Premávka električiek na Špitálskej bude obnovená pravdepodobne 21.12.2017

Linky 3, 4, 7 a 9 budú premávať po pôvodných trasách.

Premávka električiek po zrekonštruovanej trati na Špitálskej ul. bude pravdepodobne obnovená vo štvrtok 21. stredu 20. decembra 2017. Informoval o tom Bratislavský samosprávny kraj po dnešnom ústnom pojednávaní v rámci kolaudačného konania. BSK očakáva, že kolaudačné rozhodnutie bude vydané v utorok 19. decembra, kedy súčasne nadobudne právoplatnosť stavebné povolenie na rekonštrukciu trate. Uvedený dátum bude dodržaný len za podmienky, že sa voči stavebnému povoleniu už nikto neodvolá.

Po obnovení premávky električiek sa na Špitálsku ul. vrátia električkové linky 3 4 7 a 9. Zároveň bude zrušená dočasná linka 17, ktorá nahrádzala linku 7. Električky budú opäť obsluhovať zastávky Kamenné námestie, Mariánska (iba smerom k Americkému nám.), Americké námestie a Odborárske námestie.

Upozornenie: Zastávka Mariánska sa v smere na Kamenné nám. ruší bez náhrady. Linky 3 a 4 najbližšie zastavia na zastávke na Kamennom námestí (nedávno zriadená zastávka na cestnej komunikácii), linky 7 a 9 zastavia až na Námestí SNP.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: baran #34:
To je však otázne, či bolo zvesené o deň skôr, keďže sa to opiera len nejaký vpísaný údaj Zvesené dňa, ktorý nemá žiadnu právnu relevanciu a na ktorý s ktorým sa nespájajú žiadne právne účinky, ako je v rozhodnutí ministerstva vlastne konštatované – tak teda ak na základe toho rozhodli, potom si to úplne protirečí. Hlavne ak to rozhodnutie visí doteraz na elektronickej úradnej tabuli. A to, že neboli účastníkmi konania a neboli im doručované veci zo správneho orgánu, čo ani nemuseli byť, keďže to je líniová stavba a tam sa to oznamuje verejnou vyhláškou. Pokiaľ ide o odvolanie, to skôr bolo preskúmanie pravoplatného rozhodnutia, keďže to BSK odstúpil na nadriadený orgán a ten rozhodol, že rozhodnutie zruší a vráti vec na nové konanie. Takéto konanie a zvlášť pri rozostavaných stavbách je absolútne nepochopiteľné.
Reakcia na: Solider #31:
Pokiaľ to povolenie na tabuli bolo naozaj o deň kratšie ako malo, tak sa naň hľadí akoby nikdy nebolo doručené, t.j. právne nenadobudlo právoplatnosť. A keby to rozhodnutie bolo právoplatné, tak by BSK aj MDV SR nemohli to odvolanie pripustiť, keďže odvolanie je možné dať len proti NEprávoplatnému rozhodnutiu.
Reakcia na: omg123 #25:
Ospravedlňujem sa za zlú gramatiku a máš tam moju odpoveď #17
Reakcia na: Lukyno87 #1:
Ako som písal dávnejšie, plánuje sa to.
Reakcia na: baran #30:
Stavalo sa na základe starého stavebného povolenia, ktoré bolo právoplatné až dovtedy, kým sa nerozhodlo o účinkoch jeho neprávoplatnosti z dôvodu základných nedostatkov týkajúcich sa doručenia. Kolaudovať sa už samozrejme bude na podklade nového rozhodnutia a taktiež aj v prípade umožnenia predčasného užívania sa toto viaže na nové stavebné povolenie, ktoré prakticky s výnimkou jedného stavebného objektu a niektorých miniatúrnych úprav týkajúcich sa trasovania podzemných káblov, je identické so starým.
Reakcia na: Solider #29:
To je pravda. Ale pokiaľ stavebné povolenie nie je právoplatné, nenastali jeho právne účinky, t.j. nie je možné na základe neho stavať a kolaudovať. To je aj logické, lebo keby strom, iná rastlina, resp. spevavec podali odvolanie, nové rozhodnutie vo veci by sa od tohto mohlo líšiť.
Reakcia na: baran #28:
Stavba ešte nie je právoplatne povolená, ale platné stavebné povolenie už existuje od polovice novembra.
Mohol by mi niekto vysvetliť ako sa dá kolaudovať de iure nepovolená stavba? Najmä keď podľa § 81 ods. 1 stavebného zákona:
"V kolaudačnom konaní stavebný úrad najmä skúma, či sa stavba uskutočnila podľa dokumentácie overenej stavebným úradom v stavebnom konaní a či sa dodržali zastavovacie podmienky určené územným plánom zóny alebo podmienky určené v územnom rozhodnutí a v stavebnom povolení."
A na kraji majú vešteckú guľu, že vedia, že nikto proti stavebnému povoleniu nedá odvolanie? (Lehota na podanie odvolania končí dnes, ak dobre počítam).

