Súprava električiek #7303+7304 sa zaradila do premávky

V rámci skúšobnej prevádzky s cestujúcimi má súprava ubehnúť 3000 km.

Dňa 27. februára 2019 sa do skúšobnej prevádzky s cestujúcimi zaradila nová súprava električiek T3AS + T3Mod #7303+7304. Úprava električiek na prevádzku v súprave prebiehala od roku 2016. Električky sú vybavené trakčnou výzbrojou EVPÚ Nová Dubnica s asynchrónnymi motormi. Charakteristickým znakom súpravy je odlišný vzhľad predného a zadného vozňa. Električky pred spojením do súpravy naposledny premávali s cestujúcimi vo februári 2012 (7303), resp. vo februári 2013 (7304).

Doplnené: V rámci úprav bola na električkách zrealizovaná zmena zapojenia, boli doplnené a vymenené komponenty elektrického obvodu, na vozidlo #7303 vzadu a na #7304 vpredu bolo namontované automatické spriahadlo ESW namiesto spriahadla pražského typu, ďalej bola na oboch električkách vykonaná úprava softvéru. Rozhodnutie o povolení skúšobnej prevádzky bez cestujúcich súpravy #7303+7304 bolo vydané 12. septembra 2018 a stanovilo jej ubehnúť 1 500 km. Skúšobná prevádzka sa začala 5. októbra 2018 a v jej priebehu sa ukázala nesprávna súčinnosť elektrodynamickej brzdy a čeľusťových bŕzd a nesúlad obmedzovačov rýchlosti medzi vozidlami v súprave. Tieto nedostatky DPB v spolupráci s EVPÚ Nová Dubnica odstránil. Rozhodnutie o povolení skúšobnej prevádzky súpravy električiek s cestujúcimi bolo vydané 25. januára 2019. Súprava má teraz ubehnúť 3000 km na linkách 4 5 a 9.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: volod #7:
Samozrejme, že len pre vodiča teda ak fungujú...
Inak tie klimatizačné jednotky na strechách oboch vozov fungujú len pre kabínu vodiča či to je pre celý vozeň (aj priestor cestujúcich)???
Reakcia na: S499.1023 #5:
Asi chceli, nech to modernejšie vyzerá 😃
A teraz vážne, nemôže byť nejaký rozdiel vo vyhotovení kabín Pars vs. ŽOS?
Prečo je vlastne vpredu radený Ko2tas, keď je legendárny zlým výhľadom z miesta vodiča?
deto deto , len to neseje...

Asi zase dáka závada načo sa musia prísť pozrieť z Dubnice..
Dôvod nevypravovania tejto súpravy je zase aký?