Prerušená premávka električiek v Karlovej Vsi a Dúbravke (25.9.2023 08:00 – 09:30)

Premávka je obnovená.

Aktualizácia: Po 9:30 sa premávka električiek postupne obnovila. Do napojenia električiek na svoje grafikony treba počítať s nepravidelnou premávkou na linkách 4 a 9.

 

Pre poruchy električiek nepremávajú električky do Karlovej Vsi a Dúbravky. V úseku Malá scéna - Karlova Ves - Dúbravka premáva náhradná autobusová doprava linky X4.

Linka 4 premáva zo Zlatých pieskov/Stn. Nové Mesto po zastávku Námestie Ľ. Štúra (prestup na linku X4) a cez Šafárikovo nám. späť na Zlaté piesky/Stn. Nové Mesto.

Linka 9 premáva z Ružinova po zastávku Kapucínska a cez tunel, Most SNP, Šafárikovo nám., Nám. SNP na Obchodnú a späť do Ružinova. Prestup na linku X4 možný na zastávke Chatam Sófer.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andrej #29:
Treba vypratať tretiu stojánku plus čo-to bude musieť nocovať po obratiskách.
Reakcia na: Solider #28:
Má Jurák dosť miesta na kompletnú flotilu z Krasňan?
Reakcia na: Mhr1 #23:
Osobne dúfam, že po zaradení nových 29T do premávky začnú jazdiť všetky T3P na úkor T3G. Počas modernizácie Vozovne Krasňany a teda jednotnej výpravy z Trnávky by to nemal byť väčší problém.
Reakcia na: upravovač fotiek #21:
O tomto som počul už asi štyri roky dozadu a takisto aj pokiaľ išlo o TV1, že bude jazdiť až pokiaľ sa zásadnejšie nepokazí.
Reakcia na: TeBeCe #24:
Je TV8 izolovná výzbroj (máš konektory +600, 0, -600) alebo sú diely podľa polarity?
Reakcia na: Mhr1 #23:
Súhlasím, vozy musia jazdiť, nie stáť. Státie = tichá smrť vozov. Vozom je "najlepšie" vtedy, keď nabehvávajú kilometre. Stáť bez využitia ich likviduje.
Reakcia na: upravovač fotiek #21:
Bratislava bola v tomto priam hrdinská. T3G skončili v Plzni dávno, v Ostrave ich postupne odstavovali už tiež viac rokov a t.č. už ani tam nejazdia. Neviem, či ešte nejaké jazdia v Brne, ale T3G v BA sú 1. bez GO a 2. na tú výzbroj už zjavne nie sú náhradné diely. Mne by za nimi ľúto nebolo, lebo si odjazdili poctivých 34 rokov, čo na T3 bez GO je dosť veľa. A až na posledné 2 roky jazdili naozaj veľa. A poruchy T3P idú dosť na vrub ich dlhých odstávok a nízkeho využitia. Najlepšie vozy vždy boli tie, čo veľa jazdili. Veľa km = časté prehliadky v dielňach.
Reakcia na: TeBeCe #13:
Toto sa stáva pri každom výpadku električiek. Tiež nepochopím tú logiku čakajúcich cestujúcich. Avšak nepomáhajú tomu ani tabule na zastavkách, ktoré ukazujú odchody električiek podľa CP označené vlnovkou (aj keď na tejto fotke vidím, že je celá tabuľa na nástupišti električiek vypnutá). Cestujúcich to len zbytočne zmätie.
Reakcia na: Solider #19:
Neviem čo je pravdy na tom, že náhradné diely na TV8 je ťažké zohnať. Údajne jeden z dôvodov, prečo TV8 skončili napr. v Ostrave. Hmm. Je TV8 "izolovaná" výzbroj (t.j. na polarite nezáleží)?
Reakcia na: Solider #16:
O aké poruchy ide? Výzbroj či mechanické súčiastky?
Reakcia na: upravovač fotiek #18:
To sa mi osobne nezdá, tie problémy sú už dlhodobé.
Reakcia na: Solider #16:
Keby som bol konšpirátor, tak by som začal mať pocit, že niekto sa snaží dokázať, že tie vozy je nutné vyradiť skôr než K2S.
Reakcia na: pablo.jpg #12:
Nie kvôli reko Krasňan, ale kvôli rekonštrukcii Vajnorskej, keď bude nižšia výprava. A po výluke už budú jazdiť nové 29T.
Reakcia na: Andrej #14:
Na celodenkách sa prestali používať preto, že už to nezvládali a každý deň bola nejaká porucha s prestojom. Porucha sa následne odstránila a na druhý deň bolo zase niečo iné. Tie vozy nikdy nemali GO a naozaj sú už na sklonku života. Evidentne je tam väčší problém, ako písal Dezerter, pretože množstvo z tých porúch sa udeje v Karlovej Vsi. Možno nejaký problém s prepätím v sieti.
Reakcia na: Solider #8:
Už aj T3P, ešte aby sa začali kaziť T6A5.
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Na údržbu T3G sa kašle už dlhšie. Už je to pomaly rok od vtedy čo ich prestali bežné používať na celodenkách. A čím menej povedané o stave 7837 a 7839 po ich návrate do premávky v máji 2021, tým lepšie.
Niekedy si za to dlhe cestovanie mozu sami cestujuci, samozrejme netyka sa to kazdeho. Okolo chodia autobusy nahradnej dopravy, na tabuliach bezia oznamy o preruseni premavky, par metrov pred zastavkou su dispecerske manevre s pokazenymi elektrickami a napriek tomu vytrvalci cakaju na elektricku.
Mozno by to chcelo aj akusticke hlasenie z infotabul. Maju tie tabule takuto moznost? Ci len s nevidiacimi dokazu hovorit?
Reakcia na: upravovač fotiek #9:
Podľa mňa ako Krasňany budú pod reko, T3G skončia, tak veru asi platí argument “však prišli nové Škodovky”
Takže vykapala komplet celá súprava T3P a okrem nej aj T3G, ktorej najprv zdochol zadný vozeň a potom aj predný.