V podchode na Trnavskom mýte pribudlo zákaznícke centrum ZSSK

Okrem predaja cestovných dokladov ponúka nové centrum aj ďalšie doplnkové služby.

Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) otvorila 5. marca 2019 svoje nové zákaznícke centrum v zrekonštruovanom podchode na bratislavskom Trnavskom mýte. Medzi prevádzky „každodennej potreby“, ktoré obyvatelia aj návštevníci Bratislavy nájdu v tomto podchode, sa teraz zaradilo aj centrum uľahčujúce život zákazníkom ZSSK.

Železničná spoločnosť ponúka v novom zákazníckom centre predaj cestovných dokladov, pomoc s plánovaním cesty či s výberom vhodného spojenia, informácie o zaujímavých zľavách, cestovné poistenie na počkanie, cestovné poriadky, pohľadnice a publikácie o železnici, upomienkové predmety, ale aj doplnkové služby ako predaj vstupeniek cez Ticketportal či Bratislava CARD.

Ako národný dopravca, pre ktorého je spokojnosť cestujúcich na prvom mieste, chceme aj prostredníctvom novej modernej prevádzky osloviť čo najviac zákazníkov. Podchod na Trnavskom mýte patrí k najfrekventovanejším miestam v Bratislave a denne ním prejde okolo 30-tisíc ľudí. Cestujúcim chceme byť takpovediac po ruke, aj preto sme sa rozhodli otvoriť zákaznícke centrum práve v týchto atraktívnych priestoroch,“ vysvetľuje Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK.

Sprevádzkované centrum udáva nový trend dizajnu predajných miest ZSSK a všetky budúce zákaznícke centrá budú navrhované v rovnakom duchu. „Predajné miesto sme koncepčne prepojili s dizajnom diaľkových vlakov ZSSK. Zákaznícke centrum na Trnavskom mýte nadväzuje na tradičný prvok, ktorý sa objavuje v interiéri nových vozňov – čičmiansky vzor. Súčasťou dizajnu je zaujímavý drevodekor a oranžové prvky odkazujúce na našu firemnú identitu. Celý interiér bol navrhnutý tak, aby sa zákazníci v novom centre cítili komfortne a príjemne,“ dopĺňa Karol Martinček, člen predstavenstva a riaditeľ úseku obchodu ZSSK.

Dizajn prevádzky navrhoval pre ZSSK architektonický ateliér SIEBERT+TALAŠ, ktorý sa projektovo venuje napríklad aj bratislavskej autobusovej stanici Mlynské Nivy. Všetky ďalšie predajné miesta ZSSK budú kreované v rovnakej línii. „Pre našu spoločnosť je dôležitý prozákaznícky prístup, aj preto sme sa rozhodli v novom zákazníckom centre odstrániť sklenenú stenu medzi klientom a predávajúcim. Je to znak toho, že sme otvorení potrebám svojich cestujúcich a dôverujeme im,“ uviedol generálny riaditeľ ZSSK Filip Hlubocký.

Ďalšie zákaznícke centrá ZSSK v Bratislave sa nachádzajú na Hlavnej stanici a v podchode na Hodžovom námestí.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.