Podobným prípadom na rovnakej linke je aj znižovanie kapacity cez víkendy testovacím "krátkym" autobusom Tedom. Ten má podľa výrobcu kapacitu 88 až 100 cestujúcich a na "šesťdesiattrojke" jazdí namiesto Solarisu s kapacitou 145 cestujúcich. Výsledok je obvykle rovnaký ako v pracovných dňoch - preplnený spoj. Rozdielom je však možnosť DPB vypraviť aj kapacitnejšie vozidlá, ktoré sú cez víkend k dispozícii. Karol Kállay argumentuje testovaním tohto vozidla: "Autobus Tedom je vozidlo zapožičané od českého výrobcu k prevádzkovým skúškam v MHD v Bratislave. Uvedené vozidlo je priebežne vypravované aj na linky, ktoré ste uviedli. Je našou snahou ho otestovať na viacerých linkách, aby sme zistili jeho prevádzkové kvality, ale aj nedostatky. Je nasadzované aj počas dní znížených prepravných a kapacitných potrieb, t. j. prevádzkový režim sobota, nedeľa a sviatok. Po ukončení prevádzkových skúšok bude jeho pôsobenie na linkách MHD vyhodnotené." Z hľadiska cestujúcich je možné povedať, že test na linke 63 nedopadol úspešne, lebo vozidlo nepostačuje, DPB ho tam však testuje aj naďalej - naposledy v sobotu 1. decembra. Pritom existuje možnosť tento typ vozidla nasadiť na také linky, kde plne postačuje (napr. 20 alebo 70) a skúšať jeho prevádzkové parametre tam.
Koniec nesystematického vypravovania vozidiel má nastať až po dodaní nových autobusov: "Žiaľ, nedostatok vozidiel nám neumožňuje na linkách ich nahradzovať adekvátnou náhradou. Zastaralosť autobusov spôsobuje ich neprimerane vysokú poruchovosť, čo vedie k neustále narastajúcim výpadkom spojov. Jediným riešením zvýšenia kvality dopravy je urýchlená, systémová a zásadná obnova vozového parku," uzatvára Kállay.