Problémom je aj samotná trasa linky X11. Autobusy sú využité iba v úseku ŽST Vinohrady – Vozovňa Krasňany a aj to iba v tom prípade, ak cestujúci stihnú prestúpiť a autobus im neujde. Ostatná časť trasy (ŽST Vinohrady – Mladá garda) je využitá iba úzkym okruhom prevažne starších ľudí navštevujúcich nákupné stredisko pri jej konečnej zastávke. Do vybudovania svetelnej signalizácie v Gaštanovom hájiku bolo možné otáčanie autobusov náhradnej dopravy priamo pred ŽST Vinohrady. Nové riešenie križovatky s náhradnou dopravou už nepočítalo, a preto je najbližšie možné bezpečné otáčanie vozidiel až za Mladou gardou. Mesto teda ušetrilo na investícii do obratiska pred ŽST Vinohrady, no na druhej strane zaplatí zbytočné prevádzkové náklady autobusov v úseku, kde vozidlá jazdia iba preto, že sa nemajú kde inde otočiť.
Podľa našich zdrojov z DPB by sa takáto oprava električkovej trate bez problémov zvládla aj za menej ako 14 dní, správa koľajových tratí však krátky úsek chce rekonštruovať 5 týždňov z dôvodu použitých technologických postupov. Kritika dĺžok opráv električkových a trolejbusových tratí trvá už roky, no zatiaľ nič nenasvedčuje tomu, že by mal DPB záujem takéto obmedzenia pre cestujúcich skracovať na minimum. Výsledkom je častá kritika cestujúcich a zhoršovanie imidžu podniku.