#620 + 621 opäť v premávke

Po veľkej prehliadke sa dnes do premávky v službe D4616 opäť zaradila súprava T6A5 #620+621. Súprava ostala v pôvodnej zeleno - bielej farebnej schéme. Prednému vozňu súpravy #620 boli počas prehliadky namontované chýbajúce cúvacie svetlá a zadnému vozňu #621 chýbajúce predné reflektory. 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #12:
Takže sa vrátim na začiatok diskusie - ta 620 teda tie zadné cúvacie svetlá dostala "na želanie" a mala asi štastie že patrí medzi "vyvolený" (vybraný) voz.. Trebalo to tak napísať na začiatku a nebolo by o čom polemizovať.. bolo by to hneď všetko jasné ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #11:
Tie prídavné svetlá na zadné čelo sa dávajú asi len na želanie a len na niektoré vybrané vozy ? Brzdové a smerovky má každý, to čo je navyše asi nikomu vadiť už nebude.
Reakcia na: tbus #9:
Som nepísal že sú úplne zbytočné tie svetlá - som reagoval na to, že sa T3 tiež nekompletizovali (čo sa týka svetiel) počas VP tak aby obe vozy mali predpisovo namontované všetky svetlá ( Predné vozy spomínaných súprav T3 zadné biele svetlá a ani červené nemajú, len zadné vozy a často jazdia sólo - to dráhovému úradu nebude vadiť) ??
Reakcia na: tbus #9:
Viď podobný prípad 618+619... ?
Reakcia na: Rudyke902 #8:
Keď už sú podľa teba svetlá zbytočné, tak už neviem teda ? Keď príde na kontrolu dráhový úrad a DPMK dostane pokutu, že vozom chýbajú základné veci pre premávku, čo potom? Displeje sa domontovať dajú kedykoľvek, aj sedadlo. Aj žiarovka sa dá vymeniť. Ak by trebars A vozeň zhorel, Bčko môže jazdiť samostatne ďalej.
Reakcia na: tom393 #6:
To viem že u súprav T3 sú už všetky vozy schopné jazdy aj sólo, no spomínala sa tu "kompletnosť" a montáž svetiel do T6 , tak som len poukázal že ani nie všetky vozy T3 sú v súprave rovnako vybavené po VP napr. svetla : (408+409, 421+422) predný voz "A" vzadu - bez bielych svetiel, zadný "B" voz vzadu - namontované biele svetlá+ červené v strede....
Takže preto som sa nad tým pozastavil, ak tu odznelo, že sa už pár rokov "kompletizuju" vozy všetkými dielmi(svetlami) tak ako boli.... A aj s tými T6 v "B" vozoch - presne to som poukázal aj ja, že sa zbytočne podľa mňa montujú svetlá, nech vyzeraju ako pôvodne, pritom sedadlá tam niesu a odmontovali sa z nich displeje.... A tá doprava u nás - aj tak ďaleko od ukrajiny niesme..
Reakcia na: tbus #4:
Ten proces sa začal čoskoro po výmene na poste hlavného majstra dielní.
Za vedenia Imra B. sa práveže tieto prasácke "zlepšováky" rozmohli,ako mor.B vozy boli v podstate motorizované vlečniaky ? .Z nových vozov sa dávali preč všetky "nepotrebné" komponenty,čistá Ukrajina.Evidentne to boli asi jeho nápady na "zlepšováky" a ešte za to asi bral aj odmeny.O čachrovaní s evidenčnými číslami v minulosti škoda hovoriť,o tom,že vozy ktoré mali pridelené jemu "nesympatickí" vodiči zakázal lakovať,taktiež...
Reakcia na: Rudyke902 #5:
Všetké T3 v súpravách su schopné sólo jazdy a v prípade potreby je možné tieto vozy rozpojiť a poslať jednotlivo na linku. U T6 by to bolo asi ťažšie, lebo neviem či všetke zadné vozy majú v kabíne sedadlo ale aspoň zvonku ako tak vyzerajú (bez svetiel by vyzerali ako na Ukrajine). a KTčka sú už všetké obojsmerné (našťastie už skončili časy keď v zadnej kabíne jedina vec čo bola, tak to bol držiak na linkovu tabuľu).
Reakcia na: tbus #4:
Hm, tak neviem, no všimol som si že tie T3 "B" vozy sa aj tak nedopĺnaju pri VP kompletne (tak ako vozy A), čo sa týka zadných svetiel napríklad..
Aj tak sa mi to zdá trochu "pritiahnute" za vlasy.. Ak je tu ten "proces" doplňovania súčiastok do B vozov, aby boli kompletné - a mesiac (dva) dozadu sa odmotujú displeje (zadný A + čelný 😎 z tých súprav T6 trvalo spojených, lebo sú tam zbytočné... Tak logiku to nejakú nemá teda.. A neviem či nejaký "B" voz z T6 by bol teraz plne schopný samostatnej jazdy a kompletne vybavený súčiastkami ktoré má mať (mal). Ale O.K, to len taký postreh.
Reakcia na: Rudyke902 #3:
nie teraz, ak si si nevšimol, celý tento proces začal cca 10 rokov dozadu (nesledoval som to vtedy, možno iní budú vedieť kedy presne), postupne najprv zoschopňovaním zadných stanovíšť na KT, a následne aj spojazdňovaním B vozňov T3 na plne schopné samostatnej jazdy, takisto aj doplňaním súčiastok do B vozňov aj T6, táto súprava je jedna z posledných, ktoré ešte neboli kompletné, je to dlhodobý proces...
Reakcia na: tbus #2:
Hm, a prečo práve teraz, ťažkých časoch ? To sa teda tá kabína pre vodiča v 621 vybavila už komplet aj sedadlom, sú teda tie vozy teraz schopné jazdiť aj ako sólo?
Reakcia na: Rudyke902 #1:
Nie je to žiadna zbytočná investícia navyše, iba postupné dávanie vozov do pôvodného stavu.
K tým namontovaným svetlám - bolo to vôbec potrebné, nieje to zbytočná investícia?? Pokiaľ viem, súprava aj tak jazdila vždy trvalo spojená, nikdy nie ako sólo vozy.. Či sa tie reflektory namontovali práve kôly tomu, že sa počíta s rozpojením súpravy a prevádzke ako sólo vozy?