Solarisy Urbino 15 CNG #1205 a 1212 po oprave

Do premávky s cestujúcimi sa po vyše roku vrátil autobus Solaris Urbino 15 CNG #1205. Vozidlo bolo nepojazdné pre pokazenú prevodovku. V priebehu tohto roku DPB zakúpil od firmy Marián Troliga - MT nové prevodovky ZF 6HP 594C pre dva autobusy Solaris Urbino 15 CNG za cenu 21 400 € bez DPH / ks.

Okrem vozidla #1205 bol opravený aj autobus #1212, ktorý nejazdil taktiež vyše roka z rovnakého dôvodu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: absurd #7:
Ved oficialna kapacita SU15 je udavana 145+1, pri NB18 150+1 ? no len tie 4 metre rozdiel v dlzke vozidla ?
Reakcia na: ross #3:
A keď si to človek porovná, tak je tam pomaly toľko isto miesta na státie ako v SOR NB 18. Ale nie každý to chce priznať. A darmo sa to tu môže SORofilom vysvetľovať, že najprv by mali absolvovať cestu v plnom Solarise 15m a počítať dôsledne stojacich a takisto aj v SOR NB 18. Budú sa tváriť, že nepočujú a nevidia ...
Reakcia na: ross #3:
Súhlasím, v SU15 sa cestuje super. ?
Reakcia na: Rubber38 #4:
Ale SOLARIS ma ulicku 60cm a NB18 42cm takze ked idu dvaja bokom tak sa to da, ale v SORe ani nie. Musia sa ludia uhnut lebo to uz nejde.
Reakcia na: ross #3:
Tú priestrannosť by som si v tom nekonečne dlhom 2+2 sedadlovom priestore medzi 2. a 3. dverami dovolil vážne spochybňovať, to už je v tomto ozaj lepší NB SOR, ktorý síce okrem prílišného sedačkovania trpí aj príliš podestami, ale aspoň tam pred sebou v špičke nemusím pri výstupe z priestoru nad 2. nápravou tlačiť na akúkoľvek stranu 500x50cm štrúdľu ľudí
Solaris je môj najobľúbenejší autobus aj napriek tomu, že nemá klímu. Je priestranný, netrasie sa ani po tých rokoch, pohodlne sa tam sedí/stojí.
Reakcia na: fanatikmhd #1:
A pripomeniem este, ze sa chce DPB uz zbavit mladsich BN9.5 ? ale starsie SOLARISy zostanu - no aj tak dobre.
Ešte obnova laku a montáž klimatizácie...a daľších 20 rokov premávky pred nimi. Inak, sranda, ale už tu behajú 10 rokov 🙂 Pri tejto spotrebnej dobe solídna výdrž..na to, že viaceré sa trasú menej než niektoré sorky z prvej série 🙂