Úprava cestovného poriadku linky 13 (od 18.11.2014)

Na linke 13 sa posúvajú časy odchodov spojov.

Od utorka 18. novembra 2014 sa opäť mení cestovný poriadok na linke 13. Na základe požiadavky mestskej časti Košice – Krásna sa posúvajú odchody spojov na linke 13 tak, aby už nedochádzalo k spoločným odchodom s linkou 52 na ich spoločnej trase.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #6:
Beriem, prva 52+19 by mali nadvazovat, nieco sa vymysli..
Reakcia na: Yogi616 #5:
Napisal som to v tej súvislosti - čo tu bolo napísane - že do prvej 19ky sa da (dalo) prestupiť z prvého spoja z Krásnej (L52 , predtým L13), - reagoval som, že na 80% to možne nebolo - rovnaké časy odchodu z Dneperskej.. Neviem ako je to teraz, ale kedysi som cestoval takto - potreboval som sa dostať na Priemyselnu ul, a viem že s L19 by sa stihlo prestupiť na Palackeho na L 10 (ako píše Author), no problém bol predtým dostať sa na jazere k prvemu spoju L19 na Dnepersku.. ? Žiaľ, ani jedna električka nedošla na Dnepersku skôr ako odchod L 19.. všetky spoje (3, 9, R2) nadväzovali na príchod prvého busu z krásnej, bez ohladu potom na prípoj k L 19.. Z L19 sa na Palackeho prestupiť na L 10 dalo, z L 13 už potom nie.. (až na pár výnimiek) pre túto súvislosť som to napísal.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #4:
a načo si chcel prestupovať z 13ky na 19ku?
No neviem ako je to teraz z tým prvým ranným spojom z Krásnej a prestup na prvú L 19 na jazere, ale predtým v 80 % sa prestupiť nedalo (nestihlo), nakoľko odchody L 19 a L13 boli tak tesne že spoje šli za sebou, no 19 ka stále prvá a 13ka za ňou.. Ako pozerám CP, je tomu aj teraz tak, prvá 52 príde na Dnepersku (kde sa dá prestúpiť na 19) presne v rovnakom čase ako je odchod L19,, teda šanca na 100% prestup tam stále nieje.. (19ka určite pôjde presne, je to jej 1 zastávka. kdežto 52 ka už môže nabrať aj malé meškanie - stači pol minuty - a prestup je nemožný..) ?
Reakcia na: tranzyt #1:
V case prveho ranneho spoja 13ky ide po Juznom nabrezi v rovnakom case 19ka (do ktorej sa da prestupit z prvej 52ky z Krasnej), z ktorej sa stiha na Palackeho prestup do 10ky a ktora tak ako 13ka pokracuje na NMM. Taktiez vecer, o 22:37 ide od Teplarne 19ka na oba smery..

V ziadnom case nie je v 52 z/do Krasnej (na ktorej su navyse nasadene kapacitne vozidla) tolko ludi, aby musela byt zdvojovana 13kou a uz vobec nie v okrajovych casoch (pred 5.h, resp. po 22.h). A taktiez klbova 19 na Juznom nabrezi je kapacitne ok..

A pri sucasnom rozsahu objednanych vykonov by Krasna asi nemala pytat v sedle+cez vikend kazdych 15min spojenie az do centra(Palackeho/NO), pokial napr. x-krat vacsie sidlisko THC to nemaju..

Mozno keby sa miesto kazdomesacnych politickych posunov 13ky sa radsej uvazovalo nad prehodenim 52ky z Juznej triedy na Juzne nabrezie, cim by sa nemotala pod elektrickami, obsluzila by aj prestupny bod Palackeho a zaroven poskytla Teplarni spojenie s NO..
Reakcia na: tranzyt #1:
čakám, že kedy ti Dispecer alebo niekto napíše, že to rieš s DPMK a nie tu ? ? ? ? ?
nuž, neviem.. na rovníkovej čaká na 13 o 4:39 dosť ľudí, aj z krásnej prichádza skoro plná. väčšina y nich sa potrebuje dostať na palackého, prípadne na matratón, lebo pracujú na bellovej a na slovenskej jednoty.
na palackého potrebujeme prestúpiť na 10.
musím vystúpiť na z. rušňové depo a prejsť peši cez krivú.
lebo keď sa odveziem až na nám. osloboditeľov, tak 10 nestihnem, len výnimočne ak prestúpim rýchlo na 20 a 10 je pomalšia a zdrží sa na stanici ( to v sobotu a nedeľu o piatej )

takisto večer po pol jedenástej potrebujú 13 pracovníci teplárne. nie až tak neskoro.
zbytočná je tá 52. nie 13

stručne.. 52 nejde cez zastávky, ktoré boli ľahko dostupné v tom správnom čase. neskoršia 13 nevyhovuje časovo.
ďakujem za prečítanie