Električkový tunel bol postavený počas 2. svetovej vojny a jeho súčasťou bol protilietadlový kryt. Až do 1980-tych rokov slúžil pre cestnú dopravu, od roku 1983 v ňom premávajú električky. Tunel sa mal rekonštruovať už v roku 2006, vtedy sa však rekonštrukcia preložila na rok 2007. Vzhľadom na veľkú investíciu do obnovy sa po nástupe nového vedenia mesta rekonštrukcia odložila na neurčito. V ostatných rokoch tunel chátra, nie je v ňom zapnuté osvetlenie a pri porovnaní s novými cestnými tunelmi Branisko či Sitina nemá takmer žiadne bezpečnostné opatrenia. Kvôli zlému stavu koľajovej trate v ňom majú električky obmedzenú rýchlosť z 50 na 30 km/h. V prípade núdzového úniku cestujúcich ich čakajú okrem neosvetleného tunela aj rôzne nástrahy v podobe pootvorených a vyčnievajúcich krytov kanálov, výmoľov a šmykľavého povrhu vodou zmáčaných zádlažbových panelov. Mementom pre zúčastnené strany by mal byť požiar električky K2 #7025, ktorá v roku 1985 v tuneli zhorela do tla. V máji 2005 zase v tuneli vznikol požiar krytu civilnej ochrany.
DPB si objedná analýzu bezpečnostných rizík v tuneli
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
Električkový tunel bol postavený počas 2. svetovej vojny a jeho súčasťou bol protilietadlový kryt. Až do 1980-tych rokov slúžil pre cestnú dopravu, od roku 1983 v ňom premávajú električky. Tunel sa mal rekonštruovať už v roku 2006, vtedy sa však rekonštrukcia preložila na rok 2007. Vzhľadom na veľkú investíciu do obnovy sa po nástupe nového vedenia mesta rekonštrukcia odložila na neurčito. V ostatných rokoch tunel chátra, nie je v ňom zapnuté osvetlenie a pri porovnaní s novými cestnými tunelmi Branisko či Sitina nemá takmer žiadne bezpečnostné opatrenia. Kvôli zlému stavu koľajovej trate v ňom majú električky obmedzenú rýchlosť z 50 na 30 km/h. V prípade núdzového úniku cestujúcich ich čakajú okrem neosvetleného tunela aj rôzne nástrahy v podobe pootvorených a vyčnievajúcich krytov kanálov, výmoľov a šmykľavého povrhu vodou zmáčaných zádlažbových panelov. Mementom pre zúčastnené strany by mal byť požiar električky K2 #7025, ktorá v roku 1985 v tuneli zhorela do tla. V máji 2005 zase v tuneli vznikol požiar krytu civilnej ochrany.