Obnovenie premávky linky 131 (od 18.9.2016)

Vysokoškolákov opäť na intráky odvezie posilová linka 131 z Hlavnej stanice.

Od nedele 18. septembra 2016 bude obnovená premávka študentskej posilovej linky 131 z Hlavnej stanice k Cintorínu Slávičie údolie. Linka 141 z Hlavnej stanice k internátu Horský park už premávať nebude, namiesto nej je možné využiť trolejbusovú linku 64 zo zastávky SAV pod Hlavnou stanicou.

Posilová autobusová linka 131 zabezpečuje prepravu študentov z Hlavnej stanice k vysokoškolským internátom na Lafranconi a na Starých gruntoch. Zo zastávky Zochova je možný prístup aj k internátu Svoradov. Na zastávke Lafranconi je možné prestúpiť na električky k internátu Družba (1 zastávka).

Linka premáva jednosmerne po trase Hlavná stanica - Zochova - Lafranconi - Cintorín Slávičie údolie (zastavuje len na týchto zastávkach) len v nedeľu a vo sviatok pred dňom vysokoškolského vyučovania a to len v čase od 15:50 do cca 22:50 po príchode rýchlikov zo smerov Košice - Žilina/Zvolen - Bratislava a Kúty/Štúrovo - Bratislava. Linka nemá pevný cestovný poriadok, odchody autobusov zo stanice sú vždy po príchode vlakov, ktorých zoznam je uvedený v cestovnom poriadku tejto linky. Na linke platí platná tarifa, jazdná doba zo stanice k Lafranconi je 10 minút a k Cintorínu Slávičie údolie 13 minút.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kecho #21:
Možno keby sa to riešilo predsignálom pre BUS pruh, tak prečo nie. Ale to by sa najprv museli odstrániť tie piatkové zápchy na stanicu, pretože trolejbus by potom zablokoval všetky pruhy na Šancovej ?

Chcelo by to komplexné riešenie, no dosť by pomohlo umožnenie presunu na HLST zo Sokolskej.
Reakcia na: S499.1023 #22:
Ved oblast povodneho a noveho CT. ?
Reakcia na: kecho #20:
Pozoruhodná definícia Centrálneho trhoviska ? .
Reakcia na: Solider #17:
& #16 Ike a ostatni ?
Neverim, ze niketori kaskaderi by to v pohode nesupli dolava z buspruhu aj za nadjazdom 🙂

Jasne, ak by bol potrebny az takyto zasah a aj sucasne kandelabre nestacia, bolo by lepsie spravit to komplet nanovo aj so Stefankou.
Reakcia na: S499.1023 #19:
Z Mileticky (Trhoviska) doprava na Zahradnicku, zo Zahradnickej doprava na Mileticku, kde je tusim aj zakaz odbocenia. Nie so si isty, ci nie je aj z Mileticky doprava na Trnavsku pri Centrali
Reakcia na: kecho #6:
Aké výhybky pri Centrálnom trhovisku máš na mysli?
Reakcia na: 810zssk #13:
Fúha, to vyzerá potom na vačší projekt. Snáď to raz aj bude, minimálne trasu 32 by bolo celkom užitočné zatrolejovať.
Reakcia na: kecho #11:
To nie je len o stĺpoch. Tam sú aj staré armatúry, ktoré je potrebné vymeniť. A keď by sa už niečo stavalo nanovo, tak je podľa môjho osobného názoru vhodné, aby sa pridala aj stopa od Štefánikovej na Šancovú, tak, aby sa bolo možné zo stanice ako významného dopravného uzla dostať trolejbusom na všetky trolejbusové trate v okolí, aj pre prípad operatívneho odklonu a podobne, prípadne predĺženia vybraných liniek.
tak pri odbočke Pražská - Hlst je potrebné uvažovať s takým detailom, že vedenie by muselo začínať už kdesi za Sokolskou a tu ísť pararelne s vedením, ktoré ide na Nám. F. Liszta, obísť nosný stĺp nadchodu na SAVke z ľavej strany a potom následne až odbočiť na stanicu. To je rozhodne väčší rozsah prác ako povedzme v opačnom smere, kde by stačila tak 15 m stopa.
Reakcia na: slavius #12:
Samozrejme je reč o trolejovej križovatke, čiže o pavučine.
Reakcia na: kecho #11:
Tak som pocul...
Reakcia na: slavius #12:
Udajne ano.
Reakcia na: 810zssk #10:
A kvôli trolejovému vedeniu treba prebudovať celú križovatku?
Reakcia na: 810zssk #10:
Súčasné stĺpy to už neunesú?
Reakcia na: slavius #9:
Lebo trolejbus potrebuje taky drobny detail akym je trolejove vedenie.
Reakcia na: Solider #7:
Na to, aby mohol trolejbus odbočiť zo stanice doprava, treba prebudovať celú križovatku? Ozaj? Keď tam odbočí autobus, trolejbus už nemôže? Prečo?
Tak ono tá križovatka by si zaslúžila dobudovanie hneď viacerých prepojení a odbočiek, nie len v smere od Pražskej k HlŠť a späť (pre L41/64, ale napr. i pre dojazdy/výjazdy z Hrobustovej, či v budúcnosti pre L32), ale i v smere od Štefánikovej na HlŠť a späť (lepšie možnosti ukončovania T-Bus liniek v CMO, i v prípade výluk. Napr. L208 by mala rozhodne vhodnejšiu konečnú na HlŠť, ako na Šulekovej)
Reakcia na: kecho #1:
Problém nie je dorobiť výhybky, ale problém je, že je potrebné prebudovať celú križovatku. A to je už trochu drahšie.
Reakcia na: S499.1023 #5:
Tými dvomi výhybkami by odpadol problém aj so zachádzkou L41 napríklad.
V prípade problémov by sa mohli na HlSt točiť Tbusy naspäť...
Proste využitie by určite bolo vyššie ako dajme tomu pri výhybkách pri Centrálnom trhovisku.
Reakcia na: kecho #4:
Tak 141 bola zbytočnosť (a budovanie križovatky kvôli asi štyrom spojom týždenne už dupľom), keďže každý VŠ študent s adekvátnym IQ vylezie na Pražskú. A zatrolejovanie Mlynskej Doliny (proti ktorému inak nič nemám) je pre tento extra spij nanič, keďže na aktuálnej trase obslúži aj Nešporák, Lanfranconi a s prestupom aj Družbu.