Tieto autobusy boli v priebehu roka 2008 nahrádzané plynovými Karosami každodenne požičiavanými z vozovne Trnávka a v súčasnosti ich nahrádzajú 16- až 19-ročné naftové Karosy #4081 - 4084, ktoré sú nezriedka vypravované aj na linky 68 93 a 95, teda tam, kde kapacitne nestačia a kde by mali premávať kĺbové vozidlá. Zaujímavé je aj rozdelenie „rezervných“ vozidiel na zabezpečenie výpravy medzi jednotlivými prevádzkami. Kým vozovňa Trnávka má ráno v rezerve (na zabezpečenie opráv, údržby, či povinných prehliadok vozidiel) cca 40 vozidiel, vozovňa Petržalka ich má vrátane dlhodobo odstavených iba 14, pričom ale vypravuje viac autobusov ako vozovňa Trnávka.
V Petržalke by mohli jazdiť novšie autobusy, premávajú staršie
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
Tieto autobusy boli v priebehu roka 2008 nahrádzané plynovými Karosami každodenne požičiavanými z vozovne Trnávka a v súčasnosti ich nahrádzajú 16- až 19-ročné naftové Karosy #4081 - 4084, ktoré sú nezriedka vypravované aj na linky 68 93 a 95, teda tam, kde kapacitne nestačia a kde by mali premávať kĺbové vozidlá. Zaujímavé je aj rozdelenie „rezervných“ vozidiel na zabezpečenie výpravy medzi jednotlivými prevádzkami. Kým vozovňa Trnávka má ráno v rezerve (na zabezpečenie opráv, údržby, či povinných prehliadok vozidiel) cca 40 vozidiel, vozovňa Petržalka ich má vrátane dlhodobo odstavených iba 14, pričom ale vypravuje viac autobusov ako vozovňa Trnávka.