Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. Škoda 27 TrA Solaris 6711 – 6733 2023 2023 – 2024 23
Total 2023   23

Technical Data

Length 18250 mm
Width 2550 mm
Height 3400 mm
Height of floor 320 mm (250 mm pri naklonení vozidla)
Wheelbase 5900 mm / 6000 mm
Doors 4
Number of seats 36 + 1
Number of standing places 79
Design load 115 + 1
Motor control Škoda Electric SJ 11.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič riadený mikroprocesorom (vstup 600/750 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení, trakčné batérie Škoda Electric TBS 5.5
Engine Škoda Electric 4ML 3844 K/6, šesťpólový asynchrónny motor s kotvou nakrátko a nútenou ventiláciou
Continuous power output 250 kW
Number of motors 1
Total power output 250 kW
Maximum speed 65 km/h
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
stredná: ZF AVN 132, portálová
zadná: ZF AV 133, portálová, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner 2x Konvekta UltraLight 500 EM
Cooling capacity 2x 24 kW
Heating capacity 2x 30 kW

Photos

Vehicle catalogue

6711 6712 6713 6714 6715 6716 6717 6718 6719 6720 6721 6722 6723 6724 6725 6726 6727 6728 6729 6730 6731 6732 6733

Legend and statistics

6711vehicle in service: 23 (100 %)
6717vehicle ot of service (more than 2 weeks): 3 (13 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 70 %, Monday to Friday 74.9 %

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Miro #401:
je to tam síce úzke ale v živote som nepočul žeby tam niekto musel cúvať lebo nevytočil, pravdu má 810zssk, títo vodiči nemajú ešte "v oku" tú križovatku a zrejme ani jazdné vlastnosti toho Solarisu, musia si zvyknúť.
Reply on: Miro #401:
Bude to asi najmä vec zvyku, trolejbusári tade do minulého týždňa nezvykli jazdiť, tak to ešte asi nemajú "v oku" tak ako autobusoví vodiči.
Reply on: Miro #401:
Ja vystupujem bežne Pri zvonici a závisí to od konkrétneho vodiča, robili to aj busy
Včera som sa jedným z týchto trolejbusov viezol z Hlavnej stanice na zastávku Pri zvonici. Pri výjazde na Galvaniho chytil pravým kolesom 3. nápravy obrubník a potom musel ešte cúvnuť, aby to vytočil. Pneumatika si dobre "užila". Je to len (ne)šikovnosť konkrétneho šoféra, alebo tam majú takýto problém bežne? Keď tade išiel autobus, tak tento problém nemal.
Reply on: Urbanway 2423 #397:
Dvere treba len spravne nastavit, tym ze su napojene na vzduchovy system spravaju sa odlisne na rovine v hale pri 20°C, ako v prevadzke pri roznych teplotach pocas dna, vlhkosti, mraze, zatazi, opierani sa cestujucich, hore brehom, dolu brehom inac posobi gravitacia. Kazde ovladanie dveri je potrebne este za prevadzky jemne doladit aby fungovali spolahlivo, dverne kridla sa zatvarali v spravnom poradi a spravnym pritlakom
Reply on: Klepeto #381:
Kým sa tá trať naozaj zrealizuje, tak tie trolejbusy budú aj tak na vyradenie. Takže tie parciálne trolejbusy by sa tam oplatilo kúpiť.
Reply on: Urbanway 2423 #397:
presne,ja som bol na L71 na 24m a ony maly take problem že nechceli zatvarať sa (úplne posledné dvere sa zavreli, ale potom sa hneď otvorili)😲
Vedel by niekto vysvetliť, prečo je u nových vozidiel vždy problém s dverami? Veď ročne sa ich vyrobia stovky ako to, že aj tak sú stále také poruchové?
Reply on: SixSixTrooper #395:
Ďakujem 🙏
Reply on: SimonMHD #394:
* jazdiť v plnej výprave. Zopár sa ich začne objavovať už v najbližších týždňoch.
Reply on: Ilushka #393:
SOR TNS 12 začne jazdiť v marci.
Mám jednu otázku, kedy začne jazdiť SOR TNS 12, pretože (6124) prešiel ďalšou etapou 2500 km, nejazdili už asi 3 týždne 🤨
Reply on: tbus #390:
nie, je pravda, že trolejbus jednoducho nechcel ísť, ale bol naozaj nejaký dôvod, prečo nešiel 🤨
Reply on: tbus #390:
Aj to moze byt dovod... 😉
Reply on: 6503 #389:
len co z toho je bug a co z toho je len obsluha zoznamujuca sa s novym typom