Zmeny liniek 20 21 24 2829 (od 2.10.2017)

Linky 24 a 28 nahradia predĺžené linky 2129.

Od 2. októbra 2017 príde k zmenám na linkách 20 21 24 28 a 29 v Devínskej Novej Vsi a v Devíne.

  • Linka 20 bude už aj podľa cestovného poriadku končiť na novej konečnej "Opletalova, VW5", kam autobusy jazdia už od začiatku septembra.
  • Linka 21 bude predĺžená z konečnej Jána Jonáša, VW1 cez zastávku Jána Jonáša až na konečnú Volkswagen, VW2.
  • Linka 24 bude zrušená, nahradí ju predĺžená linka 21.
  • Linka 28 bude nahradená predĺženou linkou 29 a premávať bude po doterajšej trase Nové SND - Opletalova, VW5.
    • Vybrané ranné spoje budú premávať z mesta len po obratisko pod hradom Devín (po novom označené ako zastávka "Devín").
  • Linka 29 bude predĺžená do Devínskej Novej Vsi po trase doterajšej linky 28 na novú konečnú "Opletalova, VW5" obsluhovanú od začiatku septembra. Na opačnej strane bude predĺžená po Nové SND. Obratisko pod Hradom Devín budú obsluhovať len vybrané spoje označené cieľom "Devín". Zmenená linka 29 nebude obsluhovať doterajšie výstupište a nástupište pod Mostom SNP. Autobusy budú zastavovať len na zastávkach Most SNP na nábreží (ako doterajšia linka 28).

Zároveň budú v Devíne premenované zastávky liniek 29 a N29 nasledovne:

  • Kremeľská bude po novom K Zlatému rohu,
  • Slovanské nábrežie bude po novom Devín, škola,
  • Štrbská bude po novom Štrbská, Hrad Devín,
  • Devín bude po novom Devín, Svätopluk,
  • Hrad Devín bude po novom Devín.

Upozornenie pre cestujúcich idúcich z centra mesta k devínskemu hradu: V prípade, ak využijú spoj linky 29 premávajúci do Devínskej Novej Vsi, odporúčame vystúpiť na zastávke "Štrbská, Hrad Devín". Ak využijú spoj s cieľom "Devín", odporúčame vystúpiť na konečnej zastávke "Devín" priamo pod hradom.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
No už chápem prečo je VHD na Slovensku v anuse, keď vidím tú diskusiu ? To, čo je inde poriešené a nie je problém, tak tu je pomaly rigorózna práca. Boha Vášho! Keby som Vás vyklopil v Brne, kde máte v CP 3-4 trasy a nie je tam CP kde by nebola nejaká značka, ktorá označuje výnimku v trase alebo zachádzku, tak by ste čušali, nevymýšľali a vozili sa. Ľudia tam s tým nemajú problém a dopraváci tiež nie. Tamojší dopraváci riešia skutočné problémy a nie voloviny ako z jednej linky narobiť tri. Veď by Vašou logikou museli čerpať celý ďalší stovkový rad na linky MHD v Brne! ? ? ? ? Keď teda tvrdíte, že ľudia nečítajú pri písmene kam linka ide, ako napr. pri 80ke či sú to Kopčany alebo Údernícka, tak potom prestaňme uvádzať na transparentoch cieľové zastávky rovno. Zaujímavé, že inde to čítajú, inde to problém nie je. Iba honeľníci na slovenských DF majú epilepsiu z toho žeby sa spojili 31+39, 91+191, 92+192 a 96+196. V ČR by to problém nebol, tam by to rovno spravili a nešpiritizovali by o tom, čoho výsledkom je narozdiel od Slovenska, že im ostáva čas na skutočne podstatné veci.
Reakcia na: kecho #96:
pokial sa s niekym syncujem na stretnuti, tak mu okrem linky posielam aj cislo voza (ked som uz nastupil); rovnako tak mozes mat kludne problem aj pri linkach premavajucich hustejsie kde meskanie moze mat kludne podobnu hodnotu ako je interval medzi vozmi....
Reakcia na: kecho #96:
A preto by interval na žiadnej linke nemal byť kratší, ako maximálne možné meškanie. ?
Reakcia na: Trolley #94:
Naco 2 znaky, ked mozeme mat tri??
Reakcia na: TomJ #95:
Len si vezmi napriklad to, ze sa s niekym od matadorky dohodnes na stretnuti na zastavke napr zaporozska, pricom mas len naskocit do busu. A prave v case prichodu "tvojej" 80 ti pride zmeskana 80tka z kopcian a spolu s nou 80 od matadorky. Cize namiesto 80/81 mas dva rovnako oznacene busy, pricom ako laik ich nemas ako rozlisit
Reakcia na: kecho #93:
Potom by si musel lepiť na každú zastávku tri samostatné CP a hlavne v smere do mesta by to iba zhoršilo systém, keďže človek by namiesto jedného CP musel pozerať tri (jedine, že by spravili spoločný CP 80+81+82 ako bolo kedysi na Molecke smer Kuklovská, ale od toho z nejakého dôvodu upustili).
Reakcia na: kecho #93:
Aj vo Viedni máš písmená.
Reakcia na: TomJ #84:
Naco to komplikovat pismenami? Nestacilo by 80, 81, 82, pricom kazda linka by mala inu konecnu?
Reakcia na: aaa123 #91:
To vie len DPB. ?
Aky zmysel malo zvysenie jazdneho casu 21tky v CP Na hriadkach-Hradistna na 2min? ked realne to trva minutu
Reakcia na: SJT.1 #88:
Ty si tuším expert na pseudoproblémy. To sa samozrejme dá jednoducho vyriešiť tak, že sa nepoužije prvé písmeno, ale nejaké iné písmeno. Trebárs v danom príklade by Kittsee mohlo byť označené ako T alebo S. Mimochodom, Kittsee je po slovensky tiež Kopčany. 😉
Reakcia na: SJT.1 #88:
Do Kittsee by nešla 80ka ale nejaká 902 či iná 9xx ?
Reakcia na: TomJ #81:
Tiež som takéto riešenie schvaľoval ale iba do momentu, že čo urobíš ak nastane prípad, že síce linka na jednom konci má spoločnú konečnú pre všetky spoje a na druhom má dve, ktoré zhodne začínajú na rovnaké písmeno? Čo potom? Ak bude napr. v budúcnosti stav, že časť spojov L80 pôjde po Kopčany a časť na Kittsee (sci-fi), tak označíš obidve 80k alebo 80k1 pôjde po Kopčany a 80k2 po Kittsee? ? Treba myslieť vopred na také riešenie, ktoré bude univerzálne aj na takéto prípady. Skôr som preto za A, B a C.
Reakcia na: Trolley #86:
Odchod 20:53 na L21 som myslel.
Reakcia na: Jadran #85:
A odchod z VW, VW2 o 20:53 po - pia je nejaký prejazd?

