V červenom šate už aj prvá súprava T3G

Počet celočervených vozidiel sa postupne zvyšuje.

Dopravný podnik pokračuje v aplikácii červených náterov na staršie vozidlá MHD. Po nedávnom prelakovaní niekoľkých električiek T3P, K2S, T6A5 a minibusu Iveco Daily #1908 dostala celočervený náter aj súprava T3G #7843+7844, ktorá sa po viac ako polroku opäť vrátila do premávky. Zmenou oproti iným električkám je farba zberačov, ktoré namiesto pôvodnej žltej dostali antracitovú farbu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andrej #76:
Hej - na starych elinach novy nater, ale stary font. To je take... bratislavske.
Reakcia na: mathre #75:
Na novych elinach novy font, na starych stary.
Vysvetlí mi niekto ako to je s tými ev. číslami na vozoch? Prečo na niektoré idú v nových fontoch a na niektoré v tomto pôvodnom prevedení? Podľa mňa by sa na tento lak oveľa viac hodil nový biely font po vzore Škodoviek ako toto prehistorické dielo.
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
A ešte krajšie by bolo, ak by bol pruh na čele tak ako na obrázku, ale pod oknami tenší
Veď to som tým chcel povedať, že ten náter na panterovi vôbec nechápem. Mohli urobiť ten červený pás na výšku všetkých okien a strechu sivú a bolo by to v súlade s korporátnym náterom ZSSK ako je na osobných vozňoch.

Keď sa pozrieme na celkový pohľad https://www.rail.sk/arp/slovakia/rolstock/photos/660aa.jpg tak vidíme, že je to nepodarený pokus o zjednotenie náteru s poschodovými jednotkami radu 671 https://www.railnet.sk/image/vrato/janosik/image001.jpg
Reakcia na: N/A #71:
A to v tom realne aj vidite rozdiel? Lebo z relativne standartnych okien sa vytvorili divnotvary. (Priznavam, ako MATFYZak mam blizko k pravidelnym, systematickym a hlavne hranatym tvarom. 🤓).
Ono na tom panterovi mi viac vadi ze ten cerveny pas ide skrz okna, ako to ze je kazde okno samostatne.
Vsak si len skuste predstavit, ze na to upravenom natere by isla hrana cerveneho pasu stredom okien. Tam by bolo jedno ako su spojene....
Reakcia na: Viko #70:
Veľmi dobrým príkladom sú inak dunihlavy - štandardný náter:
https://www.railpage.net/wp-content/uploads/userpics/1377974112-1024x662.jpg
vs. atyp, do ktorého boli prelakované dve jednotky:
https://www.flickr.com/photos/141680321@N03/49650871813/
Reakcia na: Miro #69:
Toto za mňa vyzerá dosť hrozne. Nemusí to byť priebežný pás cez celé vozidlo, ale aspoň stĺpiky medzi oknami sú lepšie čierne, lebo pri tomto pomere okien k plechu to už pôsobí pomaly ako lietadlo alebo ponorka.
Reakcia na: Jezo #67:
Pri tónovaných sklách to divné nie je, pretože tam to splynie, tu to divné je.
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
Musim priznat ze som nikdy nepochopil tuto snahu cpat na vozidla s klasickymi oknami tmave stlpiky a vytvarat taky cierny akoze pas.
Rozumiem tomu pri lepenych oknach, ktore idu spojito za sebou, ale napriklad tu na T3 mi to pride velmi divne...
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
skús červené nárazníky a prvý stlpik okien červený 🙂
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
Mne by sa asi viac páčilo nemať ten čierny pruh s rovnou spodnou hranou, ale prehnúť ho pod čelom nižšie (ako v pôvodnej verzii laku). Toto podľa mňa trochu potláča krivky vozidla.
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
no mne to príde rozhodne krajšie ako celočervená verzia.
Reakcia na: upravovač fotiek #62:
Daj ju celu do cierneho - to bude papalasska limuzina, alebo funebrak... 😃
Reakcia na: si #46:
Nejak si nespomínam, že pre prostriedky MHD prevádzkované mestskými podnikmi a pre prostriedky MHD prevádzkované súkromnými podnikmi platili iné podmienky.
Reakcia na: Viko #55:
Tam je viacero vecí, ktoré sú "komické" - Dopravný podnik bol tlačený mestom, aby šetril a optimalizoval, kvôli tomu prepúšťal zamestnancov a naopak, magistrát sa nafukoval, naberal nových zamestnancov, o chvíľu možno privíta tisíceho zamestnanca... 🤔
Reakcia na: 810zssk #57:
A čo to mení na vzniknutej situácii?
Reakcia na: 810zssk #56:
Takmer všetky dopravné podniky redukovali výkony, pretože všade poklesol počet cestujúcich. A všade objednávateľ tlačí na to, aby nevznikala príliš veľká strata.