Dočasný odklon autobusov na Ťahanovciach (29.3. – 26.6.2016)

Z dôvodu zjednosmernenia Ázijskej triedy počas rekonštrukcie cesty bude upravená obsluha sídliska autobusovou dopravou.

Z dôvodu rekonštrukcie Ázijskej triedy na Sídlisku Ťahanovce, ktorá začína 29. marca 2016 o 7:00, pristupuje Dopravný podnik k zmene organizácie dopravy.

Linky 10 18 27 36 51 54 RA5 a N1 budú premávať v smere z centra mesta na smerom na Madridskú po spodku sídliska (Americkej triede), kde obslúžia zastávku Budapeštianska. Vynechajú zastávky Sofijská, Belehradská, Hanojská a Berlínska. Od zastávky Bruselská sa napoja na svoju pôvodnú trasu. 

Na zastávke Budapeštianska budú mať cestujúci možnosť prestúpiť na dočasnú linku X, ktorá bude premávať v jednosmernej trase Budapeštianska > Bruselská > Berlínska > Hanojská > Belehradská > Sofijská každých 10 minút. 

V smere zo Sídliska Ťahanovce do centra mesta budú mať cestujúci k dispozícii štandardné linkové vedenie s obsluhou pôvodných zastávok.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Obávam sa, že pri zachovaní tempa prác na oprave Ázijskej triedy treba "dočasný odklon" nazvať pravým menom, a to "trvalý odklon"javascript:smile("☠");
Reakcia na: dewj #39:
ono keby až tak veľmi lialo, tak sa dá prestúpiť na Madridskej, kde je aj prístrešok, aj prestup na hrane, a aj viac spojov... len to trvá dlhšie ?
Reakcia na: dewj #39:
No...

- Prístrešky na električkových zastávkach nepatria DPMK, ale JCDecaux.
- Autobusové prístrešky sú obvykle na pozemkoch mestskej časti a teda o prístrešky sa stará ona alebo ňou poverená organizácia (teda DPMK za ich stav nezodpovedá). ?

Takže oveľa rýchlejšie a efektívnejšie bude sa obrátiť na príslušný úrad v neďalekej budove na Americkej triede 15, než sa sťažovať na Bardejovskej 6. ?
Vážnym problémom je absencia prístrešku na Budapeštianskej zastávke. Posledné dni prší, ľudia si dáždniky nenosia keďže počasie je ako na hojdačke, raz horúco raz leje. Rekonštrukcia sa ešte predĺži o pár týždňov kvôli problémom. Bolo by dobré, aby ľudia spísali sťažnosti na DP aby to láskavo vyriešil. Pokiaľ viem prístreškov má dostatok, ktoré demontovali pri rekonštrukcii koľajníc. Pracovníkov, čo vedia vyvŕtať 4 diery myslím že DP má, nechápem na čo čakajú.
Reakcia na: 110mat110 #36:
Pri sucasnom CP (interval 10 min. - jazdna doba 8 min.) by stacil jeden bus na cely den. Teoreticky. Ak by bolo na Budapestianskej nejake zazemie pre prestavkujuceho vodica. A ten presun zo Sofijskej je tam stale, osobne som cakal ze bude aj v CP. Ako by to vyzeralo keby N1 koncila na Sennom trhu, a na STN sa len presuvala? Tiez podobny blud.
Reakcia na: 110mat110 #36:
Aký problém? Veď zo Sofijskej na Budapeštiansku to je jedna minúta či je voz na linke alebo na presune. Je to jedno.
Reakcia na: 5 #35:
Bol by problem s prestavkami a striedanim. Ale aj to by sa dalo riesit striedanim vodicov medzi vozmi. Na 3 busy by boli 4 vodici. Lenze to by musel niekto na bardejovskej rozmyslat
Reakcia na: tbus #33:
Keď X jazdí stále dookola, proste nechápem, prečo Budapeštianska nie je počiatočnou a zároveň aj konečnou zastávkou. Problém by bol vyriešený.
Reakcia na: tbus #33:
Aha, takto to bolo myslené...
Reakcia na: Dispecer #32:
Spojenie hornej casti sidliska smerom na Madridsku existovalo, a bolo aj bezne vyuzivane, ma svoje opodstatnenie. Nie su to velke pocty cestujucich, ale najma starsim a tym co prestupuju na linku 25 do dediny sa cesta zbytocne skomplikovala.
Reakcia na: 5 #31:
Ale takéto spojenie neexistovalo ani pred výlukou... ?
Reakcia na: Dispecer #29:
Ide o princíp. Že to pri konštruovaní X-ky nikomu nenapadlo. Aj tak sa tam ten voz presúva, takže nechápem... Už bolo v posledných rokoch množstvo výluk, ktoré boli zo strany DPMK často veľmi dobre zorganizované, myslelo sa na detaily, často s veľkorysým intervalom výlukovej linky. A zrazu príde taký nedorobok, tak to človek nepochopí. A už to len dokresľuje fakt, že v špičke, kedy prichádza na sídlisko z mesta možno trojnásobok spojov oproti víkendu, ale X-ka jazdí celotýždenne s rovnakou ponukou... Odfláknuté mi to príde.
Reakcia na: 5 #28:
s prestupom pri Tescu ?
Reakcia na: 5 #28:
Presne tak. Ale zas, pokiaľ máš nohy zdravé, tých cca 350 m nie je až tak strašne ďaleko...
Dá sa linkou X odviezť zo Sofijskej na Budapeštiansku? Lebo podľa CP nie. To znamená, že ak sa niekto chce dostať z Hanojskej/Belehradskej/Sofijskej smerom na Madridskú, tak s MHD nemá šancu?
Reakcia na: 5 #24:
Ano mohlo by to tak byt ale potom by sa mali linky cakat a nie ze mi ujde pred nosom bus ked potrebujem prestupiť.
Reakcia na: 5 #24:
Neostáva mi nič iné, iba súhlasiť...
Reakcia na: veteran #23:
Akustické hlásenie minimálne v 3530 bolo, nanešťastie však dosť potichu, aby to prehlušilo motor... ?
Reakcia na: Dispecer #21:
Pri takomto type výlukovej linky, ktorej jediný význam je nadviazať na došlý spoj, si myslím, že nemá jazdiť podľa žiadneho nalinkovaného CP, ale má čakať v zastávke Budapeštianska a keď príde linka z mesta a ľudia prestúpia, má odísť. Operatívne. Niečo ako linka 5...