DPMK opätovne ponúka na predaj odstavené električky

DPMK ponúka na predaj 55 kusov električiek T3 z rokov 1982 až 1989.

Po neúspešnej súťaži na odpredaj osemnástich električiek T3 z leta roku 2015 sa Dopravný podnik mesta Košice opätovne snaží o odpredaj prebytočných vozidiel. Tentokrát vyhlásil súťaž na 55 odstavených električiek s evidenčnými číslami 337, 349, 356, 357, 361–364, 367, 376–378, 380, 382, 384–424 vyrobených v rokoch 1982 až 1989.

Cena jednotlivých kusov na zákalde znaleckých posudkov kolíše od 3 257,61 € bez DPH za #356 až po 9 528,75 € bez DPH za #408. Najnižšia kúpna cena všetkých 55 kusov je stanovená na 380 278,01 € bez DPH. Prípadný záujemca môže kúpiť jeden kus, prípadne ľubovoľný vyšší počet električiek. 

Vyhodnotenie súťaže je možné očakávať v druhej polovici júla.

Aktualizácia 01.10.2016: súťaž bola predĺžená s identickými parametrami, ponuky je možné predkladať do 10.10.2016 do 14:00 hod.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KosickyTiger #13:
To už nie je T3 bez prívlastkov.
Reakcia na: S499.1023 #12:
Že T3 alias Pragoimex Vario T3R.plf sa ešte stále vyrába.
Reakcia na: KosickyTiger #11:
Čo si nám chcel svojím linkom oznámiť?
Reakcia na: tom393 #8:
Hlaven žiadne "T3" bez prívlastkov už v Prahe mimo Wagenbestand vozovne č. 6 nejazdia.
Reakcia na: Rudyke902 #7:
T3 v Prahe jazdia len do najazdenia kilometrov do PÚ, prípade po nejakú nehodu a podobne, následné odpredaj to isté sa deje aj s T6, ono tých zrýchlovačov už veľa nemajú niečo medzi 20-30 kusmi.
Reakcia na: 5801 #6:
Hm no mam za to že všetke T3 ktore jazdili bežne do poslednej chvíle kým ich nenahradili tie varia mali aj papiere na to že jazdili ako schopné nie? ? už len nechat s nich pár ks (aj na tu trojičku napr) v depe niekde - ak už tam roky vedela hniť 359 ,,, a nie potom hľadať peniaze na "davanie dokopy" nejakeho voza len aby bol z toho funkčný voz, aj historičák ... tak ako sa DP zbavil všetkých KAROS a ako historičák nemá DP nič (len súkromník, a aj to si doviezol voz z ineho mesta) ... o tých "harmonikách" čo sme tu mali (či už IK alebo Karosy) škoda písať, že si tu DP nezanechal nič.. Zaujímave že PRAHA má aj nové vozy, aj moderné ale stále aj "klasické staré" T3 prevádzkuje samozrejme s patričnou udržbou, a čo som mal možnosť sa rozprávať s cestujúcimi a návšetvníkmi v Prahe, väčšine sa skôr pozdáva stále jazda klasicku súpravou T3 (aj ked bez klímy), ako v tých moderných vozoch,, A mi sme sa tu "snažili preskočiť" Prahu - že "už" nám tu T3 nejazdia? Pričom naše KT8 a T6 - su "pozadu"(čo sa týka vybavenia, či modernizácie) za tým čo jazdi u nich,, No to som už odbočil od temy,, Ved aj tak len tu sa dá napísať - ak nieje "vôľa" z hora niečo zachovať či niečo modernizovať - tak je to aj tak jedno.
Reakcia na: Rudyke902 #5:
K tým T3. Jedna vec je či je vozidlo schopné jazdy. Druhá či má na to aj papiere...
Reakcia na: Yogi616 #4:
No to ja viem že na obojsmernu premávku tu máme KT a tie PX supravy boli ako záloha, či núdzove riešenie,,,počas reko trati,,, No pokiaľ viem čaká nas zas reko tratí a tak ako predpokladám, bude sa zase meškať so stavbou a zase všetko robiť naraz, počítam s tým že zase môže nastať stav že sučastný počet KT nebude musieť stačiť - ak budu nejaké dve trate končit uvraťovo (ak sa bude robiť kruháč určite) , tak snáť tie 4 vozy T3 z ev, čísel 400 a vyššie ktoré boli už na to upravené by hádam mohli si v DP nechať "bokom" ak by náhodou... No k tej 381 383 je pekne že sa uvažuje s tým že tu ostane ako histrorická suprava (samozrejme sa budu musiet z nej odstrániť displeje a trochu ju k historii aj prispôsobiť, ale veľa jej k tomu netreba), no zaráža ma že sa ráta že ju doplní 336 - neviem prečo práve ona, ak ju treba davať dokopy? Ak sa uvažovalo s tým že ta zachová aj "histrorická jazda trojičkou", tak si myslím že tých T3 schopních jazdiť je dosť aj takých čo by sa dokopy dávať nemuseli (385 napr - takto aj tuším už v trojičke jazdili raz 381 383 385),, napokon ved ak by sa aj tie "novšie 400 a viac (px) nechali 3 kusy, trojičky by boli, aj ked "noveho unifiku" .. Aj tak teraz všetké čo sú spomenuté v článku hore a aj tu stoja na koľajách, a či sa predaju všetke alebo zošrotuju alebo tých 4-5 vozov T3 sa na jednej koľaji ponechá - tak zavadziať v depe by nemali.. No to je len vecou diskusie a toho ako sa k tomu vedenie DP postaví, my tu môžme len o tom diskutovať.
Reakcia na: Rudyke902 #3:
Na obojsmernú premávku tu máme KT8D5. Tie PX súpravy boli už núdzové riešenie.
Pôvodne mala stať trojica 381, 383 a 418, ale ostáva len spomínaná prvá dvojica. Aj to ako "historičák" v stave, v akom dojazdili. Do budúcna sa ráta s tým, že 336 by súpravu doplnila a bola by možná historická jazda trojičkou. Lenže to by sa musela dať 336 dokopy a to tak skoro asi nebude.
,,, hm,, zaráža ma jeden fakt, ev č, .... ... . - 424, to ani jednu supravu si DP nenechá ani ako zálohu?? Ved z rých ev.č vyššie 400 prešli niektoré tesne pred dodávkou VARII aj VP, dostali nový unifik, displeje a dokonca boli "prispôsobene" na obojsmernu jazdu (ako suprava TPX počas výluk) ... Vtedy sa aj písalo že pár súprav sa ponechá ako dispozična záloha,, aj keď viem že v depe je ešte dosť odstavených T6 tiek, ako záloha,, No v prevedení ako TPX (teda zadkami k sebe) by asi T6 nebolo možné prevádzkovať - a myslím že tie 4 vozy T3 z tých prispôsobených takto jazdiť (aspoň na dve supravy) si DP mohol ponechať... to len moja uvaha,
Začínajúc od najlacnejších, to už sú celkom primerané ceny.

Neviete ako je to pri takýchto odpredajoch? Zvykne DPMK osloviť nejaké podniky predovšetkým "viac na východe" alebo iba umiestni inzerát na svoju nástenku a očakáva sa, že niekto ho nájde?
Jasné, skoro 10 000€ za pojazdnú polorozpadnutú škatuľu. ?

Inak 381+383 v tom zozname nefiguruje, to čo, akože ďalší historičák?