Okrem nedostatku vodičov je permanentným problémom aj nedostatok vozidiel. V ostatných týždňoch sa najmä na linkách 21 31 39 63 88 objavujú namiesto kĺbových vozidiel krátke autobusy. V tlačenici následne rastie nervozita cestujúcich a vznikajú konflikty s vodičmi, čo im ešte viac popri komplikovanej dopravnej situácii v meste sťažuje prácu.
Od júla a septembra DPB zhoršil intervaly na linkách 20 22 66 203 206 207 209 a 211. Dôvodom bol nedostatok vodičov. Ešte v septembri sme žiadali DPB o odpoveď na otázku, kedy sa cestovné poriadky vrátia do pôvodnej podoby, no odpoveď sme doteraz nedostali. Rovnako sme nedostali odpoveď na otázku, koľko vodičov vlastne podniku chýba, a či sa uvažuje o prevádzkovaní niektorých liniek iným dopravcom, keďže DPB podľa všetkého bežnú prevádzku podľa pôvodného grafikonu nie je schopný zabezpečiť. Prioritou je zrejme len doprava do Rakúska.
Otázkou teda zostáva, akých voľných vodičov, a aké voľné vozidlá DPB vlastne má. Ak by aj linka do Rakúska premávala iba cez víkendy, vodiči z nej by vzhľadom na limity nadčasovej práce dané zákonom nemohli jazdiť cez niektoré pracovné dni. Následne by došlo k nevypraveniu ďalších vozidiel pre nedostatok vodičov, čím by sa opäť situácia len zhoršila. V ankete na imhd.sk si 71% respondentov myslí, že by sa mal v súčasnosti DPB sústrediť na zabezpečenie riadnej MHD v Bratislave, a až potom na linky mimo mesta.
Otáznou je aj cena cestovného lístka na linke do Rakúska. V médiách prezentovaná cena spiatočného lístka 3,5 Euro (približne 115 Sk) je porovnateľná s cenou spoločností Slovak Lines a Postbus, ktoré prevádzkujú linku z Bratislavy do Viedne aj cez obce, do ktorých plánuje zaviesť obsluhu DPB. Spiatočný lístok Slovak Lines do Hainburgu stojí 120 Sk, do Wolfshalu 130 Sk a spoločnosť prevádzkuje vyše 10 spojov denne na tejto linke. Podľa vyjadrení zástupcov Slovak Lines je kapacita už dnes dostatočná. Zmysel novej linky DPB ostáva teda nejasný.