SOR NB 18 #1827 už opravený

Kĺbový autobus SOR NB 18 #1827, ktorý pre poruchu nejazdil od septembra 2014 sa dočkal opravy. V najbližších dňoch sa autobus po 1,5-ročnej prestávke opäť zaradí do premávky s cestujúcimi.

V súčasnej dobe má však dopravný podnik pre väčšie či menšie poruchy a chýbajúce náhradné diely dlhodobejšie nepojazdné ďalšie desiatky autobusov rôznych typov, čo má za následok každodenné nedodržiavanie výpravy predpísaných kategórií autobusov na viacerých linkách.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Error 0x007 #14:
kde tam vidis potencial? ked zaplatim 25 € za listok a posadi sa mi tam smradlavy spoluobcan, tak jasne ze som nasrany. oproti tomu si sadnem do regio, sedim v stvormiestnom kupe, nabehne baba dostanem vodu, stavu uz v cene. u ZSSK som dostal nieco co mala byt kava ale bola to nejaka modrosiva horuca voda, ktora sa nedala pit.
a fakt neviem preco pri minusovych teplotach tie SORky fukaju este studeny vzduch.
Reakcia na: 801zssk #13:
Link na fotku mozno zajtra, detaily si nepamätam...
Btw: Ked pises ako tak triezvo (aj ked v #11 je este potencial), tak nemam potrebu vyvetrat svoje agresie, ktore vo mne vyvolavaju ocividne sprosti ludia, a viem vecne odpovedat. Ked niekto pise debiliny (a najlepsie ked sa ani nevie vyjadrit v zmysluplnych vetach), tak mam pocit, ze normalnym tonom sa tomu dotycnemu individuu aj tak neda pomoct, a nasleduje sprdnutie...
Reakcia na: Error 0x007 #12:
nefungujuce kurenie som zazil iba raz , aj ked je pravda ze jazdim iba rychlikmi, osobakmi nie.a bol to R801 ktory startuje pred polnocou z BA.na tu fotku mas link? a bolo to pocas jazdy alebo pocas statia v stanici?
a co sa stalo ze so mnou vies normalne diskutovat??
Reakcia na: 801zssk #11:
Na Slovensku moc nejazdim vlakov, ale ked som isiel tak vzdy ZSSK a nikdy nebol ziaden problem, vsetko tak ako ma byt. RJ bude na tom asi podobne (nikdy som nesiel), aj ked uz som videl fotku, kde normalne vo vozni bol mraz (nejake cencule ladu)...
Reakcia na: autobusik2 #10:
tak ja sa az tak netesim? hlavne ze aj dnes rano mi v SOR fukal na nohu studeny vzduch, neviem ci je to klima. uz som im aj expertom pisal, nezareagovali.
vlaky to je dalsia divocina, vsetci nadavaju na RJ ale ked ides ZSSK ani prva trieda nie je garancia ze ti nejde smrad od hajzlov alebo sa ti tam objavi nejaky smradlavy homlesak.?
Reakcia na: 801zssk #9:
Hlavne preto, že slová údržba a čistenie zainteresovaným na Slovensku (a týka sa to nie len autobusov, ale aj vlakov) nič nehovoria. Pochybujem, že by si nejaký výrobca chcel spraviť tak zlé meno tým, že nedodá náhradný diel, lebo má naň len málo objednávok a neoplatí sa mu to. Kto by od neho nejaký autobus kupoval? Chyba bude jednoznačne na strane Dopravného podniku, ktorý kašle na nejaké náhradné diely.
P.S. Čo sa týka témy náhradných dielov, tak hlavne sa teším na leto, ako bude zasa vo všetkých autobusoch klimatizácia "plne funkčná".
dalsi dokaz neschopnosti zamestnancov DPB. preco sa neobjednaju nahradne diely, ktore sa bezne potrebuju uz dopredu resp. preco sa hned po nehode/poruche neobjedna suciastka ktoru potrebuju? to fakt sa tu budu autobusy opravovat 1,5 roka a na linky 75/78 potom posielat 24 rocne hrdzave karosy?
Reakcia na: Mike #4:
Hmm, a to kdeže sme? Či tí darebáci fungujú tak, že náhradné diely vyrábajú na objednávku a až keď sa im ich nazbiera objednavok na minimálne 100 ks alebo viac? Nechápem ako môže mať náhradný diel o viac ako zopár dní dlhšiu dobu dodania ako doba je doba jeho prepravy na Slovensko...
A niektoré náhradné diely sa neobjednávajú? Alebo ako to je s tými, ktoré "neobjednali"? Prečo ich neobjednali?
Reakcia na: Mike #4:
By ma náramne zaujímalo:
a) kto robil súťažné podklady, resp. verejnú obchodnú súťaž a vysúťažil dodávateľa s lehotou dodania ND v mesiacoch (zas Citelis nie je vozidlo, ktoré okrem DPB nemá nikto v okolí, takže netreba vyrábiť unikátne ND len pre BA),
b) ak existujú lehoty dodania v zmluve do mesiaca, ako sú v zmluve určené zmluvné pokuty za omeškanie, prípadná možnosť odstúpenia od zmluvy v prípade omeškania,
c) ak je zmluva dobre postavená, prečo to reálne v praxi nikto nerieši a nesankcionuje dodávateľa za porušenie svojich povinností.
Reakcia na: Jano3224 #5:
podľa môjho názoru tak ťažké poškodenie nemá význam opravovať, 1838-čka je zrelá na vyradenie a bude slušný zdroj náhradných dielov ?
Reakcia na: trolejbus6207 #2:
A u tej 1838 je tiež v pláne oprava, alebo rozobratie na náhradné diely?
Reakcia na: Andy_-_SK #3:
Keby sa to dalo opraviť, tak by to už za ten čas opravili. Tie autobusy, ktoré sú odstavené dlhšie, čakajú na náhradný diel, alebo viaceré náhradné diely, ktoré buď neobjednali, alebo objednali, ale majú dlhé dodacie lehoty (ako napr. tradične pri ivekách sa na všetko čaká mesiace..)
By ma zaujímalo že či sú to nejaké vážnejšie poruchy alebo čo lebo desiatky autobusov je dosť a myslím si že ak to nie je vážna porucha tak by sa to dalo opraviť.
Reakcia na: Ámos #1:
ak nerátam Karosy a rozbitú 1838-čku, tak ku dnešnému dňu je viac ako dva týždne odstavených 57 autobusov, ak som dobre počítal, takže sú ich naozaj desiatky ?
Desiatky autobusov? To znamena co? Desat, ci 70?