Obnovenie plnej prevádzky električiek (od 20.12.2015)

Električky sa po dlhých mesiacoch vrátia do centra mesta

Od nedele 20. decembra 2015 dochádza k úplnému obnoveniu električkovej dopravy do rozsahu pred začatím rekonštrukcií tratí. Trasy električkových liniek sa teda vracajú do pôvodného stavu:

  • Linka 2: Havlíčkova – Námestie Maratónu mieru – Hlavná pošta – Námestie osloboditeľov – Staničné námestie a späť
  • Linka 3: Važecká – VSS, križovatka – Ryba – Námestie osloboditeľov – Staničné námestie a späť
  • Linka 4: Barca, Socha Jána Pavla II. – VSS, križovatka – Ryba – Námestie osloboditeľov – Hlavná pošta – Námestie Maratónu mieru – Havlíčkova a späť
  • Linka 5: Staničné námestie – Námestie osloboditeľov – OC Optima (premáva ako prípoj k vlakom počas vybraných nedieľ)
  • Linka 6: Námestie Maratónu mieru – Amfiteáter – SOŠ automobilová – Námestie osloboditeľov – Staničné námestie a späť
  • Linka 7: Važecká – VSS, križovatka – Ryba – Námestie osloboditeľov – Hlavná pošta – Botanická záhrada a späť
  • Linka 9: Havlíčkova – Námestie Maratónu mieru – Amfiteáter – SOŠ automobilová – Železníky, križovatka – VSS, križovatka – Važecká a späť
  • Linka R1: Staničné námestie – Námestie osloboditeľov – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R2: Važecká – VSS, križovatka – Železníky, križovatka – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R3: Havlíčkova – Námestie Maratónu mieru – Amfiteáter – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R4: Botanická záhrada – Amfiteáter – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R5: Ryba – Námestie osloboditeľov – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel
  • Linka R6: DPMK – Spoločenský pavilón – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R7Amfiteáter – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel a späť
  • Linka R8Barca, Socha Jána Pavla II. – VSS, križovatka – Železníky, križovatka – OC Optima – Vstupný areál U. S. Steel

 

Upozorňujeme, že s návratom liniek do ich pôvodných trás dochádza aj k zmenám cestovných poriadkov doteraz prevádzkovaných električkových liniek. Prevádzka liniek náhradnej dopravy X6, X7 a X9 bude od nedele ukončená.
Upozorňujeme cestujúcu verejnosť, že v prípade otázok je možné kontaktovať dopravcu - Dopravný podnik mesta Košice - nonstop infolinkou na čísle 055/6 407 407 alebo e-mailom na adrese: dpmk@dpmk.sk 

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 5801 #47:
No pokiaľ viem teraz máme toľko tých nových NP vozov - že nemaal by byť problém vypraviť miesto starších vozidiel aj iné NP nové vozy (ved všetkých 33 určite naraz poruchu nemalo) , alebo aspoň "vymeniť" ich s vozmi kde NP garancia nieje .. Len to by chcelo zase trochu "chcenia a námahy" niečo naviac urobiť..
?
Reakcia na: Mamakami #46:
Na nových električkách sa vyskytla porucha na kúrení a preto sa na miesto nich do niektorých poradí vypravuju staršie vozidla aj keď ide o garantovane nízkopodlažné spoje.
Chcem sa opýtať prečo jazdia vysoké elektricky keď je CP v 3 a 7 červený to znamená samé nízke spoje. Mám tu totiž vozičkármi a na stanicu aj späť sme museli cestovať vysokou elektrickou.? ? . Ďakujem a prajem pekný deň.
Reakcia na: Author #44:
Neoslaboval sa okrajový režim na linke 4?
Reakcia na: veteran #43:
Mozno treba zvazit aj upravy LV E. Ak by sa upravila trasa + interval najslabsej E linky, zostal by priestor, aby vsetky zvysne isli do sietoveho intervalu nosnych liniek..
Reakcia na: Author #42:
Energetická náročnosť je fajn, no nemyslím, že sme na tom tak super, že si môžme dovoliť odpísať väčšinu T6 a #701. Samozrejme vychádzam z toho, že žiadne zlepšenie intervalov nebude. Je asi naivné si myslieť, že tu niekto zrazu prihodí milióny vozokm len tak.
Reakcia na: veteran #40:
Osobne si myslim, ze Varii bude postupne 46. A pokial ich energeticka narocnost je nizsia ako solo T6, tak preco by nemali byt vsade?

A myslis si, ze mna tie prastare a povodne intervaly tesia? Vrrr. Avsak zadanie bolo taketo. Ja len dufam, ze raz pride aj na plnenie vol.programu, kde sa pisalo aj o skracovni intervalov medzi spojmi.
Reakcia na: Mike #28:
Upravovala sa sietova chrono pre vsetky pasma na zmodernizovanych usekoch, vdaka comu sa skratila jazdna doba na dotknutych linkach od 1 do 2min na kazdy smer, co je pomerne dost. Az vyhodnotenie ukaze, ako to bude v skutocnosti.
Reakcia na: Author #19:
Intervaly niektorých liniek (najmä večer) sú totálny výsmech. Takto sa atraktívna doprava predsa nerobí. Namiesto toho, aby sa predĺžila denná prevádzka a spravili atraktívne intervaly, sa spraví toto.

Biznisplán tohto mesta je totálne zvrátený a postavený na hlavu. Strašne by ma zaujímalo, na kieho čerta sa za týchto podmienok z 23 Taškenwagenov stalo 33, ktoré sa teraz posielajú von de facto bez rozmyslu (všade, kde sa dá), len aby jazdili. A ešte keď sa nedajbože dokúpi celá opcia...
Reakcia na: 110mat110 #38:
13 je krajšie čislo 😃
Reakcia na: tbus #37:
Raz za hodinu priamo, alebo raz za 20 minut priamo 52kou alebo raz za 15 minut priamo 19tkou... Stale neviem co je na 13tke take uzasne.
Reakcia na: 110mat110 #36:
nejde o to ktoru oblast, ale ze raz za hodinu a priamo, a lebo
Reakcia na: mpk444 #33:
Uplne vazne, kam pojdes L13? Ktoru oblast obsluhovala L13 ked je tak nenahraditelna?
Reakcia na: mpk444 #33:
Konečne! Nezmyselná linka.
Máš tam 28, 52 a ak sa dovezieš na Važeckú, tak plno iných možností, z Dneperskej zase 19.
Reakcia na: Slegbajs #32:
Čo tak najprv trochu porozmýšľať, kým niekoho nazveš dementom? Radšej pôjdeš ako človek v staršej 30 metrovej súprave, alebo ako sardinka v novej 22 metrovej električke?
dakujeme, najma my z Jazera aj za neobnovenie linky c. 13 do povodneho stavu...
Reakcia na: Mike #28:
Nikde. Žiadnu zmenu som som nezaznamenal...?
Reakcia na: 110mat110 #21:
Pred výlukou bol nápad rozdeliť väčšinu dvojičiek T6. Ako to bude nakoniec teraz, už neviem.
Reakcia na: 110mat110 #21:
Displeje sa z T6 vyberali skôr, ako do Košíc prišli SORky. Tie displeje boli v dvojičkách T3.