (doposiaľ museli cestujúci kontaktovať priamo príslušné prevádzky na rôznych telefonických linkách). Prínosom tiež bude dostupnosť čísla aj v časoch mimo bežnej pracovnej doby dispečingov či obchodných miest, vrátane sobôt a nedieľ.
Telefónne číslo zákazníckej infolinky Arriva je 0915 733 733. Číslo je zriadené v sieti Orange a pri volaní naň sa uplatňujú bežné sadzby hovorného. Alternatívou telefonickému kontaktu je e-mailová adresa informacie@arriva.sk.
Zákaznícka infolinka je k dispozícii sedem dní v týždni od 8:00 do 20:00.
pondelok - piatok: od 8:00 do 20:00
sobota a nedeľa: od 9:00 do 20:00
Pozn.: Od 1.7.2015 bola zjednotená doba prevádzky linky celotýždenne so začiatkom o 8:00.