Obnovenie pôvodnej polohy zastávky Lipského - ZRUŠENÉ

Obmovenie zastávky sa odkladá.

V súvislosti so sprevádzkovaním nových buspruhov na rozšírenej Harmincovej ulici bude od stredy 13. septembra 2023 približne od 12:00 obnovená aj zastávka Lipského pre linky 20 35 83 84 obojsmerne v pôvodných polohách pri zimnom štadióne.

Náhradná zastávka Lipského pri ulici Ľ. Zúbka bude od štvrtka 14. septembra zrušená.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #19:
Jak ze nic? Byvam v Bratislave (trvaly pobyt), pracujem mimo Bratislavy. Minam tu svoje peniaze, mam tu nahlasene svoje auto co pouzivam na zivnost, platim dan z nehnutelnosti a rozne poplatky mestu (voda, odpadky), vacsinu svojich ekonomickych aktivit vykonavam (zatial) v Bratislave.

Co viac moze mesto chciet po mne? Cislo mojej kreditky a bianko sek?

A ak mi niekto bude tvrdit "vsak jazdi Arrivou" - to radsej odidem z Bratislavy (co inak aj v kratko-az-strednodobom horizonte uz planujem) ako jazdit Arrivou, ktora ale ze absolutne nejazdi v rozumnych casoch pre moju pracu.
Reakcia na: Solider #23:
Presne tak.
Reakcia na: Bobinko #22:
Investor je predsa mesto.
Reakcia na: Trolley #21:
Ty ho vieš? Lebo zatiaľ presný termín nevie ani investor.
Obsluha pôvodných zastávok má byť podľa DPB od 15.09.2023. Stačilo iba posunúť termín, ako dať info, že je to zrušené.
Reakcia na: Arrivaderci #18:
Čo minerálka?
Reakcia na: Arrivaderci #18:
nuz, v Tvojom pripade to este mozu zahrat do toho ze mestu nic neprispievas do rozpoctu, ja to mam na zastavku elektricky iba cca 1.5 km (a na obcasne lokalne chodiaci vymetak ~1.3km), takze pouzitie MHD si tiez dobre rozmyslim....
a ze sa snazia napriklad od skol dostat doprec auta, tak pokym nezabezpeci mesto/mestska cast nejaku rozumnu dopravu aspon pre tie deti, tak mozu zabudnut na to ze rodicia z ulic ako je nasa prestanu vozit deti autom a obetuju rano aj popoludni hodinu casu na pesiu prechadzku ku skole....
Reakcia na: Bobinko #17:
Ked mi mesto natiahne elektricku do prace 15-20km za Bratislavu tak budis. Ale ked nie, tak nech smery na dialnicu/vypadovky rozmysla dalej a rozumnejsie ako "elektricka nadovsetko, auta su bakane"
Reakcia na: keks #16:
To by museli jazdiť s presnosťou japonského metra, aby mohli mať pevný interval.
Aktívna preferencia z nich robí relatívne spoľahlivý dopravný prostriedok.
Odporúčam cestovať električkou, ktorá sa kvôli poruche neprihlasuje do križovatky a križovatky o nej nevedia. Potom cestujúci pochopí, že aký benefit má aktívna preferencia.
Reakcia na: Bobinko #15:
Lenže električky majú (alebo by mali mať) pevný interval prechodu cez križovatku, takže ak na križovatke môže mať odbočenie zelenú raz, môže ju mať aj viackrát.
Stačilo by to tam poriadne nastaviť.
Reakcia na: david11 #14:
Áno, ale kombinácia L4 + L9 > L4.
Reakcia na: Bobinko #13:
To zdržanie býva niekedy extrémne aj z Mlynskej doliny smer centrum. Stoja tam aj nosné busy zbytočne. V pohode by sa tam zmestil krátky cyklus aký je aj na nábreží pred Zuckermandlom.
Reakcia na: Arrivaderci #11:
Všetko čo píšeš je v podstatne správne, len tá diera medzi električkami je príliš krátka (potvrdzovacie body sú zastávka Botanická záhrada/Lanfranconi).

+ križovatky sú pre električky previazané, čiže v smere KV si električka vyvoláva preferenciu cez obe križovatky.
= ty električku nevidíš (spomínaná diera 20-30s), no križovatka už o električke vie.
Reakcia na: lupask #1:
Mne uplne staci, ze sa opravil ten tankodrom, co tam bol.
A kedze autobusy boli upratane do vlastneho buspruhu, tak pre IAD bude jeden pruh dostacovat.

