Zdá sa teda, že zhoršenie intervalu zo 6 na 8 minút v rannej špičke na linke 88 nemusí byť konečné. Je totiž vysoko pravdepodobné, že trojica nových zdržaní na trase prinesie svoje ovocie v podobe takého predĺženia jazdnej doby, že bude potrebné pridať do „osemdesiatosmičky“ ďalšie vozidlo a vodičov. Ak na zvýšené náklady DPB nebude mať prostriedky, môže dôjsť k ďalšiemu zhoršeniu intervalu.
Inou kapitolou je linka 68. Tá už v súčasnosti v rannej špičke mešká okolo 20 minút, popoludní až do 40 minút. ODP teda nielenže nevyjde MHD v ústrety vyhradením BUS pruhov pre túto nosnú linku a lepšou koordináciou svetelných signalizácií, ale dopravcovi hádže polená pod nohy v podobe ďalšieho zdržania vozidiel. Pri autobuse č. 96 došlo k predĺženiu jazdnej doby o 4 minúty už v októbri 2007 a tento trend bude zrejme pokračovať.
Len pre úplnosť je potrebné dodať, že uvedené svetelné signalizácie okrem liniek 68 88 a 96 zdržia aj autobusy č. 80. Oddelenie dopravného plánovania to však nepocíti. Za jeho kroky, ktoré vedú k zvyšovaniu stratovosti MHD a tým buď k jej obmedzovaniu alebo k zvyšovaniu výdavkov mesta, neponesie žiadne sankcie. Svojou činnosťou spôsobuje dopravcovi zvyšovanie nákladov rádovo v desiatkach miliónov korún (nutnosť zvyšovania počtu vozidiel a vodičov).