Úvod

Trolejbus štandardnej dĺžky Škoda 30 Tr SOR vznikol zástavbou elektrickej výzbroje od firmy Škoda Electric do autobusovej karosérie SOR NB 12 City. Prvé vozidlo Škoda 30 Tr SOR bolo vyrobené v roku 2010 pre Banskú Bystricu, pričom jeho homologizácia prebiehala v Bratislave od 18. februára do 3. apríla 2011. Skúšobné jazdy v Bratislave prebiehali bez cestujúcich.

Prehľad vozidiel

Séria Typ Evidenčné čísla Rok výroby Sprevádzkovanie Vyraďovanie Počet
1. Škoda 30 Tr SOR 3001 2010 2011 2011 1
Spolu 2010   1

Technické parametre

Dĺžka 12180 mm
Dĺžka so spriahadlami 2550 mm
Šírka 3400 mm
Výška podlahy 360 mm
Počet dverí 4
Počet miest na sedenie 28 + 1
Počet miest na státie 67
Celkový počet miest 95 + 1
Elektrická výzbroj Škoda BlueDrive, IGBT prvky, mikroprocesorom riadený napäťový menič s rekuperáciou, pracovné napätie 600 / 750 V DC
Motor Škoda 4 ML 3444 K/4, štvorpólový, asynchrónny, externé chladenie
Výkon motora 160 kW
Počet motorov 1
Celkový výkon 160 kW
Nápravy predná: SOR BN 004, nezávislé zavesenie kolies
zadná: ZF AV 132, portálová

Fotografie

Katalóg vozidiel

3001

Legenda a štatistika

3001vyradené vozidlo: 1 (100 %)

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.