Na Škode 25 Tr sa merala spotreba nafty

Počas štvrtka 3. augusta a piatku 4. augusta sa na trolejbuse Škoda 25 Tr #6705 s pomocným naftovým agregátom merala spotreba nafty. Zatiaľ čo vo štvrtok vozidlo jazdilo na trase linky 88 bez cestujúcich, v piatok si ho už mohli vyskúšať cestujúci ako vložený spoj medzi riadnymi odchodmi autobusov 88. Hoci bolo vozidlo obsadené len minimálne, so stúpaním na jednotlivých úsekoch linky 88 malo značné problémy a jeho rýchlosť bola 20 - 30 km/h. Práve stúpanie pod Mostom Lafranconi pri plne zaťaženom vozidle môže byť jedným z problémov plánovanej linky z Dlhých dielov pod Nový most. Podľa našich informácií je síce prevádzka takejto linky v rannej špičke reálna, no čím viac trolejbusov pôjde pod Nový most, tým menej ich bude jazdiť na Dlhých dieloch. Konečné rozhodnutie o linkách, intervaloch a typoch vozidiel premávajúcich na Dlhé diely by malo padnúť krátko pred otvorením novej trolejbusovej trate.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.