Presun autobusovej zastávky Havlíčkova (od 26.5.2022)

Linka 14 bude v smere do mesta zastavovať na električkovej zastávke.

Z dôvodu rekonštrukcie Čermeľskej cesty bude od štvrtka 26. mája 2022, približne od ranných hodín presunutá autobusová zastávka Havlíčkova v smere do mesta (Mier, Ťahanovce). Linka 14 bude po dobu trvania rekonštrukcie zastavovať na náhradnej zastávke, ktorou bude nástupná električková zastávka Havlíčkova.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5 #10:
na Leteckej sú presunuté obe dokonca
V piatok nám 14-ka zastavila na Havlíčkovej na svojej riadnej zastávke. Naopak, posunutá bola Letecká smer mesto.
Reakcia na: Matejo #8:
"Podľa mňa, tam bolo skôr pri rekonštrukcii ostrovčeky rozvrhnúť tak, ako je to na Námestí Osloboditeľov, kde je zastávka za "križovatkou" /vetvením tratí/."
Vzhľadom na normy (nezabúdajme, že sa to projektovalo pre tram-train), polohu zjazdovej výhybky a blízkosť križovatky Hviezdoslavova x Moyzesova, nevyšlo by to.

"Pri "športovej hale" by to skôr chcelo, aby linka 7 v smere na jazero (teda teraz vlastne linka 4) stála na zastávke na Kuzmányho ul. ako teraz a opčným smerom na Československej armády, tam, kde 6 a 9. Ikeď zas neviem, či by vzdialenosť zastávok Radnica Starého mesta - Zimná nebola príliš krátka."
Ja nevidím dôvod, prečo by tu nemohla v oboch smeroch linka 4/7 stáť na oboch stanovištiach (napokon to tu nejakú dobu aj fungovalo ešte za čias samostatnej linky 7), len by to chcelo nastaviť tak, aby ak nie sú nastupujúci a vystupujúci na prvom z nich v smere jazdy, aby bolo možné odísť zo zastávky bez zbytočného státia na prvom stanovišti na druhé stanovište, kde by už čakala na odchod podľa CP.
Reakcia na: Fero1 #4:
Podľa mňa, tam bolo skôr pri rekonštrukcii ostrovčeky rozvrhnúť tak, ako je to na Námestí Osloboditeľov, kde je zastávka za "križovatkou" /vetvením tratí/. Pri "športovej hale" by to skôr chcelo, aby linka 7 v smere na jazero (teda teraz vlastne linka 4) stála na zastávke na Kuzmányho ul. ako teraz a opčným smerom na Československej armády, tam, kde 6 a 9. Ikeď zas neviem, či by vzdialenosť zastávok Radnica Starého mesta - Zimná nebola príliš krátka.
Reakcia na: tbus #6:
CSS v tomto prípade podľa mňa nie je zásadný problém, to iba u nás je občas väčšia snaha hľadať problémy než riešenia. Existencia CSS pri nich je v istom ohľade dokonca skôr výhoda, keďže pri správnom nastavení vieš nastaviť signály tak, aby sa minimalizovalo riziko kolízie pri výjazde zo zastávky naspäť na cestu.
Reakcia na: Dispecer #5:
Kino Družba je jedina zastavka, ktora nie je na svetelne riadenej krizovatke, preto nestalo vela namahy urobit vjazd a vyjazd pre bus. Pri zvysnych 4 riadených na Triede SNP by to bol uz tazsi oriesok, tak to ani neskusali.
Reakcia na: N/A #3:
Spoločenský pavilón nie je spoločná BUS-TRAM zastávka. To, že je na nej asfaltový povrch nič neznamená.

Jediná taká zastávka na území mesta je dnes Kino Družba, kde to ale nikdy nedávalo zmysel.
Reakcia na: N/A #3:
Rovnako prestup zo šestky a deviatky na sedmičku pri športovej hale.... 200metrov, prechod cez dva semafory, nedá sa prestúpiť reálne, len behom na červenú pomedzi autá.... Toľko rokov to trvá , s výnimkou rekonštrukčných prác je znova zrušené otváranie dverí na sedmičke na prvom ostrovčeku pred odbočením... a pritom omnoho kratšia vzdialenosť pešo je na kruháči na Moldavskej, kde vznikli nové zastávky, kde ich nikto nežiadal... Zastávka tam je, problém je so šetrením energie pri otváraní dverí?
Reakcia na: Dispecer #1:
...a ešte väčšia škoda keď zastávka je postavená ako spoločná a napriek tomu sa tak nevyužíva. Napr. Spoločenský pavilón v smere k Magistrátu. DP sa už dva roky tvári, že ju nevidí a namiesto zlúčenia TRAM+BUS zastávky máme dve - tá autobusová v smere na L8 nekonečne ďaleko od križovatky. Prestupný uzol ako vystrihnutý z brožúry "Ako mať cestujúcich na háku". A úplná čerešnička na to: vzdialenosť autobusovej zastávky Spoločenský pavilón a DP mesta Košice... taká krátka, že hlásenie nasledujúcej zastávky sekne ohlásenie príchodu na zastávku.
Podľa mňa je teda úplne jedno ako bola/nebola zastávka na Havlíčkovej zrekonštruovaná. DP si z takých vecí ťažkú hlavu nerobí. Hlavne že sa naprojektovalo a peniaze z dotácie EÚ sa "účelne" preinvestovali.
Reakcia na: Dispecer #1:
tak ako aj Zimna, kde sa to pyta najviac
Škoda, že pri MET I. etapa táto zastávka nebola chystaná ako spoločná zastávka BUS-TRAM... 😕