Tym netvrdim, ze sucasne riesenie je idealne.
Reakcia na: Bobinko #10:
Ak nejdu elektricky a nejdu auta, preco sa potom dynamicky nepustia cakajuce auta? Vsak aj pri Vydrici je semafor, kde je zelena 5 sekund. Aj tych 5 sekund by pomohlo par autam prejst (vratane 32) a znizit sancu, ze sa upcha krizovatka z Mlynskej autami stojacimi na lave odbocenie. A nikto nehovori, ze automaticky musi byt zelena aj z Mlynskej doliny (teda aby prebehol "plny cyklus").
Reakcia na: Arrivaderci #8:
"medzi elektrickami je aspon 20-30 sekund"
takže križovatka má stopnúť všetky smery okrem tvojho (vrátane medzičasov medzi fázami), prebehnú 3-4 autá, medzi tým musí stopnúť všetky smery (vrátane medzičasov medzi fázami) a električka má prejsť plynule bez zníženia rýchlosti...za 20-30 sekúnd...že takéto riešenie ešte nikomu nenapadlo 🙃

Vypočítaj si iba jazdnú dobu prvého až štvrtého vozidla (od pohnutia prvého až po prejazd posledného auta) a zistíš koľko sekúnd ti ostalo. Prípadne koľko sekúnd ti chýba.
Reakcia na: Arrivaderci #8:
No, tak cez Drobného nám toho veľa nejazdí, z ulice sa vďaka zaparkovaným autám stala v podstate "jednosmerka". Zápchy na Alexyho si pamätám už pred 15 rokmi a nemyslím si, že sa to zhoršovalo, skôr naopak (aj keď už tadiaľ veľmi v čase rannej špičky nechodím).

Čo sa týka ostatných vecí, ťažko sa vyjadrovať vopred. Až prax ukáže, či pridanie samostatných pruhov pre autobusy zlepší celkovú plynulosť dopravy v oblasti.
Reakcia na: mirec240 #7:
Ako to ale nastavis?

Harmincova x M. Sch. Trnavskeho - bud ostanu 2 pruhy a za krizovatkou opat budu vznikat zapchy ako doteraz, alebo nechas iba 1 pruh a budes mat zapchy na M. Sch. Trnavskeho a casto blokovat aj smer Karlovka. A do toho ti bude pomahat famozna krizovatka Hanulova/Bagarova.

Lipskeho/Pri Suchej Vydrici - tu som hodne zvedavy ako to nastavia. Mesto podla mna v poslednej dobe ma talent vsetko dokafrat a zle nastavit semafory (viz pod Lafranconi smer Mlynska. Tam casto v spicke stojim aj 5-8 minut kym sa cez nu dostanem, pricom casto by tam mohla byt kratka zelena pre 3-4 auta, lebo z mesta ide minimum dopravy a medzi elektrickami je aspon 20-30 sekund).

Harmincova x Polianky - dalsia krizovatka, kde sa desim toho, ako to mesto nastavi, lebo aj to bol adept kde casto bola zelena pre Polianky a blokovala hlavny tah, ked nikto nesiel. Podla mna mali Lipskeho a Huscavovu zjednosmernit a iba na jednej z nich nechat vjazd a na druhej vyjazd.

EDIT: a urcite nesuhlasim, ze to je teraz najlepsie. Ak by cely hlavny tranzit presmerovali na Harmincovu a Saratovsku, tak cele okolie Bagarovej, Alexyho, Drobneho a Nejedleho mohla byt Zona 30 a zakaz tranzitu, cim by sa ukludnili cesty vo "vnutroblokoch"
Reakcia na: Arrivaderci #6:
Ja súhlasím so súčasným riešením, podľa mňa je najlepšie. Pre zastávkové zálivy tam nebol priestor, takže autá by aj tak museli obchádzať autobusy stojace na zastávkach. Okrem toho, výraznejšie zápchy tu v Dúbravke vznikajú hlavne vtedy, keď sa stane nejaká mimoriadnosť/nehoda na diaľnici.

Pri správnom nastavení semaforov by mohla byť pokojne doprava z Dúbravky presmerovaná cez Harmincovu a žiadne kolóny by tam vznikať nemali (dopravu tam zdržiavali najmä autobusy na zastávkach a autá odbočujúce na Ul. Pri Suchej Vydrici).
Reakcia na: lupask #1:
Vsak vies ako, naco tam tahat dopravu z Dubravky a Karlovky na ulicu 2+2, ked mozu upchavat Bagarovu, Janka Alexyho a Na Vratkach, sposobovat zapchy na Lamacskej ceste a vyuzivat napojenie na dialnicu v Dubravke, ktore sposobuje brutal zapchy po Stupavu. 😉

Tu bola skvela prilezitost, spolu s predlzenim Saratovskej, ako ukludnit Dubravsky tranzit na cestach pri vacsom mnozstve panelakov. Ale naco ze? 😃