Obmedzená premávka na trolejbusových linkách (od 1.2.2017)

Pri cestovaní odporúčame vyhradiť si väčšiu časovú rezervu.

Z dôvodu zvýšenej poruchovosti trolejbusov a nedostatku náhradných vozidiel treba počítať na trolejbusových linkách miestami s veľmi nepravidelnou premávkou. Výpadky spojov sú najmä (ale nielen) na linkách obsluhovanými kĺbovými trolejbusmi.

Výrazne limitovaná je premávka na linke 203, kde popoludní premávajú len 2 vozidlá z piatich. Od 18:38 z Búdkovej sa napojí aj tretie vozidlo.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #21:
To tam skôr postavia zubačku a nasadia Škodovky 29Tz ?
Reakcia na: Vlaran #20:
ale s vylúčením Škodovky ?
Mám riešenie. Navrhujem vypísať tender na obnovu obnoveného vozového parku trolejbusov ?
Pán Belfi a spol., rýchlo zdvihnite zadok a hybajte teraz na 203! ? .....DPB si proste musí 6621, 6632 a ďalšie trolejbusy odložiť na 24 ďalších zím pre takéto vyčínanie počasia.
Zosobnenie, verejné poukázanie na lajdáckosť a okamžité odstránenie z funkcie. Všetko dobré!
Reakcia na: Stenly #11:
Stenly, zoberme si hypotetický príklad -

- firma robí shit,
- niekto dosadí do rozhodujúcej politickej funkcie skorumpované prasa,
- skorumpované prasa dosadí do vedenia politicky ovládaného podniku iné skorumpované prasa
- toto iné skorumpované prasa zmanipuluje obstarávací proces tak, aby sa ten shit obstaral za čo najvyššiu cenu
- firmu vlastní a všetky prasatá korumpuje tá istá práčka špinavých peňazí, pričom perie peniaze aj pre iné vyššie postavené skorumpované prasce

KTO by sa mal zodpovedať za kákup tých shitov ???
Reakcia na: skopi #8:
Myslím, že 6622 a 6292 už nie. Aj keby, tak to nič na veci nemení.
Reakcia na: 810zssk #7:
Haha mas uplnu pravdu, ja som narazal fakt na to ze tie tendre su hrozne vypracovane.
Reakcia na: Stenly #11:
Prečo by mal niekto zodpovedať za nákup? Veľkým problémom je aj v tomto prípade samotná Škoda. Ani po viac ako dva a pol roku totiž nie je schopná tie poondiaté náhradné diely dodávať. A ak, tak už vôbec nie načas. A DPB nie a nie na tú Škodu pritlačiť, aj preto nastávajú takto hromadné výpadky, kedy každé leto a zimu kriesia 14 Tr a 15 TrM.
Ja nie som zástanca SORov, ale je isté že je toto ich chyba? Lebo autobusy im jazdia. A presne ako tu bolo spomenuté, ak sa jedná o výzbroj a celkovo elektrickú časť vozu tak by som povedal, že za to zodpovedá ŠKODA Electric a v tom prípade je jedno či by tu jazdili Citelisy, Solarisy alebo SORky. Opravte ma ak sa mýlim.
Mám naivnú otázku. Bude sa niekto zodpovedať za nákup tých shitov?
Reakcia na: Jezo #9:
Je jedno či by to malo 1 dvere alebo 10, tá podmeinka sa tam dala aby vyhral ten kto mal vyhrať... a potom sa už iba dolaďovalo, aby to bolo OK aj pre EU. A už iba ako bonus sa potom niektoré podstatnejšie prvky technickej špecifikácie či už náhodou alebo zámerne v tendri neriešili...
Reakcia na: 810zssk #7:
A s cim je vlastne problem? Lebo pri autobusoch nemam pocit, ze by az take vypadky boli. A ak je problem vyzbroj tak bude asi jedno, ze by to malo iba 4 dvere a cokla na cumaku.
Reakcia na: Peter6607 #2:
Nie je tých náhradných vozidiel 9? 6621, 22, 30, 32, 34, 6266, 78, 85, 87 + prípadne 92?
Reakcia na: pharel #4:
A ako ma podla teba mestska firma obstaravat majetok? Len tak ako sa uradnik rano zobudi?

To ze DPB pozadoval 5 dveri a nie spolahlivost je jeho problem, nikto mu nekazal si objednavat bez rozumu.

Btw, myslis ze keby na to nebol tender tak Belfi kupi nieco ine ako SOR?
Reakcia na: pharel #4:
Najnižšia cena nie je dostatočnou zárukou najvyššej kvality? ?
Len to dokresľuje celkový chaos na trolejbusovej prevádzke.
Kvalitka za rozumnu cenu, tak to vyzera, ked sa vsetko musi robit tendrom. Alebo ok, tender, ale kvalitu nech zakomponuju do podmienok.
Prípadne by som pridal ešte jedno osvedčené odporúčanie, choďte autom. ?