Napriek snahe zúčastnených a ústretovému prístupu mesta k ekologickej doprave sa našli aj tienisté stránky organizácie MHD. Zatiaľ čo v sobotu bolo jedným z mála problémov chybné označenie spojov X30 číslom 30 mýliacich cestujúcich idúcich do Lamača, ktorých zle označené autobusy miesto toho previezli k Vojenskej nemocnici, v nedeľu dispečeri posilnili premávku liniek 31 a 39 až po tom, čo preplnené vozidlá nedokázali pojať cestujúcich na zastávkach. Hoci táto situácia trvala už od obeda, dispečer sa na aktuálnu situáciu k ZOO prišiel pozrieť až krátko pred 15. hodinou. Následne bola zabezpečená posilová doprava linkou X31, avšak opäť s chybným označením, na čo reagovali zmätení cestujúci neustálymi otázkami na vodičov autobusov, kam vlastne idú.
Dispečeri v nedeľu nepotešili ani cestujúcich linky 32, kde vďaka výpadku autobusu hodinu nešiel žiaden spoj medzi Dlhými dielmi a Hlavnou stanicou. Práve v tomto smere sa snažilo množstvo cestujúcich previezť od Botanickej záhrady k ZOO. Zbytočne čakajúci sa môžu poďakovať súhre zlého stavu autobusov DPB a neschopnosti niektorých zamestnancov dopravného dispečingu riadiť dopravu. Podobné problémy sa opakujú pravidelne počas služby niektorých dispečerských zmien, no zdá sa, že DPB už rezignoval na ich vyriešenie.
Napriek uvedeným nedostatkom v drvivej väčšine prípadov MHD zvládla nápor cestujúcich. Do budúcnosti je však okrem zabezpečenia kvalitného dispečerského riadenia potrebné uvažovať aj s ďalším posilnením spojov, aby autobusy cestujúcich nielen odviezli, ale odviezli aj pohodlne. Jedine tak sa môže podariť akciami s MHD zadarmo prilákať ďalších cestujúcich do verejnej dopravy.