Druhým možným predĺžením električiek je trať do oblasti Lamačská brána nachádzajúcej sa pod Dúbravkou, ktorá je ohraničená cestou do Devínskej Novej Vsi a Volkswagenu a diaľnicou D2. Výstavbe trate sú údajne naklonení investori, ktorí v lokalite už v blízkej dobe zamýšľajú výstavbu nákupných centier. Urbanistická štúdia Lamačskej brány však ráta s obsluhou len autobusmi až do roku 2020. V jednotlivých variantoch sa počíta so súčasnou existenciou električkovej dopravy i nosného dopravného systému, prípadne len s električkovou dopravou. Ani jeden z variantov však neponúka rýchle spojenie Devínskej Novej Vsi a Volkswagenu električkou alebo nosným systémom. Vo všetkých variantoch je rýchlodráha ukončená v lokalite Lamačskej brány a Devínska Nová Ves je prepojená len trasou prepletajúcou sa novou štvrťou, kde by okrem nákupných centier mala neskôr vyrásť aj obytná zástavba, škola a relaxačné centrum. Horizont výstavby električkovej trate je podľa štúdie rok 2020 a nosného dopravného systému rok 2030. Nákupné centrá by sa mali začať stavať už v roku 2007 a 2008. Súčasťou štúdie sú aj vozovne pre električky, nosný systém a autobusy, prestupný terminál SAD - železnica - MHD s parkoviskom P+R a ďalšie stavebné úpravy. Predĺžiť by sa mala Eisnerova ulica z Devínskej Novej Vsi až po diaľnicu D2 a úpravou prejde viacero križovatiek v oblasti, ktoré neznesú budúci nápor individuálnej automobilovej dopravy.
Električková sieť sa možno rozšíri
Táto informácia je zaradená v archíve. Aktuálne informácie nájdete v menu.
- Autor: mhd
- Publikované
Druhým možným predĺžením električiek je trať do oblasti Lamačská brána nachádzajúcej sa pod Dúbravkou, ktorá je ohraničená cestou do Devínskej Novej Vsi a Volkswagenu a diaľnicou D2. Výstavbe trate sú údajne naklonení investori, ktorí v lokalite už v blízkej dobe zamýšľajú výstavbu nákupných centier. Urbanistická štúdia Lamačskej brány však ráta s obsluhou len autobusmi až do roku 2020. V jednotlivých variantoch sa počíta so súčasnou existenciou električkovej dopravy i nosného dopravného systému, prípadne len s električkovou dopravou. Ani jeden z variantov však neponúka rýchle spojenie Devínskej Novej Vsi a Volkswagenu električkou alebo nosným systémom. Vo všetkých variantoch je rýchlodráha ukončená v lokalite Lamačskej brány a Devínska Nová Ves je prepojená len trasou prepletajúcou sa novou štvrťou, kde by okrem nákupných centier mala neskôr vyrásť aj obytná zástavba, škola a relaxačné centrum. Horizont výstavby električkovej trate je podľa štúdie rok 2020 a nosného dopravného systému rok 2030. Nákupné centrá by sa mali začať stavať už v roku 2007 a 2008. Súčasťou štúdie sú aj vozovne pre električky, nosný systém a autobusy, prestupný terminál SAD - železnica - MHD s parkoviskom P+R a ďalšie stavebné úpravy. Predĺžiť by sa mala Eisnerova ulica z Devínskej Novej Vsi až po diaľnicu D2 a úpravou prejde viacero križovatiek v oblasti, ktoré neznesú budúci nápor individuálnej automobilovej dopravy.