Zmeny v organizácii MHD (od 1.1.2024)

Linky 2230 budú nahradené linkami 1325, do železiarní nepôjdu v čase sedla električky.

Od pondelka 1. januára 2024 dochádza k zavedeniu ďalších úsporných opatrení v sieti košickej MHD, čo má za následok zmeny v organizácii dopravy na vybraných linkách:

Električková doprava

  • električkové linky R1 a R7
    • ruší sa premávka v sedle medzi 8. a 13. hodinou,
  • električkové linky 4 a 7
    • redukcia intervalu vo večerných hodinách z 20 na 30 minút,

Autobusová doprava

  • zriaďuje sa nová autobusová linka 13
    • trasa: Baňa Bankov - Amfiteáter - Zimná (- Námestie Maratónu Mieru - Alvinczyho - Slovenská - Pri hati)
      • v špičke premáva v celej trase,
      • v sedle premáva iba po Zimnú,
  • rušia sa autobusové linky 22 a 30
    • náhradou sú linky 13 a 25,
  • autobusová linka 25
    • spoje obojsmerne zájdu do Džungle (okrem účelových spojov HOWE),
  • autobusová linka 26
    • zlepšenie nadväznosti na linku 52 v Šaci,
  • autobusová linka 26P
    • zmeny odchodov.

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marky66 #12:
Kazdy autobus predsa prichadza z ineho smeru, nie su urcene primarne pre Peres, iba ho maju "po ceste" a nahodou prave tu zacina ich spolocny usek. Setrenim by bolo, ak by na Peresi vsetky tri jazdu ukoncili a vsetci si prestupili na elektricku. Lepsie?
Reakcia na: tbus #10:
Precitaj si to ešte raz ... 2023 chodili autobusy pekne nie takto ze idu 3 4 naraz a potom okno chodili postupne teraz na zastávke stoja 2 autobusy za sebou a tretí akurát prichádza co to ma zo šetrením ?
Inak mne lezie na nervy tento spôsob, že 'zmena organizacie' alebo 'uspornr opatrenia', keďže je to prachsprosta redukcia, redukcia a redukcia. Zmena organizácie je nič nehovoria ku mantrou nepopulárnych opatrení. Ale pre cestujúcich má byť jasney, že "ďalšia redukcia".
Reakcia na: Marky66 #9:
lol, z velkych sidlisk busy jazdia v spicke raz za 20 minut a ty sa stazujes, ze z mestskej casti, kde byva 2000 ludi musis ist na spoj o 15 minut skor 😃
Vynikajúce to co aspoň ako tak fungovalo ste úplne .... z Pereša idu autobusy na 17:04 17:05 17:06 a potom až na 21 a 51 to kto tam rozmýšľa ? Ako maju ľudia stíhať prestupy ? Na 34 mi ide 24 smer spaľovňa ako ju mam stihnúť stačí ze ten na 21 bude meškať jednu minutu a platím taxík za 15e logické riešenie vráťte to prosím ako to bolo .... ďakujem
Reakcia na: mi.v #3:
Nemyslím si že by došlo k návratu do pôvodného stavu tak skoro, pochybujem že v najbližšej dobe zase budú nosné linky chodiť v špičke každých 10 minút a v sedle 15 minút alebo inak sa zlepšia intervaly, čo sa týka vozového parku najbližšiu obnovu sa znova dočkáme asi len v roku 2025, vozový park už nikdy nebude mladší a opotrebovanosť vozidiel bude narastať čo je problém keď sa pravidelne neobnovuje vozový park a môžeme byť vôbec radi keď každé 2-3 roky sem príde pár nových autobusov, v roku 2013 sa nakúpilo vyše 100 autobusov značky SOR nb a všetky sú už skoro po životnosti, čo tieto vozidlá nahradí ?
A hlavne treba zohľadniť že zo strany mesta je malý záujem o verejnú hromadnú dopravu, chcú dostať ľudí z áut do MHD a robia pravý opak 😃
Reakcia na: kvorka #1:
To vám teda riadne upadá tá MHD.
Wau, začiatok konca rychlodrahy....miesto jej predĺženia do Šace likvidácia týmto sposobom