VehiclesBuses › SOR NS 12 Diesel

SOR NS 12 Diesel

Fleet List

Set Type Fleet numbers Manufactured Into Service Withdrawn Quantity
1. SOR NS 12 diesel 2501 – 2563 2022 2022 63
Total 2022   63

Technical Data

Length 12000 mm
Width 2550 mm
Height 2995 mm
Height of floor 340 mm
Wheelbase 5900 mm
Doors 3
Number of seats 30 + 1
Number of standing places 73
Design load 103 + 1 (8 os./m2)
Weight of unloaded vehicle 11100 kg
Engine FPT Industrial Tector 7 F4AFE612F, Euro 6E, preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output 210 kW / 2500 rpm
Piston displacement 6728 cm3
Maximum torque 1000 Nm / 1250 rpm
Maximum speed 80 km/h
Transmission ZF EcoLife 6 AP 1020B, 6-stupňová automatická s integrovaným retardérom
Steering wheel RB Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia
Axles predná: ZF RL 82 EC, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 133, portálová, tuhá, hnacia
Tyres 275/70 R 22,5
Air conditioner Eberspächer Sütrak AC 520 IV
Eberspächer Sütrak K 403-E (kabína vodiča)
Cooling capacity 30 kW (AC 520 IV)
6 kW (K 403-E)
Heating capacity 30 kW (AC 520 IV)

Photos

Vehicle catalogue

2501 2502 2503 2504 2505 2506 2507 2508 2509 2510 2511 2512 2513 2514 2515 2516 2517 2518 2519 2520 2521 2522 2523 2524 2525 2526 2527 2528 2529 2530 2531 2532 2533 2534 2535 2536 2537 2538 2539 2540 2541 2542 2543 2544 2545 2546 2547 2548 2549 2550 2551 2552 2553 2554 2555 2556 2557 2558 2559 2560 2561 2562 2563

Legend and statistics

2501vehicle in service: 63 (100 %)
2505online: 25 (39.7 %)
2502today in service: 55 (87.3 %)
2550vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (1.6 %)
Vehicle can be assigned to multiple categories, only the most important category is colored.
Share of operational vehicles in service per day in the last month: 82.6 %, Monday to Friday 88.2 %

Currently in service on lines

/ 7
20 / 1 3
23 / 1
80 / 3
90 / 1

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Depebe #195:
V kolónach ešte pribudli dve škodové udalosti (mimo DPB). Takže "veselé" ráno.
Reply on: Bobinko #194:
Išiel som okolo tesne po nehode a v oboch smeroch sa muselo obchádzať cez technické sklo. Minimálne autobusy museli, autá som nezaznamenal
Reply on: Elektricka #193:
Doprava kolabuje v celom okolí.
#2550 to dnes trošku dosť buchol do auta. Vyzerá že je hodný veľkej opravy ale auto je na maděru
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: Marcelino #190:
Suhlasim ze hucia a pridam sem aj svoju teoriu.

Podla mna tak hucia preto ze ked je motor na volnobehu (800rpm), tak huci presne ako rezonancna frekvencia ramu NS co sposobuje tonto velky hluk.
.
Preco tie motory tak hučia?
Reply on: patrikkh123 #187:
Len tieto dve mám čo som ich fotil. 🙂
Reply on: patrikkh123 #187:
Myslíš takúto?
Nemá náhodou niekto fotku tohoto autobusu ako linka 98 pohľad spredu? V galérii nieje. Vďaka.
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: ES499.0001 #185:
Na uskladnenie vecí (napr. na upratovanie). Takáto skrinka je aj v SU18, NB18,...
Vie niekto načo slúži taká čierna skrinka nad ľavým predným kolesom?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: N/A #182:
Minimálne na displejoch, ktoré majú Otokary a SU18 by sa dalo bez problémov zobraziť číslo služby v dvoch riadkoch ako je to v Ostrave. Ja som inak myslel, že sa tu hovorí práve o tom, pretože celé číslo služby sa už vyše dvoch rokov zobrazuje na FCLEI.
Skôr ma zarazilo že ktokoľvek to programoval zabudol dopracovať leading zero ak je číslo linky pod sto (keďže kód služby je v dátach očividne uložený ako číslo). Čiže napr. kurz 090013 píše ako 90013, čo na prvé videnie vyvoláva dojem že ide o kurz linky 900.
Reply on: 810zssk #181:
V podstate sa nemení nič.

6 číslicový displej majú ktoré vozidlá? Pochybujem, že sa najbližších pár rokov nájdu peniaze na výmenu displejov.
Reply on: N/A #179:
A čo "bežný človek" pochopí z toho keď tam dnes je 1?

Podstatné je že sa konečne nebude musieť riešiť že ak napr. 83/1 robí 26ku tak už na 26ku nemôže ísť nič iné čo má poradie 1, ale kľudne na 26 budeš môcť mať napr. 83/1 aj 21/1 a podobne.
Reply on: N/A #179:
99% beznych ludi podla mna nezaregistrovalo ani klasicku poradovku, vacsina staznosti alebo hlasenia strat sa riesi cez linku, cas a zastavku. Niektori pokrocilejsi este zvladaju cislo voza.
Reply on: 810zssk #177:
Aj pri prejazdoch je to zvláštne.

Napr. 26/1 bude zobrazované ako 083011. Bežný človek z toho nepochopí nič.
Reply on: N/A #176:
Teraz si prezradil význam tvojho nicku. 😁
Reply on: N/A #176:
Chápem 🙂 Aj keď ten režim mi príde nadbytočný.