VozidláElektričkyČKD Tatra T3 › #7501

Evidenčné čísla:
  1. 267    1964 – 1978
  2. 277II    1978 – 1983
  3. 7501    od 1983
Typ: T3/III.CS
Výrobca: ČKD - Tatra Praha
Výrobné číslo: 155322
Rok výroby: 1964
Sprevádzkovanie: február 1965
Vyradenie: 1991
Nadobúdacia cena: 335 833 Kčs
Súprava s vozidlom: 7501+7526 (? - ?)
Rekonštrukcie a úpravy: GO výmenným spôsobom (1978)
Iné údaje: Po vyradení z osobnej prevádzky v roku 1988 bol posunovacím vozňom na trianglovom obratisku v Komisárkach. Vyradený bol po nehode.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #7:
Bol v tom bordel a ja som bol jeden z mála, ktorý to presne sledoval a zapisoval. Preto, keď sa zavádzal 4-ciferný systém, obrátil sa DP na mňa, ako by sa to dalo rozumne usporiadať. Podarilo sa mi ich presvedčiť, že vozy treba do radu 7501-7527 zaradiť nie podľa vymenených čísel, ale podľa pôvodných.
Reakcia na: Viko #6:
Chápem, tak to je potom rozumné riešenie, ale v administratíve s tým musel byť potom pekný bordel.
Reakcia na: N/A #3:
Lebo nešlo o vyraďovanie (277/I pod iným číslom fungovala ďalej), ale o skrátenie prestoja pri oprave. V prípade električiek to je skôr formálny štatistický úspech, ale pri autobusoch bolo praktické, že ak do ČSAO dovezieš rozpadnutý voz a oni ti obratom dajú na tie doklady opravený, vo výsledku máš minimálny výpadok vo výprave.
Reakcia na: Minko #4:
Rozumiem, zlaté časy. 😎
Reakcia na: N/A #3:
Kvoli papierovavkam. Je to sice nove vozidlo ale tvari sa ako ine. Nieco ako ked sa na busoch prehazovali stitky s VIN-kom.
Reakcia na: S499.1023 #2:
A prečo sa to nazývalo vôbec GO a nevyradilo sa a nenahradilo novým vozidlom s iným evč?
Reakcia na: Andrej #1:
Výmena celého vozidla okrem evidenčného čísla.
Co presne je to GO vymennym sposobom?