Električkové novinky

Z Ústredných dielní vyšla po prehliadke a opravách opäť do premávky električka K2G #7085. Električke bol ponechaný opravený pôvodný náter, zberač prúdu však bol otočený naopak.

Do premávky s cestujúcimi sa od 8. augusta na linke 4 zaradili nové jednosmerné električky Škoda 29T ForCity Plus #7402 až 7404. Súčasne bola do Bratislavy dodaná v poradí siedma jednosmerná električka - #7407.

Z električky K2S #7105 bola odstránená celovozidlová reklama Bubo-style a električka znova propaguje Bratislavu ako Little Big City.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rubber38 #19:
No nenapadlo ma to hned no ?
Reakcia na: Petto #17:
Si otvor gúgl ty lingvista ? ?
Reakcia na: Petto #17:
Tak táto otázka ma silno pobavila ☺
Reakcia na: TeBeCe #15:
čo je košiar ❓
Tá 7085 v premávke dlho nevydržala.
v košiari sú už aj 7408 a 7409
Reakcia na: djmetla #13:
Samozrejme som nemal na mysli obojsmerné stroje ?

Ale napríklad 15T
Reakcia na: Rubber38 #7:
Pretože sa to vôbec nerieši 🙂 na K2S sú všetky jedným smerom na iných vozoch je to jedno. Nové Škodovky majú zberač kĺbom ku kabíne A. Miestami sa môže zdať že je naopak ale to môže isť vozidlo smerom kabíny B. #7501 a viac). Nikdy som nepočul riešiť niekoho akým smerom má byť zberač namontovaný 🙂
Reakcia na: Andreas.Papak #11:
Zlatko už si zvykni, že tu nie ste len chlapci. 😉
Reakcia na: Ibiza #9:
To si mal povedať pred lakovaním, teraz je už neskoro. ?
Reakcia na: Ibiza #9:
Jasné, s vlnitými plechmi na bokoch a koženkovými pásikmi, nech je retro dokonalé ? Rozhodne lepšie, ako tento *****as grc, ten sa k týmto strojom absolútne nehodí
Reakcia na: Rubber38 #8:
Z šotoušského hladiska by bolo zaujímavé ju dať do klasického krémovo-červeného náteru! Bola by to pekná retro spomienka na kačice. 🙂
Reakcia na: Hug0 #6:
Čo je "bežná" K2 asi vieš. No a K2G je proste jednou z mnohých variánt modernizácie (tak, ako máš aj K2R, K2S (v BA bežné), a i.). V tomto prípade stará skriňa s čelami, modernizáciou sa rozumela celková oprava, výmena niektorých prvkov interiéru, dosadenie nejakej tej elektroniky a HLAVNE novšej výzbroje
Reakcia na: Sanos #3:
Ak sa jedná o tak veľký prínos, potom je asi na mieste otázka, prečo sa aj na nových strojoch (električkách, príp. aj iných) objavujú aj zberače montované kĺbom dozadu? Dokonca aj u jedného výrobcu (ŠKODA Transportation) možno pozorovať rôzne otočenia zberačov pri rôznych typoch vozidiel
Reakcia na: Ibiza #4:
Ono vlastne K2G je to preto lebo to ma starú kasňu ? ?
Reakcia na: Sanos #3:
Až na detail, že na 350 oročenie zberačov nič neprinieslo a celé to bola zbytočná xoxotina.
Škoda, ťe týchto K2G nemáme viac. Sú krajšie ako K2S.
Reakcia na: CraneMan #2:
Pri poškodení zberača otočeného kĺbom dopredu dôjde k jeho menšej devastácií a rovnako k menšiemu poškodeniu strechy vozidla ako v prípade, že je otočený opačne, kĺbom dozadu. Rovnako dosahuje v polohe kĺbom dopredu lepší prítlak na vedenie. Porovnanie je možné aj s lokomotívami ES 499,0, resp. 350, známymi pod prezývkou Gorila. Zberače sa na nich otáčali pri znovuuplatnení rýchlosti 160kmh, na ktorú boli konštruované.
Aký dôvod má otáčanie zberačov u K2G a T3G?
7085 vyzera super ❤