Dočasné presunutie zastávky Trnavské mýto pre linky 68 78 N53 (30.9. – 2.10.2015)

Zdržanie autobusov v tejto oblasti dosahuje počas špičiek 40 - 50 minút.

Z dôvodu frézovania a asfaltovania vozovky je zastávka Trnavské mýto na Krížnej ul. v smere jazdy na Trnavskú cestu pre linky 68 78 N53 dočasne presunutá o cca 100 metrov bližšie ku Karadžičovej ulici.

Vzhľadom na kolóny spôsobené opravou je nutné rátať s výrazným zdržaním liniek 68 a 78 a nepravidelnými odchodmi. S meškaním okolo 20 - 30 minút v špičke treba počítať aj na linkách 21 a 210 z Autobusovej stanice k Račianskemu mýtu.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #7:
Zobudili sa, pretože TSS Grade potrebovala 1 mil. eur. za ten 500m úsek, do ktorého vysypú nové kamene, dajú geotextíliu, použijú staré betónové panely a dúfam, že aspoň nové koľajnice. Trať bude zakrytá buď pôvodnou zámkovou dlažbou, lacným asfaltom alebo novou najlacnejšou zámkovou dlažbou na trhu.
Len pre predstavu, tunel Višňové stojí 2,5mil na 500m v polprofile. Za ten milión by teda mala byť celá trať pozlátená.
Reakcia na: Petto #5:
No ja neviem prečo sa DPB zobudil až teraz že majú podmytú trať po povodniach na nábreží a že ju treba rekonštruovať.. boli toto leto nejaké povodne?
Krížna (a budú sa asfaltovať aj ďalšie ulice) sa robí, lebo teraz sa dodatočne uvoľnili nejaké peniaze na opravu ciest, a chce sa to všetko stihnúť kým sú aké také teploty a počasie.. či si to mali všetko postupne rozložiť do zimy?
Ak raz ľudia majú radi výzvy, tak sa nedá nič robiť. V lete by to bolo jednoduchšie spraviť. Rovnako aj so Starým mostom a Dúbravkou, alebo oprava el.tratí v Košiciach. Nič neobvyklé. ?
Reakcia na: Mike #4:
Ved postupne, nie vsetko naraz. Nebolo toto nahodou tej ucpanej karadzicky ? Ktorej zapcha upchavala aj mlynske nivy, no na ne sa napajala aj zapcha z vajanskeho.
Reakcia na: Petto #2:
Keby KDI nesúhlasilo čo sa stane? Asfaltovalo by sa až budúci rok v lete?
Reakcia na: Petto #2:
z rozhodnutí a stanovísk KDI mám dojem, že oni nerobia výpočty, ale veštia zo stolice ?
Vsetko je to fajn, ze sa dnes vsetko frezuje a dava nanovo asfalt ,ale v septembri a viacere useky naraz ? UFF ... KDI taketo opravy musi schvalovat ? Lebo vzdy mu slo o priepustnost krizovatiek a aby auticka nestali, no len nejako mu tie blbe vypocty nevychadzaju.
To akože šofér môže svojvoľne obísť riadnu zastávku?