Vozovňa Trnávka a Jurajov dvor
Vozovni Trnávka bolo pridelených 10 ks vozidiel značky SOR s označením #1821-1830. Pre 8 z nich (#1822-1825 a 1827-1830) bolo vytvorené samostatné zadelenie služieb s vybranými poradiami (vozidlami) liniek 21 63 93 96 N21 N31 a X14. Zvyšné dve vozidlá #1821 a 1826 nahradili 4-ročné nízkopodlažné Solarisy na linke 96.Vozovni Jurajov dvor bolo pridelených 10 ks vozidiel značky SOR s označením #2841-2850, pričom pre všetkých 10 vozidiel bolo vytvorené samostatné zadelenie služieb s vybranými poradiami liniek 34 83 N34 a X6.
Zaradenie nových nízkopodlažných vozidiel na veľmi využívanú linky 83 je správne. Zaradenie 8 vozidiel na vybrané poradia kĺbových liniek 21 63 93 a X14 je taktiež vhodné, avšak chýba vyznačenie garantovaných nízkopodlažných spojov pri jednotlivých odchodoch v cestovných poriadkoch. Garantovanie nízkopodlažnosti je službou navyše nielen voči imobilným cestujúcim, ale aj ťažšie mobilným obyvateľov, či matkách s deťmi v kočíkoch a je bežné v mestách západnej Európy, ale aj na východ od Slovenska.
Nevhodným je nahradenie relatívne nových 15-metrových vozidiel (iba 4-ročné Solarisy) kĺbovými autobusmi na linke 96, kde s ohľadom na kapacitu dlhšie vozidlá nie sú potrebné a nízkopodlažnosť spojenia Petržalky s letiskom na linke 96 už kvalitne zabezpečovali aj vypravované Solarisy. Nové kĺbové vozidlá by miesto linky 96 boli určite užitočnejšie na linke 61, ktorá spája Hlavnú stanicu s Letiskom. Práve linka 61 je vstupnou bránou Bratislavy pre mnohých turistov a nízkopodlažné klimatizované vozidlá na tejto linky by mnohým uľahčili nastupovanie i manipuláciu s batožinou. Skúsenosti z európskych veľkomiest hovoria, že základná linka z letiska je takmer vždy obsluhovaná najnovšími (kvôli prezentácií dopravcu), kĺbovými (kvôli nárazovému dopytu) a nízkopodlažnými (kvôli batožine) vozidlami zároveň.
Vozovňa Petržalka
Priemerný vek (po zohľadnení GO) kĺbových vozidiel vypravovaných z Petržalky bol dvojnásobne vyšší ako z ostatných prevádzok a ich počet bol nedostatočný na zabezpečenie výpravy a zrejme preto do tejto vozovne bolo pridelených 9 ks vozidiel značky Mercedes (desiate už jazdí dlhšie) #4901-4910 a 20 ks vozidiel značky SOR #4221-4240. Väčšina z týchto vozidiel sa porozdeľovala do existujúcich zadelení služieb, keď sa teraz na jednotlivých celodenných poradiach liniek 68 83 92 93 94 95 98 N93 N95 striedavo objavujú nové SORy, Mercedesy i pôvodné Ikarusy 435. Zvyšných 5 vozidiel sa počas pracovných dní stabilne objavuje na „pridelených“ celodenných službách linky 95 - vozidlá #4221, 4222, 4226 a zatiaľ na delených službách linky 93 a 95 vozidlá #4223 a 4224.Obstaranie 19,5-metrových vozidiel Mercedes za výrazne vyššiu cenu, ako kĺbové vozidlá SOR bolo argumentované zo strany dopravcu potrebou ich nasadenia na linky s výrazným dopytom zo strany cestujúcich, za účelom zlepšenia kultúry cestovania, avšak bez zhoršovania intervalov. Z tohto dôvodu by mali byť všetky Mercedesy (najkapacitnejšie vozidlá) zoskupené do jedného zadelenia služieb liniek 83 a 93, kde by preto mali byť nasadzované, a nie ich nechať roztrúsené v rámci všetkých liniek (napr. vyskytujú sa aj na linke 94, kde sa do leta vypravovali aj 12-metrové vozidlá).
Zároveň, v prípade zoskupenia SORov do samostatného zadelenia služieb by sa mohli vytvoriť služby petržalských liniek, ktoré by boli obsluhované výhradne nízkopodlažnými vozidlami a po ich vyznačení v CP liniek 68 92 94 95 98 by aj cestujúci vedeli, kedy a kde sa tieto vozidlá objavia.