Zastávka Zimný štadión ponesie nový názov (od 5.10.2023)

Štátna firma zaplatí takmer 120-tisíc € za komerčný názov zastávky v bratislavskej MHD.

Štátny prevádzkovateľ hazardných hier si na dva roky zakúpil názov zastávky bratislavskej MHD pri Zimnom štadióne Ondreja Nepelu. Vyplýva to zo zmluvy uzatvorenej medzi dopravným podnikom a uvedenou firmou. Doterajší všeobecne známy názov zastávky Zimný štadión tak bude od 5. októbra 2023 zmenený na Tipos Aréna.

Na základe cenovej ponuky DPB vypracovanej v zmysle stanovených pravidiel pre komerčné názvy zastávok zaplatí lotériová spoločnosť za premenovanie tejto vysoko frekventovanej zastávky jednorazovo sumu vo výške 49 789,50 € bez DPH a následne za každý mesiac nájomné 2 923,28 € bez DPH. Zmluva bola uzavretá na obdobie do konca septembra 2025, teda na dva roky. Dopravný podnik tak môže z tohto premenovania zastávky získať takmer 120-tisíc €, ktoré bude môcť použiť napríklad na zlepšenie dopravy.

V prípade zastávky Zimný štadión nejde o jej prvé premenovanie komerčným názvom. V rokoch 2003 - 2006 zastávka niesla názov ST Aréna, v roku 2011 počas MS v ľadovom hokeji mala krátkodobo názov Orange Arena a v rokoch 2013 - 2014 sa nazývala Slovnaft Arena. V súčasnosti je zastávka obsluhovaná 9 linkami bratislavskej MHD.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #19:
Zim. št. Tipos Ar. by vyšiel 😁

Alebo Tipos Aréna Zimák
Reakcia na: lupask #17:
Bol by to príliš dlhý názov (maximum je 18 znakov) plus nevidím v tom nejakú extra pridanú hodnotu
Reakcia na: fepe #16:
Pretoze je to najvacsi sponzor... Jednoduche
naozaj nebolo mozne nechat tam aspon ako privesok ten povodny nazov?
Pre mňa je úplne nepochopiteľné, ako môžu mať tipovacie spoločnosti (hazard, nelátková závislosť) reklamu pred každým športovým zápasom, ktorý sledujú deti a mladiství.
A aby to bolo málo, ešte si premenuje takýto známy názov na svoj obraz, pod gesciou štátu.
Pred metodikou: Komerčné názvy komplikovali orientáciu v MHD.

Po metodike: Komerčné názvy naďalej komplikujú orientáciu v MHD, po novom ju však komplikujú aj názvy nekomerčné.

Ďalší veľký úspech vedenia DPB, ktorému sa zatiaľ úspešne darí dosiahnuť čo najmenej úžitku pri čo najväčšej škode.
Reakcia na: Valec #8:
Cestujúci, ktorý vie, že má ísť do Auparku má zastávku Pri sade alebo OC Einsteinova. Ani jedno sa nikde nespomina v prípade Auparku. Mätúce teda oveľa viac ako mať Zimný štadión.
Na zastávke Zimný štadión je na tabuliach už napísané "TIPOS aréna".
Reakcia na: Lubi53 #11:
Prosím pekne štátna spoločnosť. Myslím že Ficovoličov bude v tej demografickej skupine dosť.
Príspevok z ožobračovania slabochov, z hazardných hier...no ďakujem pekne...
Takmer 120-tisíc €, ktoré bude môcť použiť napríklad na zlepšenie dopravy. Alebo aj na niečo úplne iné. Napr. na pokrytie nákladov súvisiacich s návrhom, tlačením a distribúciou nových papierových cestovných poriadkov na zastávkach, návrhom, tlačením a distribúciou nových máp, programovaním palubných počítačov a ich aktualizácie vo všetkých vozidlách, vrátane hlásenia zastávok (potreba nahrať nový názov). Samozrejme v cene 120 tisíc Euro zahnutá aj spätná úprava po vypršaní zmluvy.
Reakcia na: Valec #8:
A ked to bude uvedene na trh v spravnom case, moze to byt ta najpozitivnejsia vec 😀
Reakcia na: Urbanway 2423 #7:
V tomto prípade má, keďže na cca ten istý čas sa tak bude volať aj samotný štadión. A ak návštevník dostane vstupenku s miestom TIPOS Aréna, tak mu názov zastávky Zimný štadión veľa nepovie.
BTW, suma 120.000 € za dva roky rozhodne nie je zanedbateľná suma, určite je výrazne lepšia, ako 3.000 € bez obmedzenia doby za Ubytovňu Prima.
Majú vôbec platené komerčné názvy zmysel? Tých 120 000€ teda DPB skutočne nespasí, len to môže zbytočne dopliesť cestujúcich. Komerčné názvy by sa mali používať len tam, kde to dáva zmysel (napr. už spomínaný Aupark).
Reakcia na: Ričard #4:
Dúfam, že tam to "TIPOS" nakreslia ako samotné logo.
aj tak bol najlepsi nazov uz neviem ktorej zastavky st arena (co asi vacsina prekrstila na starena 😃 )
Neviem sa dočkať tých predných tabúľ…

47 TIPOS ARÉNA
V článku chýba informácia, že táto zastávka nosila názov Slovnaft Arena od 2.9.2013 do 1.5.2014.

Mimochodom, neuveriteľné trápna zmena keď sa pozrieme na ten witch-hunt proti "komerčným názvom" čo tu vystrájajú posledných pár rokov. Suma tiež úbohá, takto si sotva kúpime renováciu zhnitého veteránu, nie to ešte nejaké zmysluplné vylepšenia MHD.
TIPOS stvára jednu idiotinu za druhou ... najprv namiesto RTVS ŠPORT napchá štátne peniaze televízii, ktorej vlastníckej pozadie vyvoláva žalúdočné potiaže a teraz namiesto odvodu zisku do štátneho rozpočtu zaplatí za takúto hlúposť
Zastávka Pri sade sa teraz ako cíti? 😞