A práve presmerovanie nosnej linky 95 spôsobilo cestujúcim najväčšie problémy. V smere na Šafárikovo námestie linka neobsluhovala zastávky Most Apollo a Landererova, pričom niektoré spoje neobslúžili ani zastávku Malá scéna. V opačnom smere autobusy č. 95 neobsluhovali zastávky Malá scéna, Landererova a Most Apollo, nakoľko premávali zo Šafárikovho námestia cez Vajanského nábrežie na Nový most. Cestujúcich, ktorí čakali na linku 95 na neobsluhovaných zastávkach nikto z dopravného podniku neinformoval o zmenenej trase tejto nosnej petržalskej linky a to ani tri hodiny od začiatku výluky. Cestujúci tak v nepriaznivom počasí márne čakali na svoj spoj, pričom napríklad na zastávke Eurovea - Malá scéna mohli cestujúci využiť (ak by boli informovaní) zastávku v opačnom smere, odkiaľ linka 95 premávala cez Šafárikovo námestie do Petržalky. Zastávky Malá scéna a Landererova sú pritom vzdialené iba pár krokov od sídla DPB a dopravného dispečingu. Zápchy na cestách tiež spôsobili značné nepravidelnosti v premávke linky 95 v čase popoludňajšej špičky, výnimkou nebola ani 20-minútová "diera" medzi spojmi (interval linky v popoludňajšej špičke je 5 minút).
Na konečnej zastávke Šafárikovo námestie (a v tom čase jedinej nástupnej zastávke linky 95 na ľavom brehu Dunaja), ktorá je vybavená informačným rádiom mohli cestujúci počas čakania počúvať reklamy a správy nulovej hodnoty. Aktuálne informácie o operatívnom presmerovaní nielen linky 95 rádio cestujúcim neponúklo. Pritom jednou z medializovaných možností týchto zastávkových reproduktorov bola možnosť informovania cestujúcich o aktuálnych zmenách z dispečingu DPB. Ako sa ukázalo, informovanosť cestujúcich bola opäť raz na poslednom mieste...