Likvidácia stavieb prvej bratislavskej električkovej (a nejskôr aj trolejbusovej a autobusovej) vozovne sa začala asanovaním budovy depa (1975) a zbúraním budovy prvej bratislavskej elektrárne a neskôr meniarne (2003). Pôvodná parná elektráreň nastavila zrkadlo mestu, ktoré nepodporilo zachránenie tejto pamiatky, ktorá mohla byť po rekonštrukcii prestrešená a súčasťou pripravovanej novej mestskej zóny. Posledné budovy pôvodnej vozovne sa začali likvidovať na konci júla 2007. Pre porovnanie, v susednej Viedni o historické vozovne nie je núdza, a počas každoročného Tramwaytagu sa tešia širokému záujmu verejnosti. Tamojší dopravný podnik aj vďaka historickým budovám preukazuje svoju dlhú tradíciu. Podľa niektorých informácií sa údajne uvažuje aj o zbúraní budovy súčasného riaditeľstva DPB na Olejkárskej ulici. Problémom však zostáva umiestnenie energodispečingu, ktorý z tohto miesta diaľkovo ovláda meniarne električkových a trolejbusových tratí.
V zóne Pribinova stavia spoločnosť Ballymore Properties novú štvrť Eurovea a v miestach budovy bývalého riaditeľstva dopravného podniku by podľa územného plánu mala viesť promenáda. Ukončenie prvej etapy výstavby sa očakáva v roku 2009.