Začali sa dodávky nových autobusov pre bratislavskú MHD

V najbližších týždňoch začne v Bratislave premávať takmer stovka nových autobusov MHD.

Od 3. septembra 2022 začali do Bratislavy prichádzať nové autobusy pre bratislavskú MHD, ktoré dopravný podnik objednal začiatkom tohto roka. Pôjde o 31 kĺbových autobusov Otokar Kent C 18,75 z Turecka a 63 štandardných autobusov SOR NS 12-diesel z Českej republiky. Ako prvá bola dodaná časť kĺbových autobusov Otokar. Novododané autobusy sa od vozidiel, ktoré premávajú v Bratislave od začiatku tohto roka, líšia iba v drobných detailoch, napr. na prednej maske.

Všetky autobusy sú plne nízkopodlažné, klimatizované a vybavené modernými technológiami. Predpokladáme, že v premávke nahradia najstaršie autobusy s rokmi výroby 2004 až 2009. Zároveň sa zvýši podiel veľkokapacitných kĺbových autobusov vo vozidlovom parku.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #13:
Ale ako sa to vyjadruješ, podľa súčasného vyjadrenia magistrátu sú to ľudia bez domova a nie bezdomovci, ani homeless. 🙄
Reakcia na: majky1602 #21:
Veď pošli dopravnému podniku 1400 strieborných puklíc a môžeme mať všetky NB18 a MBCC čačané ak si ty alebo vodiči balkanizujúci vozidlá myslíte, že toto je to čo cestujúcim a tým vozidlám chýba.
Tak jediný najkrajší voz je #4274 😀😀😀 druhý #4927 keby takto vyzerali aj ostatne vozy 😆😆😆 necháme sa prekvapiť…
Reakcia na: majky1602 #18:
ja osobne pochybujem že vedenie podniku bude mať odvahu zveriť akékoľvek nové vozy petržalským dielňam na starosť 😃
môj osobný názor je že do petržalky pôjde všetko jazdené a nové vozy si rozdelia zvyšné abus prevádzky... necháme sa prekvapiť
Reakcia na: majky1602 #18:
...
A koľko ich už máme vo vozovni? Vie niekto kam pôjdu a kedy už budú v prevádzke ?
Reakcia na: ikarus31 #12:
Ok moja chyba. akosi som mal zafixovanych 10.
Reakcia na: Petto #13:
Vozíčkarsky Citelis. 😈
Kto robi prevoz tych vozov ? Soferi DPB ci "Erdoganovci" ?
Ak aj Tedomy skoncia, tak som zvedavy co daju na homeless 163tku. 2116 Tudom je asi este schopny par rokov potiahnut.
Reakcia na: Minko #11:
Maximalny vek je 15 rokov nie 10.
Reakcia na: N/A #10:
Potom tu je aj nieco ako max. Vek vozidla v IDS BK. Tusim pri busoch je 10 rokov, takze rentabilnost tak velkej opravy pri 8 rocnych vozidlach moc nevidim.
Reakcia na: Viliam22 #9:
Ak kasna nekoroduje a ostatne veci ok a novy motor urobi dalsich kkk kilometrov, tak to rentabilne je.
Reakcia na: Andrej #8:
Iba ekonomická stránka zostatková hodnota busu po 8 rokoch je XY, a ak nový motor stojí viac ako XY je to ekonomický nerentabilne
Reakcia na: Viliam22 #5:
SU10 maju len 7-8 rokov, to vazne nemozu investovat do novych motorov?

Dufam ze toto neni pravda, za mna su to velmi prijemne autobusy.
Reakcia na: Viliam22 #5:
Na ktoré linky majú ísť namiesto 10,5-metrových autobusov 12-metrové, keď budú BN10,5 a SU10 nahradené 10,5-metrovými Urbanwaymi?
Reakcia na: Viliam22 #5:
SU10 máju drahé motory na údržbu to pravda.
JPP povedala ze končia aj BN9,5 a BN10,5 a SU10 (tie vraj majú nejakú neopravitelnu poruchu motora)
Vidím to tak, že po vyradení SU 15 CNG budú na L191 NB 18.