Tie prejazdy z 20/10 na 26 a opačne sú medzi DNV a Dúbravkou, alebo od TESCA Lamač? Nebolo by lepšie keby išli ako linka s cestujúcimi?
Reakcia na: TomJ #80:
Hej. A ako som nižšie spomínal, po-pia robí ráno školský spoj z Mlynskej po Rajskú.
Reakcia na: Melange #82:
1. Áno, môže to byť označené radšej prvými písmenami cieľov.
2. V smere do mesta by išla len ako 80 (bez písmena).
Reakcia na: Melange #82:
1. By bolo aj podla mna lepsie, ked uz nic ine
2. Ano, iba 80, kedze vsetky linky maju 1 konecnu. A trebars aj v smere z mesta by bola iba "80" na zastavke a pismena by napriklad boli podla pismen v CP 🙂 (ked uvidis, ze autobus ide 13 | 43u (u = udernicka) a pride 80u, tak si to hadam dokaze clovek sparovat 😉 )
Reakcia na: TomJ #81:
Dve otázky:
1. Keď písmená, tak prečo nie také, aby odkazovali na daný cieľ, teda Kopčany 80K, Údernícka 80U...
2. V smere na Kollárko by si nechal iba 80, alebo aj rozlišovač?
Reakcia na: SJT.1 #79:
Práve to moderné vybavenie busu sa dá použiť na kvalitné rozlíšenie linky. Teda linka 80 by išla označená:
80A - Kopčany
80B - Údernícka
80C - Cintorín
Aby si niekto nepoplietol písmeno B s číslom 8, tak by tie písmená boli o trochu menšie ako čísla.
Na zastávke by bol jeden CP, kde by namiesto dnešných šípiek, štvorčekov a hviezdičiek, na ktorých rozlíšenie väčšina cestujúcich potrebuje lupu, boli dané písmená (resp. písmeno A by sa pre prehľadnosť do CP neuvádzalo).
A tiež by sa už mohli naučiť spracovávať CP takýchto liniek tak, aby bolo jasné, aké zastávky sú na ktorej vetve, lebo zo zastávkového CP linky 21 to vyzerá tak, že všetky spoje stoja na zastávke Na hriadkach a na linke 209 je zase takýto nezmysel: ... - Magurská - Vlárska - NÚSCH - Vlárska - Klenová - NOÚ.