Cestujúci využívajúci prímestské autobusy v Bratislavskom kraji môžu ohodnotiť služby dopravcu.
Dopravca Arriva Mobility Solutions prevádzkuje prímestskú autobusovú dopravu v Bratislavskom kraji už viac ako 7 mesiacov. V týchto dňoch dopravca zisťuje prostredníctvom dotazníka spokojnosť cestujúcich s jeho doterajšími službami. Dotazník je možné vyplniť online na adrese https://arriva.sk/anketa/ do 31. júla 2022, pričom zároveň je možné zapojiť sa do súťaže o 22 vecných cien.
Bratislavským samosprávnym krajom sľubované veľké zlepšenie prímestskej autobusovej dopravy sprevádzali od novembra minulého roka nemalé ťažkosti. V týchto dňoch by už dopravca mal používať na prímestských linkách iba nízkopodlažné klimatizované autobusy, zabezpečované sú aj všetky spoje podľa cestovných poriadkov, pokiaľ nenastane neočakávaný výpadok vodičov. Z dočasných vozidiel sú ešte v premávke biele autobusy SOR CN 12.3 bez elektronických displejov, no čoskoro by aj tie už mali byť nahradené červenými autobusmi. V smere od Záhoria do Bratislavy v súčasnosti prebieha aj výmena zastávkových označníkov, pričom predpokladané ukončenie výmeny označníkov na zastávkach v celom kraji je do konca leta. Časom by sa aj vozidlové informačné systémy mali priblížiť štandarom IDS BK.
Spoločnosť Arriva počas leta pripravila aj reklamnú kampaň Vidíme sa na ceste, ktorou chce vyzdvihnúť výhody cestovania prímestskou autobusovou dopravou (PAD) a zároveň ňou nadväzuje na úspechy dosiahnuté pri zvyšovaní kvality PAD v Bratislavskom kraji.
„Nová kampaň spoločnosti ARRIVA 'Vidíme sa na ceste' pripomína rôzne príležitosti, ktoré nám cestovanie verejnou dopravou dáva. Prímestská autobusová doprava spája ľudí s ich rodinami, priateľmi, kolegami, spolužiakmi či zážitkami. Cestovanie v nej je pohodlné, bezpečné i moderné a využívať ho môžu naozaj všetci, od detí po seniorov. Kreatíva je postavená na štyroch situáciách, ktoré cestujúci prežívajú vďaka tomu, že sa k nim autobusmi ARRIVA dostali – spájame študentku so spolužiačkami, lekárku s pacientmi, holiča s klientmi alebo rodinu s výletmi. Ilustrované vizuály a krátke animované spoty v rovnakom štýle budú nasadené online aj offline. Obyvatelia Bratislavského kraja sa s kampaňou stretnú na citylightoch, zastávkach, LED obrazovkách, polepoch, plagátoch v autobusoch či na sociálnych sieťach alebo YouTube," uvádza Arriva na svojej webstránke.