Zmeny v cestovných poriadkoch MHD (od 1.1.2014)

Od januára sa odchody prvých a posledných spojov prispôsobia vlakom, zavádza sa pravidelná obsluha MHD na Heringeš, drobné zmeny čakajú aj linky 1056.

Od stredy 1. januára 2014 dôjde k drobným úpravám cestovných poriadkoch MHD. Odchody prvých a posledných spojov sa prispôsobia tak, aby lepšie nadväzovali na posunuté odchody vlakov. Zavádza sa pravidelná obsluha MHD na Heringeš.

V súvislosti so zmenou cestovných poriadkov Železničnej spoločnosti Slovensko (prípoje k vlakom IC) dôjde k úpravám odchodov nasledujúcich prvých a posledných spojov:

  • Ráno:
    • na linke 2 pridanie prvého spoja z Havlíčkovej o 4:36 
    • na linke 6 posun odchodu z Námestia Maratónu mieru z 4:50 na 4:47
    • na linke 17 posun odchodu z Luníka VIII o 4:55 na 4:48
  • Večer:
    • na linke 2 posun odchodu zo stanice o 22:40 na 22:37 a pridaný nový spoj o 22:52
    • na linke 3 posun odchodu zo stanice o 22:47 na 22:52
    • na linke 6 posun odchodu zo stanice o 22:42 na 22:50 (spoj len po Amfiteáter), v pôvodnom čase spoja linky 6 o 22:42 je pridaný dojazdový spoj pre cestujúcich zo stanice smerom do vozovne
    • na linke 7 pridaný spoj o 22:31 z Botanickej záhrady
    • na linke 15 posun odchodu z OC Cassovia z 22:36 na 22:41, s tým súvisiaci posun odchodu linky 12 zo Šebastoviec z 22:23 na 22:27
    • na linke 16 posun odchodu zo stanice o 22:42 na 22:37 (vytvorí sa tým preklad liniek 16,12 a 29 na Mieri smerom na Podhradovú po 22:30)
    • na linke 19 posun odchodu zo zastávky Napájadlá o 22:32 na 22:37
  • Ako spojenie k prvému rannému rýchliku do Žiliny a Bratislavy s odchodom o 4:08 je možné využiť nočné linky N3 (príchod na stanicu o 3:52) a N71 (príchod na Jakabov palác o 3:50 resp. 3:52), najbližšie spoje liniek N1 a N2 prichádzajú na Staničné námestie o 3:10 resp. 3:14, teda takmer hodinu pred odchodom vlaku.

Počas všetkých dní budú všetky spoje linky 20 a 20L v smere do Košickej Novej Vsi zachádzať cez zastávku Heringeš. Opačným smerom (do centra) nebude zachádzať žiaden spoj. Cestujúci z oblasti Heringeša budú môcť cestovať len v smere na Lingov, kde je možnosť prestupu na ďalšie linky smerom do centra. Kompenzáciou za toto riešenie však lepší interval a väčší počet spojov. Definitívne riešenie obsluhy tejto oblasti bude zavedené po dodaní nových menších vozidiel.

S ohľadom na meniaci sa dopyt zo strany študentov bude zrušený posilový spoj linky 56 s odchodom 12:48 zo zastávky SOŠ automobilová v smere na Madridskú. Počas víkendov sa posunú odchody spojov na linke 10.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #6:
Pred 3 rokmi bolo na spadnutie. Vtedy bolo skor nez km tazke argumentacne obhajit, preco by sa mala zlepsovat nocna doprava, ked treba setrit.
Reakcia na: Author #5:
mozno 50 km navyse dokopy pre vsetky linky denne, 5x do tyzdna (cez vikend by bol pocet spojov rovnaky ako dnes), podla mna velmi zanedbatelne cislo v porovnani s tym, kolko km denne "zozerie" napr. taka 14 na jahodnu alebo 13ka do centra alebo manipulacne jazdy do zeleziarni ?
Reakcia na: tbus #3:
Presne takyto interval nocakov celotyzdenne by som privital.. Vyjazditelne, zapamatatelne, avsak pyta trocha km navyse
Reakcia na: AutobusovyManik #1:
Ano L37 NO. - Heringeš - Byster a časom určite pribudne semafor na tej križovatke.
Reakcia na: 110mat110 #2:
Tam by trebalo skôr pridať spoj, myslím že prešovský interval (23:30, 0:30, 1:30, 3:00, 4:00 zo stanice) by sa dal zvládnuť aj s jedným autobusom a aj s dostatočným časom na prestávky. Bol by aj lepší interval, aj prípoj na stanicu.
N1 a N2 by trebalo posunúť este o pól hodinku. Hodina čakania je prilis
Dúfam, že po dodaní malých Soriek sa na Heringeš zavedie nová linka. Linka 20 na Heringeš je niečo neskutočné, hlavne v dopravnej špičke, odbočiť od Sečovskej smerom na Zdobu (smer NO) a naspäť je umenie. Dosť veľké zdržanie niekedy pre troch ľudí, niekedy pre nikoho..