Prvým autobusom Škoda 706 RO v bratislavskom dopravnom podniku bolo pravdepodobne vozidlo 53 dodané koncom roka 1949. Následne boli od roku 1950 dodávané ďalšie autobusy, pri ktorých sa pokračovalo v číslovaní od 54 vyššie. V rokoch 1950 - 1953 prišlo aj k vyraďovaniu a presunom starých vozidiel do iných podnikov, s čím súviselo prideľovanie aj nižších čísiel (37-52) autobusom 706 RO. Najvyššie evidenčné číslo pridelené Škode 706 RO bolo 67 pridelené do roku 1953 (pred celoplošnou výmenou ŠPZ). Vozidlá #37 - 67 mali po výmene ŠPZ, ktorá prebehla v roku 1953, pridelenú sériu ŠPZ NR 62-xx (pred výmenou to boli ŠPZ S-BM-47xx), pričom posledné dvojčíslie zodpovedalo evidenčnému číslu autobusu. S veľkou pravdepodobnosťou sa ďalej v rokoch 1954 - 1955 zaplnili autobusmi 706 RO čísla 28 - 36 (ŠPZ NR 59-xx) a po roku 1956 aj evidenčné čísla 14 - 27 (ŠPZ NR 71-xx, 82-xx). Či boli autobusmi 706 RO nahradené aj staré Pragy NDO #9 - 13, a či boli RO-čkami obsadené aj čísla 1 - 8, resp. či boli tieto čísla v rokoch 1957-1963 obsadené, sa nám doteraz zistiť nepodarilo.
V prvej polovici 1950-tych rokov sa zaviedlo prideľovanie nových autobusov stálym posádkam vodičov do socialistickej opatery. Pri tejto príležitosti si vodiči dávali rôzne záväzky, napríklad odjazdenie 400.000 km bez nehody do generálnej opravy, ušetrenie určitého množstva nafty a podobne. Autobusy 706 RO sa priemerne dožívali 10 - 12 rokov. V prípade, že máte akékoľvek doplňujúce a upresňujúce informácie k dodávkam autobusov Škoda 706 RO, radi ich privítame na našej kontaktnej adrese.