Nová zákaznícka infolinka

V prevádzke je 7 dní v týždni.

Cestujúcim v nitrianskej mestskej doprave, ale aj ďalších typov dopráv v podaní spoločnosti Arriva, slúží od začiatku júna nová zákaznícka infolinka. Cestujúci prostredníctvom nej získajú informácie o cestovných poriadkoch, aktuálnych obmedzeniach v doprave, ale operátorky pomôžu aj pri ďalších problémoch, ako napríklad hľadaní zabudnutej veci v dopravnom prostriedku a podobne.

Hlavnou výhodou novej infolinky je jednotné telefónne číslo na všetky typy dopráv (doposiaľ museli cestujúci kontaktovať priamo príslušné prevádzky na rôznych telefonických linkách). Prínosom tiež bude dostupnosť čísla aj v časoch mimo bežnej pracovnej doby dispečingov či obchodných miest, vrátane sobôt a nedieľ.

Telefónne číslo zákazníckej infolinky Arriva je 0915 733 733. Číslo je zriadené v sieti Orange a pri volaní naň sa uplatňujú bežné sadzby hovorného. Alternatívou telefonickému kontaktu je e-mailová adresa informacie@arriva.sk.

Zákaznícka infolinka je k dispozícii sedem dní v týždni od 8:00 do 20:00.

pondelok - piatok: od 8:00 do 20:00

sobota a nedeľa: od 9:00 do 20:00

Pozn.: Od 1.7.2015 bola zjednotená doba prevádzky linky celotýždenne so začiatkom o 8:00.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Gratulujem! K takému činu by si mohli brať príklady aj iné DP.