Mercedes Sprinter #1901 v upravenom nátere

Po novom menej pripomína sanitku.

Minibusu Mercedes-Benz Sprinter #1901 bol v uplynulých dňoch pri oprave oplechovania upravený náter. Úprava spočíva v rozšírení spodného červeného pásu na bočniciach až po spodok vozidla. Zvyšná časť vyfarbenia vozidla zostala nezmenená.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #8:
Este dodam, ze tento typ vozidla ma vzadu iba listove pruziny miesto tlmicov, tak si viete predstavit, ako to tam vzadu hadze....a neviem teda, teraz mi to viac pripomina sanitku ako predtym.
Reakcia na: kecho #13:
Mozno nejake mesto v albansku alebo kde...hocikde kde nepoznaju znacku SOR ?
Reakcia na: 4004 #14:
Vyzeraju podobne ale, prevadzkovat 9 rocny autobus je urcite drahsie ako nove Citaro z roku 2015... A je aj medzi nimi dost znacny ekologicky rozdiel (EURO 4 vs. EURO 6.).
Reakcia na: mbc3245 #12:
Naco ich vyradovat ak su v dobrom stave? To su vyhodene peniaze, moderny autobus z roku 2006 vyzera podobne ako bus z roku 2015. ?
Reakcia na: mbc3245 #12:
myslis, ze sa najde nejaky kaskader, ktory by kupil 8-rocny sor(nb)? ?
Reakcia na: 4004 #9:
Pred par dnami som bol v Trieste (Taliansko). Tak napriklad tam. Nastarsie vozy su Iveco Cityclass z roku 2006/2007 & Mercedes Citaro z roku 2007/2008, niektore z tychto budu nahradene neskor tento rok a pritom su v celkom dobrom stave. Minuly rok poodpredavali do inych miest v Taliansku Citara z roku 2006. Z pohladu kvality vozoveho parku ta MHD nema chybu. Aj na tej poslednej linke je proste klimatizovany a nizkopodlazny bus vo vybornom stave. A pri stave bratislavskyh ciest si myslim ze by dpb sa mal aspon trochu k tomu priblizit.
Reakcia na: 1adad1 #10:
Tomu verim... to bol sarkazmus ?
4921 je v super stave
Kde v zahranici sa vyraduju 8 rocne vozy? Najblizsie viem v Amerike, kde sa povodne vyradovali autobusy po 12 rokoch, ale aj tam sa presunuli na 18 rocne prevadzky. V zahranici skor by tento voz dostal generalnu opravu, a veselo by si zajazdil dalsich 8-10 rokov.

4921 bude mat 10 rokov, mozno by sme ju mali tiez vyradit? ?
Reakcia na: 4004 #3:
V zahraničí sa bežne odpredávajú osemročné vozy, ale tento je po desiatich rokoch premávania po rozmrdaných cestách v úplne žalostnom stave, takže by ho nekúpil ani štvrtoligový futbalový klub. Nejde iba o motor, ale odchádzajú iné veci, ako pri dodávkach podobného typu. Je preto potrebné uvažovať nad novou klimatizovanou náhradou.
Reakcia na: 810zssk #4:
No, v Košiciach toho veľa najazdili od kedy znova sa ocitli na linkách...
Reakcia na: mathre #5:
V porovnaní s ivekami daily je ten voz motoricky OK. Tam je skôr horší stav interiéru a exteriéru. Tak dúfam, že okrem nového náteru mu aj vymenili niektoré plechy. A pokiaľ mu vymenili aj interiér vrátane pracoviska vodiča, tak spokojne môže jazdiť ďalších 10 rokov a ďalších 450 tis km.
450k km v dodávke ktorá má dieselový motor nič nie je. Tie motory sú stavané na oveľa väčší nájazd ako je 450k
Reakcia na: 4004 #3:
Hovorime o dodavke do ktorej boli napchate sedadla. A ano, po 8 rokoch je urcite viac suca do srotu ako na linky MHD v hlavnom meste clenskeho statu EU. Uz by to konecne chcelo nejake decentne minibusy, ktore nebudu zlataninou - po priklady mozme ist do Brna, Kosic, alebo na Pezinsku Babu.
Reakcia na: Solider #2:
10 rocny autobus chces poslat do srotu?
Reakcia na: ross #1:
So 450-tisíc najazdenými kilometrami by ho mali dať radšej už do šrotu.
Ked uz mali ho dat cely cerveny s bielymi pasmi.