V súvislosti so sprevádzkovaním kĺbových Mercedesov boli do vozovne Petržalka presunuté autobusy Ikarus 435 #1802, 1803, 1805, 1806, 1807, 1808, 1811, 1812, 1813 a 1814, kde obdržali nové čísla 4870 - 4879.
Do vozovne Petržalka boli preradené aj autobusy SOR BN 10.5 #2505, 2506 a 2507 z vozovne Jurajov dvor, pričom obdržali nové čísla 4501 - 4503. Spolu s novododanými vozidlami tohto typu by mali byť vypravované najmä na linku 99. Pre cestujúcich to opäť znamená, že na najvyťaženejších spojoch sa budú musieť opäť o niečo viac potlačiť, nakoľko kapacita SORiek je menšia ako doteraz používaných Ikarusov 415.
Po preradení prvých vozidiel SOR BN 10.5 do vozovne Petržalka boli z pravidelnej prevádzky odstavené posledné (okrem #1199) naftové Karosy B 732 #4081 - 4084, ktoré boli zároveň preradené medzi vozidlá zimnej služby.