Posilnenie linky 91 do Čunova (30.6. – 2.9.2018)

Na linke budú cez voľné dni jazdiť kĺbové autobusy.

Počas leta (od 30. júna do 2. septembra 2018) budú aj počas voľných dní na linku 91 nasadené kĺbové autobusy. Kapacitnejšie autobusy umožnia príjemnejšie cestovanie za voľnočasovými aktivitami v Jarovciach, Rusovciach či Čunove.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #46:
No ale večerné odchody, ktoré robia nahrávky na nočáky, budú sóla stále... ?
Aspoň že v piatky, soboty je tam o kĺb navyše.
Reakcia na: Viko #44:
tiez by som rada poznala odpoved, ale cresco nepovie, trva na svojom, ze povolenie dali
podobne platime komunikacie a osvetlenie, ktore nie su odovzdane mestu a ako spomina kecho, je tam zalozne pravo banky, takze mesto/mc tazko prevezme, v podstate nie je motivacia, naklady su prefakturovane na obyvatelov a niekolkorocne snahy o zmenu zo strany obyvatelov s nimi nepohli
preto akekolvek investicie typu obratisko su bez vynutenej investicie skor nerealne
Reakcia na: Viko #44:
Neviem, ci je mesto ochotne prevziat pozemky, na ktorych je v katastri zalozne pravo v prospech banky.
Tot kvalita Cresco developera...
Reakcia na: Cestovateľ Jakub #45:
V BW materiáli je napísané v „mesiacoch júl a august“. Nečudoval by som sa, keby tam boli až zajtra (od 1.7.).
Načo píšu tieto články ked ich nevypravuju tie 91 dlhé ale krátke Iveco Urbanway 12M a Irisbus Chceli s 12M❓ ❓ ❗
Reakcia na: martinah #43:
Kocúrkovo... majú nejaké vysvetlenie, prečo sa upustilo od pôvodného plánu a pozemky neodovzdali?
Reakcia na: JamaVOku #42:
odpoved rotuje v podobnom duchu

slnecnice "vsak sme mestu uz dali davno povolenie na osadenie pristreskov"

magistrat: "ale nam je povolenie nanic, ked malo dojst k zmluvnemu odovzdaniu pozemkov na osadenie pristreskov"

ja: "preco neosadite pristresky vy, ked nechcete pustit pozemky?"

slnecnice "vsak sme uz mestu dali davno povolenie..."

zastavka existuje od 21/04/2012
kde je pravda vedia obe strany, realita je, ze tam dlhe roky pristresky nie su
je tam uz celkom slusny pohyb a hanba develeperovi, ktory sice stavia celu stvrt, ale nie je schopny zafinancovat pristresky, ak nechce odovzdat pozemky

sorry za OT

Reakcia na: martinah #39:
Pristresky by mal zabezpecovat snad ivo, obyvatelia slnecnic su rovnaki platcovia dani ako hociktori ini...
Reakcia na: martinah #39:
A potom človek vidí, ako zháňajú umelecké koncepty na stvárnenie stredových plôch všetkých kruhových objazdov a sú ochotní to financovať. Holt otázka priorít...
cresco nedokaze vybudovat jeden chodnik niekolko rokov, tusim uz 6, vraj kvoli bezpecnosti pre asanaciu kopca, takze obratisko priamo v slnecniciach by bolo nad jeho sily 😃 uz pri kruhaci skripali zubami pri jeho financovani a nebyt toho, ze bol vyvolanou investiciou, nie je tam nic, o pristreskoch ani nehovorim, to je marny boj
Reakcia na: david1 #37:
Ved preto som napisal "ak by sa podarilo vybudovat odstavny pruh + socialku". Citaj pozorne na co reagujes.
Reakcia na: Jadran #35:
Nejde len o odstavnú plochu, ktorú musí niekto vyprojektovať a zaplatiť + ďalších striedačov ak by tam nebola sociálka.
Reakcia na: Mike #33:
Napríklad na električkách by bolo dobré posilniť víkendy poobede, ale 7,5 je príliš veľa a 15 zase málo. Ráno 15 stačí, poobede už ani veľmi nie (10 by bolo optimum) – ak vychádzame z predpokladu, že cez víkend by mal byť štandard sediaci cestujúci. A pokiaľ ide o večer, tam by bolo dobré posunúť denný interval až do 19.30 hod. aspoň na tých hlavných nosných linkách.
Reakcia na: david1 #34:
Otočiť sa na kruháči a pred súčasnou zastávku ostať stáť na odstavnej ploche, ktorá by sa tam vybudovala. A môžeš tam prestávkovať koľko chceš.
Reakcia na: 810zssk #24:
Keby na to pamätal developer spolu s projektantom mohli naplánovať obratisko aj priamo v Slnečniciach. Ak by mal byť obrat priamo na kruháči neviem ako by si riešil prestávky. Už teraz je to linka len s jednou konečnou. Trpí aj veľkými meškaniami v špičke.
Ideal by tam bola vymetacia linka v krátkych intervaloch, ktorá by ľudí priviezla k predĺženej električke.
Reakcia na: Solider #31:
A hlavne v niektorom z budúcich rozpočtov mesta by sa mohlo nájsť cca 300 tis vozokm naviac na zjednotenie večerných a víkendových intervalov na 15 min. (+ násobky alebo delitele).
Reakcia na: Solider #31:
Asi je načase položiť si otázku, čo s tým vieme urobiť.
Reakcia na: martinah #23:
Súčasné linkové vedenie vrátane ponúkanej kapacity už nereflektuje požiadavky, ktoré sú kladené na MHD v roku 2018. Nejaké víkendy už nikoho netrápia.
Reakcia na: Ámos #29:
Ale nech potom nechodia do Čunova 🙂.