Ďalšie augustové električkové novinky

Na vyradenie bola v priebehu augusta odstavená súprava električiek T3SUCS #7763+7764. Ide o tretiu súpravu električek T3 v tomto roku, ktorá už dojazdila.

Po prehliadke vyšla z Ústredných dielní do premávky súprava T6A5 #7939+7940. Oba vozne dostali klasický červeno-krémový lak. Táto súprava ho doteraz niesla iba krátku dobu, keďže približne už od polovice 90-tych rokov niesla celovozidlové reklamy.

Naopak, novú celovozidlovú reklamu obdržal električkový vozeň K2S #7110.

V premávke je po prehliadke aj električka K2S #7119, ktorej bol ponechaný náter v nezmenených farbách.

Potrebné skúšobné jazdy už absolvovali novododané električky Škoda 29T #7405 až 7409, takže čoskoro ich môžme očakávať v premávke s cestujúcimi.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PeterNovak #27:
Hej, len su z bakelitu tusim, nie su kovove, preto som podpichoval ? Niektore sice maju tie lbc podsedaky, ale bars nepomahaju...
Reakcia na: skopi #22:
Kazda stara elektricka ma tie tvrde sedacky... okrem tych modernizovanych
Reakcia na: skopi #25:
haha to mas kolko rokov, ved tie IK 280 sa posledne vyradovali medzi 2008-2010 myslim 🙂
Reakcia na: Ámos #23:
Nezabudol, v tých som sa ja, pouhé malé šotodieťa nevozil ?
Reakcia na: Solider #16:
tych sa spon cez vikend pouzije 30...
Reakcia na: skopi #22:
este IK280 si zabudol ako ti chybaju.
Reakcia na: PeterNovak #21:
Ktorá T3 má kovové sedačky? V každom prípade, T3 sú legendy, neviem čo je zlé na tom, ak niekto má rád staré vozidlá a uprednostňuje ich pred novými. A to že to vŕzga a sa to kýve? Aj nové autobusy sa kývu a vŕzgajú, a to vôbec nemajú toľko odjazdené ? Nič síce nie je večné, ale jedno je fakt - T3 Bratislave "prirástli" a stali sa mestotvorným prvkom. Ja si Bratislavu bez T3 predstaviť neviem. 14Tr to isté.
Citat komentare na imhd.sk je celkom sranda, napriklad minule som tu nasiel, ze niekto si uzije radsej jazdu v tom starom vraku T3 ako v novej ForCity plus elektricke 😃 To musi byt uzasna jazda, na tych tvrdych kovovych sedackach (uz v base maju lepsie), keby tam aspon dali nieco makke, cele to huci, vrzga, kyve sa to stale na kazdu stranu ako v tanku, v lete tam musi byt na skapanie... A ten otrasny cerveno-hnily nater ani nekomentujem, proste otras, keby to aspon nejak poriadne natreli, ze to nevyzera ako vykopavka z muzea dopravy.
A niektorym ludom sa tu este nepaci, ked tie smejdy idu vyradovat a nahradit novymi modernymi elektrickami dnesnej doby, pritom to uz mal DPB urobit davno. Nechapem toto.
Reakcia na: Petto #19:
Dá sa s tebou súhlasiť pre úsek L1 Kapucínska-Jesenského. No nemáš ju , kde inde točiť.

Prečo nie je vedená opačne tu už niekto vysvetloval.

- Dlhé čakanie na volno do tunela, absencia obsluhy Nám. SNP v smere stanica.

Ja som ju vídaval na Obchodnej cez deň smerom na stanicu primerane naplnenú.

No na T29,30 to určite nie je.

Reakcia na: Solider #18:
To hadam nebude pravda. Ved linka centrum - HS pri intervale 8 min. staci aj na solo T3 ?
Reakcia na: Petto #17:
L1 má od októbra robiť Trnávka s novými vozmi, minimálne sa o tom hovorí.
Reakcia na: Solider #16:
Snad v oktobri uz bude aj HS aj Jesenskeho , tj L1,L2, dlha L6 s prejazdami na L9 zhltne cca 26 vozov K2S ?
Reakcia na: Ámos #13:
A ešte plná vozovňa K2, ktoré nemajú kde jazdiť, lebo ich ponúkaná kapacita je už všade malá. A od októbra, keď nemajú robiť ani L1, to bude ešte väčšia „rezerva“.
Reakcia na: Belphegor #14:
Tou by som fakt nechcel ist. https://www.youtube.com/watch?v=UqdpzhLpDgg
Reakcia na: LubomirM #12:
ja by som bol za vyradenie 7729+7726. Minule som na youtube pozeral video z jej jazdy a keby som tým mal cestovať tak by ma z toho vrzgania a odporneho hluku asi šlak trafil. To už nemá čo hľadať v premávke.
Reakcia na: slavius #11:
a kolko potrebujete tu rezervu?
Kolko je pre tunajsich soutosov vhodna prevazdkova rezerva.
V sk. rok je 64 2xT poradi, ak sa nemylim. Dnes ma DPB k dispozicii
29 x 2xT6
59 x 2xT3
24 x 29T/30T

Skutocne je rezerva 75% taka potrebna?
A to uz nevravime o tom, ze nove elktricky uz pomaly nie je kde vo vozovni davat.
Kebyze hned zajtra odvezu 20 T3jok tak sa vsetkym len ulavi.
Kedze sa nove elektricky kupovali z Eurofondov ako "Obnova vozoveho parku", az na prvych 15 obojsmernych, bude sa musiet vyradovat. Rovnako ako sa vyraduju este dobre 14TrM sa budu aj tu musiet vyradovat este dobre vozidla.

S vyradenim 7837+7838 by som nepocital. Prioritou c. 1 budu odporaky a pripadne TV1...
Reakcia na: pharel #10:
No šak keď aj v iných európskych mestách jazdia aj nové aj staré, tak sa netreba báť aj ponechania dostatočného množstva tých starých, ktoré sú ok. Ono tiež aj tie nové vedia pekne naštvať, napr. keď je vonku fajne a dnu sauna a nech mykám tie vetračky ako sa len dá, aj tak sú všetky zablokované ... tak od zúfalstva vystupujem o niekoľko zastávok vo vlastnej šťave a radostne prijímam o pár minút záchranu v podobe K2S s príjemným prúdením vzduchu na zotavenie sa z nechcenej saunovačky 😉
Kokos chalani, vy sa bojite vyradovania jak mysi v prazdnej spajzi. Sak ked sa vyradi polovica elin a nahrani novymi, stale tu bude dalsia polka tych starych a mozete sa nimi stale vyvazat. Sak aj v inych europskych mestach jazdia aj nove aj stare. Tak sa nebojte vyradovania 🙂