Odhliadnuc od toho, že pri líniových stavbách sa účastníkom konania nedoručuje stavebné povolenie do vlastných rúk, ale verejnou vyhláškou.


Reakcia na: lostrail #18:
Taka facka vlastnej bohorovnosti, co?
Reakcia na: omg123 #25:
Pozri #17
Reakcia na: rikemon1 #3:
nerozumiem reci tvojho kmena?
Reakcia na: Kobenhavn #23:
Aj TEDOMY su svojim sposobom "studena" zaloha. Len tento tyzden sa nasadzuju dost,kedze sa rataju ludia na 52,53,56,67 a treba viac 12metrakov do premavky. ?
Reakcia na: Petto #22:
Keby boli studenou zálohou, tak nejazdia, striedajú sa všetky súpravy, sú na nich vykonávané prehliadky, takže o studenej zálohe nemožno hovoriť, studenú zálohu tvorili T3SU/T3SUCS a tie tu už nie sú ?
Reakcia na: Kobenhavn #21:
Asi ma na mysli T3P. Tie moc nejazdia a ked tak len 3ks na poobednych spickach L6.
Reakcia na: david1 #19:
O akej studenej zálohe hovoríme?
Reakcia na: david1 #19:
To prehodenie vozov medzi L6 a L8 by bolo najrozumnejšie. Jednak by nové vozy boli na celodenkách a jednak by jazdili plnšie na L8 než jazdia na L6. To by bolo 6ks z L6 a zvyšok (4ks) doplniť súpravami T3P, ktoré by aspoň boli viac využité na celodenkách. Myslím, že to nie je nič nereálne, ale to je iba môj pohľad na vec.
Reakcia na: Petto #16:
No mohli by ma prekvapiť a urobiť niečo pre lepšie rozloženie vlkov na Račianskej. To nie je zase také zložité..

Pre súpravy na L8 by museli oživiť studenú zálohu a to je už veľmo zložité v DPB lebo chýbajú papiere u vodičov a pod...

Bolo to tu preberané.

Jedine prehodiť výpravu L6 vs. L8 no to by tiež nestačilo na komplet výpravu na L8.
Reakcia na: rikemon1 #17:
OK, chapem. Tento odstavec je uz vyrazne lepsi. Co sa tyka toho nadvazujuceho useku, ma sa robit na buduci rok. Asi sa nezmestil do tohtorocneho rozpoctu. Zas ked uvazim, co vsetko sa tento rok v MHD zlepsilo, musime pockat a bude aj spojka. Druha vec je, ako dva roky po vystavbe vyzera cela uzasna zastavka Blumental. Hanba firme, co to robila a hanba projektu, ktory na tomto mieste vymyslel zastavku Viedenskeho typu. Ked spustia Spitalsku, rovno mozu zacat nie len so spojkou, ale aj s celou tratou na Radlinskeho, zastavkou Blumental nanovo a tentoraz by uz mohli vylucit auta aspon od Fazulovej po Vazovovu.

Nebal by som sa, ze sa na tej spojke elektricka vykolaji, aj tak sa tam vlecie krokom. Mozno to bude zniet zvlastne, ale ovela horsie je na tom napr. vyhybka na obratisku v Karlovej vsi, kde elektricky napr. skoro pravidelne strhavaju trolej, ci zberace. O to este viac vitam snahu mesta a DPB menit vyhybkove krize za monoliticke (ako teraz na Kamennom nam.). Druha vec je, ze niektore veci sa pri tejto rekonstrukcii mohli zlepsit a zostanu po starom, ale je aj dost dobre mozne, ze bodove problemy sa budu riesit samostatne skor, ako cely usek, cize zas tak negativne to vidiet netreba (hlavne sa do tych cias vystriedaju politici a mozno aj niekto na useku udrzby trati v DPB).
Reakcia na: lostrail #9:
Veľmi sa ospravedlňujem za zlú gramatiku. Ja som nepočujúci a niekedy mám problémy písať s gramatikou to sa priznávam. Mnoho nepočujúci majú problémy s gramatikou. Chcel som len tu napísať že na Americkom námestii nie je opravená mal som na mysli nie je tam nové koľajnice ci nový asfalt nič viac lebo tieto úseky nevyzerajú dobre. Dúfam že už rozumiete čo som mal na mysli. Ďakujem
Reakcia na: david1 #11:
Podla mna necakaj nic vynimocne par dni pred Vianocami a prazdninovym CP. Na 99% sa vrati povodny stav , zmeny ked tak az od po prazdninach. Ale aj to pochybujem,ze sa uz hecnu s L8 so supravami. ?